  • 41. Data: 2004-09-24 12:27:16
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    SDD napisał:

    > No tak, a na p...@f...pl moge tez czasem puscic jakiegos maila. Taka
    > mialbym ochote skrobnac czasem cos na p...@f...pl

    A skrob sobie, wolnych aliasów ci u nas dostatek, mój drogi
    s...@w...pl , czy może raczej: b...@w...pl :-D

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 42. Data: 2004-09-24 12:28:15
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Arek napisał:

    > Gremium to grupa osób a pojedyńcza osoba. Adresat jest w liczbie
    > pojedyńczej a nie mnogiej.

    IMHO niekoniecznie. Poza tym adresaci = adresat * n :-P

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 43. Data: 2004-09-24 13:28:39
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    nie jest zakazane jesli nie koliduje to z zasadami panujacymi na danej
    grupie

    (na wieksosci grup bedzie to niezgodne z zasadami)

  • 44. Data: 2004-09-24 13:31:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co nie oznacza że na Grupy byle osioł ma wysyłać swoje ogłoszenia!!

    ja sie zgadzam z tym ale nie jest to nielegalne,

    > Grupy są tematyczne i maja swoje regulaminy. Należy je stosować.

    zgadza sie powinno sie

    > Co do miejsca publicznego - chodzisz po Rynku i srasz pod murami?
    przecież
    > to miejsce publiczne - taki masz tok percepcji :9

    ale moge nalozyc koszylke z napisem jem batonik mars :)

    P.

  • 45. Data: 2004-09-24 13:32:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak z ciekawosci... Jak ktos mi wysyla wiadomosc na e-mail z jakiegos
    > serwisu i tam w stopce jest reklama tegoz, to jest to spam, tak?

    jezeli jest tez normalna tresc to nie.

    (zakladam ze nie mowisz o darmowych kontach)

    P.

  • 46. Data: 2004-09-24 13:33:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Ale co jest widoczne? To: a...@e...net,
    > czy może raczej to: b...@e...pl?

    Czepiasz się stopki a sam robisz rzecz, która jest z kategorii dużego
    świństwa. Jeśli ktoś nie ma dobrego filtra to mocno krwii możesz mu
    napsuć. Bawi Cię to albo onanizujesz się przy tym czy co ?

    Arek

    --
    http://www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 47. Data: 2004-09-24 13:35:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Skróć stopkę do dwóch wierszy.
    > To co masz i tak będzie raczej nieefektywne.

    na pl.comp.www wspomnieli ze stopka powinna miec max (by sie nie
    przyczepiali) 4 linijki.

    P.

  • 48. Data: 2004-09-24 13:40:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie jest zakazane jesli nie koliduje to z zasadami panujacymi na danej
    > grupie
    >
    > (na wieksosci grup bedzie to niezgodne z zasadami)

    wymien choc jedna.

    P.

  • 49. Data: 2004-09-24 13:44:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> w poscie
    news:MPG.1bbe3f77c82119a3989814@news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > nie jest zakazane jesli nie koliduje to z zasadami panujacymi na danej
    > grupie
    >
    > (na wieksosci grup bedzie to niezgodne z zasadami)

    No to prosze najstarszych stazem ze Starszyzny (z Gotfrydem na czele) o
    ustosunkowanie sie do tego, czy jest to zgodne z zasadami :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 50. Data: 2004-09-24 13:53:32
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:cj17l1$34m$1@inews.gazeta.pl...

    > jezeli jest tez normalna tresc to nie.
    >
    > (zakladam ze nie mowisz o darmowych kontach)

    A jaka roznica czy darmowe czy nie. Przeciez mnie nie powinno obchodzic
    skad ktos mi to wysyla. Albo jest reklama albo nie. Niektore stopki to
    zdecydowanie reklama. Teraz pytanie czy jest to zgodne z prawem czy tez
    nie?

    A jak napisze "Witam jak sie macie...
    a potem zareklamuje to jest Ok?

    Nikodem