    From: "Michał Trych" <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja zle wykonanych okien
    Date: Thu, 3 Jul 2008 12:44:08 +0200

    jestem w identycznej sytuacji, tez chodzi o okna balkonowe. Pomiar
    dokonał pracownik firmy, wliczył łuki w wysokośc onka, a powinien
    dodać.
    Oczywiście pod pomiarem sie podpisałem.

    na ta chwilę. po dyskusji zgodzili sie spróbowac odsprzedać te okna
    innemu klientowi,a ja mam czekać.
    na poziomie oddziału nic nie załatwiłem, dopiero troche pomógł mail do
    producenta.

    Dziwna sprawa - mozesz nie potrafic liczyc itp, zaplaciles za to, ze firma-
    fachowiec wykona cos co wymaga wyliczenia itp. Skoro pomiary sa zgodne z
    Twoimi, bo jesli sie podpisujesz to wychodzi, ze w zasadzie sam sobie takze
    sptrawdziles i pomierzyles, to po co ich czlowiek ??
    To jest tak, jakbys pojechal do mechanika i mechanik CI sie kazal podpisac
    ze zlecasz wymiane czesci ktora sie nazywa np wtryskiwacz o numerze xxxx,
    zaklada CI zly ktory pracuje niepoprawnie, ale przeciez podpisales ze taki
    wlasnie chcesz. ...
    mnie to sie kojarzy z taka sytuacja...

    wykanczasz lazienke, chcesz kinbelek, kabine, wanne narozna itp. mowisz
    fachowcowi, co chcesz, pokazujesz palcem itp. jego obowiazkiem jest
    sprawdzenie czy to sie zmiesci w twojej lazience... po go masz, a nie sam
    kupujesz...

    pozdrawiam
    Michał Trych