-
11. Data: 2005-11-02 23:18:43
Temat: Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
In article <dkbf74$fju$1@atena.e-wro.net>, Artur wrote:
>> Z faktura lec do sprzedawcy - i rekojmia. Zadaj wymiany lub zwrotu kasy -
>> nie zgadzaj sie na naprawe (no chyba, ze naprawde chcesz).
> Z tym ze jesli sprzet kupiony na firme to obowiazuje rekojma i niestety
> tylko rok (wiec jesli pamietasz ze gwarancji bylo wiecej niz rok to idz do
> sprzedawcy i popros o duplikat karty gwarancyjnej). W przypadku osoby
> fizycznej obowiazuje ustawa i trwa 2 lata.
1) Co jest korzyścią wybitnie iluzoryczną, jako że po 6ciu miesiącach od
wydania towaru, ciężar udowodnienia istnienia wady w momencie wydania
spoczywa na konsumencie.
2) Nie dowolnej osoby fizycznej a konsumenta nabywającego towar od
przedsiębiorcy.
--
Marcin
-
12. Data: 2006-02-28 18:22:56
Temat: Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>
>> Z faktura lec do sprzedawcy - i rekojmia. Zadaj wymiany lub zwrotu
>> kasy - nie zgadzaj sie na naprawe (no chyba, ze naprawde chcesz).
Zadaj wylacznie zwrotu kasy inaczej dostaniesz naprawiony sprzet zreszta
zgodnie z rekojma ( chyba ,ze wczesniej byl raz naprawiany lub wymieniany z
rekojmi....
)
K.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?
-
Umowa o dożywocie - co grozi seniorowi gdy mieszkanie zostanie sprzedane i jak się zabezpieczyć?
-
Co zrobić, gdy biuro podróży nie wywiązuje się z umowy? Poradnik dla turystów