  • 1. Data: 2005-11-02 19:32:26
    Temat: art 51 par 1 kw
    Od: "Kamilson" <k...@w...pl>

    Witam mam taki problem. Dostalem niedawno wezwanie na komende na
    przesluchanie w zwiazku z zaklocaniem ciszy nocnej.Na komendzie dzielnicowy
    wniosl o ukaranie bez przeprowadzenia rozprawy ( 200 zł) po kilku dniach
    dostalem "wezwanie na rozprawe" do Sądu Rejonowego w Poznaniu XX wydział
    Grodzki jako obwiniony o art 51 par. 1kw i wniosek o "ukaranie bez
    przeprowadzenia rozprawy".
    Na rozprawie sedzina powiedziała, ze w zwiazku z tym ze studiuje, nie mam
    zadnego majatku oglosila mi wyrok 1 miesiaca pozbawienia wolnosci,
    odpracowujac.
    Czy moge sie odwolywac i kiedy czy jak juz dostane do domu te papiery z sadu
    z wyrokiem?Jak powinno wygladac takie odwolanie?? I czy jest szansa na
    przedlozenie tej kary 1 miesiaca na kare grzywny???

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-11-03 08:35:36
    Temat: Re: art 51 par 1 kw
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kamilson napisał(a):
> [...]
    > odpracowujac.
    > Czy moge sie odwolywac i kiedy czy jak juz dostane do domu te papiery z sadu

    Nic z sądu nie dostaniesz, masz (miałeś) 7 dni od ogłoszenia wyroku na
    złożenie wniosku o uzasadnienie wyroku, a po jego otrzymaniu 7 dni na
    wniesienie apelacji.

    > Jak powinno wygladac takie odwolanie?? I czy jest szansa na
    > przedlozenie tej kary 1 miesiaca na kare grzywny???

    Pracować się nie chce?

    KG

  • 3. Data: 2005-11-03 14:15:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > Pracować się nie chce?

    Pewnie że nie. Przecież rodzice mogą zapłacić grzywnę ;) a on dalej
    będzie leżał do góry brzuchem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-11-03 14:20:12
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > Czy moge sie odwolywac i kiedy czy jak juz dostane do domu te papiery z sadu
    > z wyrokiem?Jak powinno wygladac takie odwolanie?? I czy jest szansa na
    > przedlozenie tej kary 1 miesiaca na kare grzywny???

    Najbardziej fascynujace jest to przerazenie w jego "glosie" ;-) oczyma duszy
    mojej widze ten strach na jego twarzy. No coz - nie ukrywam ze jest cos dziwnie
    satysfakcjonujacego w przypadkach objawienia sprawiedliwosci