  • 11. Data: 2008-07-03 09:57:56
    Temat: Re: reklamacja zle wykonanych okien
    Od: c...@p...onet.pl

    jestem w identycznej sytuacji, tez chodzi o okna balkonowe. Pomiar
    dokonał pracownik firmy, wliczył łuki w wysokośc onka, a powinien
    dodać.
    Oczywiście pod pomiarem sie podpisałem.

    na ta chwilę. po dyskusji zgodzili sie spróbowac odsprzedać te okna
    innemu klientowi,a ja mam czekać.
    na poziomie oddziału nic nie załatwiłem, dopiero troche pomógł mail do
    producenta.

    M.

    On 3 Lip, 11:03, "Mariusz" <s...@o...pl> wrote:

    > hm... takie polsrodki wogole nie wchodza w gre- zapalcilem za nowe drzwi robione na
    wymiar i nie widze powodu dlaczego mam ponosic
    > konsekwencje za czyjes bledy...
    > w najgorszym wypadku zrobie tak: zatrzymam sobie ostatnia zaliczke- czyli ok 1500zl
    sprzedam te drzwi za kolejne 1500zl- czyli 50%

  • 12. Data: 2008-07-03 10:18:21
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
    e.googlegroups.com...

[...]

    Po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta:

    Za pomiar odpowiedzialnoc ponosi fachowiec
    Dane w umowie sporzadzonej przez wykonawce sa niewlasciwe
    Umowa zostala podpisana ,ale uprzednio wprowadzono mnie w blad pozwalajac mi zakladac
    ze pomiary sa wykonane wlasciwie
    Nie mam ani obowiazku ani kwalifikacji do tego by weryfikowac prace fachowca

    Moge sie powolac na art.8 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.

  • 13. Data: 2008-07-03 10:44:08
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

[...]

    Dziwna sprawa - mozesz nie potrafic liczyc itp, zaplaciles za to, ze firma-
    fachowiec wykona cos co wymaga wyliczenia itp. Skoro pomiary sa zgodne z
    Twoimi, bo jesli sie podpisujesz to wychodzi, ze w zasadzie sam sobie takze
    sptrawdziles i pomierzyles, to po co ich czlowiek ??
    To jest tak, jakbys pojechal do mechanika i mechanik CI sie kazal podpisac
    ze zlecasz wymiane czesci ktora sie nazywa np wtryskiwacz o numerze xxxx,
    zaklada CI zly ktory pracuje niepoprawnie, ale przeciez podpisales ze taki
    wlasnie chcesz. ...
    mnie to sie kojarzy z taka sytuacja...

    wykanczasz lazienke, chcesz kinbelek, kabine, wanne narozna itp. mowisz
    fachowcowi, co chcesz, pokazujesz palcem itp. jego obowiazkiem jest
    sprawdzenie czy to sie zmiesci w twojej lazience... po go masz, a nie sam
    kupujesz...

    pozdrawiam
    Michał Trych

  • 14. Data: 2008-07-03 11:05:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    c...@p...onet.pl napisał(a):

    > jestem w identycznej sytuacji, tez chodzi o okna balkonowe. Pomiar
    > dokonał pracownik firmy, wliczył łuki w wysokośc onka, a powinien
    > dodać.
    > Oczywiście pod pomiarem sie podpisałem.

    I tu chyba tkwi haczyk bo niby dlaczego masz się podpisywać pod czymś na
    czym nie musisz się znać? To ich problem. Ty co najwyżej możesz podpisać
    się pod Zleceniem wymiany okien w lokalu o adresie X/Y etc.

    j.