    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja zle wykonanych okien
    Date: Thu, 3 Jul 2008 02:57:56 -0700 (PDT)

    jestem w identycznej sytuacji, tez chodzi o okna balkonowe. Pomiar
    dokonał pracownik firmy, wliczył łuki w wysokośc onka, a powinien
    dodać.
    Oczywiście pod pomiarem sie podpisałem.

    na ta chwilę. po dyskusji zgodzili sie spróbowac odsprzedać te okna
    innemu klientowi,a ja mam czekać.
    na poziomie oddziału nic nie załatwiłem, dopiero troche pomógł mail do
    producenta.

    M.

    On 3 Lip, 11:03, "Mariusz" <s...@o...pl> wrote:

    > hm... takie polsrodki wogole nie wchodza w gre- zapalcilem za nowe drzwi robione na
    wymiar i nie widze powodu dlaczego mam ponosic
    > konsekwencje za czyjes bledy...
    > w najgorszym wypadku zrobie tak: zatrzymam sobie ostatnia zaliczke- czyli ok 1500zl
    sprzedam te drzwi za kolejne 1500zl- czyli 50%