  • 31. Data: 2004-09-24 12:08:23
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Jest mi niezmiernie milo, ze stalem sie przyczynkiem do dyskusji... - zatem,
    > jaka jest decyzja Szanownego Gremium ? (zamierzam sie podporzadkowac)

    Skróć stopkę do dwóch wierszy.
    To co masz i tak będzie raczej nieefektywne.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Vox Populi Vox Dei www.elita.pl/vox

  • 32. Data: 2004-09-24 12:09:28
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Boguslaw Szostak napisał:

    > Ja mu tez i nie grozilem, tlumaczylem mu tylkoze wg mniejest spamerem..
    > dobrze sie bawil.. lecz zainteresowalo mnie to formalnie, czy to legalne..

    "Legalne" w sensie: "nie jest zabronione przez prawo"? No to chyba
    jednak (niestety) odpowiedź byłaby następująca: takie postępowanie nie
    jest nielegalne. Ale 100% pewności nie mam (vide: cytowana ustawa).
    Pewnie trzeba by było się przekonać 'na żywym materiale', czyli
    podaćtakąfirmę do sądu o stosowanie nieuczciwej konkurencji i dopiero
    wtedy sąd stwierdziłby czy jest to (nie)legalne.
    Ale tak mi właśnie przyszło do głowy: czy przypadkiem użytkownicy grup
    dyskusyjnych nie są "oznaczonym adresatem"? W końcu jest to bardzo
    konkretne i wyraźnie oznaczone (podpisy, adresy e-mail) gremium...

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 33. Data: 2004-09-24 12:10:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Nic ci nie zrobią. Po prostu oleją twoją firmę, a...@e...net

    Ci, których to nie interesuje - bez wątpienia.
    Nawet nie zauważą stopki :)
    Ci, których to interesuje to zaglądną i... kto wie! :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 34. Data: 2004-09-24 12:13:59
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Arek napisał:

    > Było reklamą, ale i nadużywało przyjęty i akceptowalny rozmiar stopki.
    > Zauważ, że wszystkie bramki - w tym te najpopularniejsze obecnie onetu i
    > gazety doklejają stopkę z reklamą :)

    Masz rację... :-\

    > Na newsach wysyłasz do nieoznaczego odbiorcy.

    Nad tym bym się zastanowił. Przecież wysyłając post na grupę "celujesz"
    w konkretnych odbiorców - użytkowników konkretnej, określonej grupy
    dyskusyjnej... Nie mówiąc już o tym, że "podpinanie się" pod czyjś post
    (dokładniej - odpowiedź na czyjś post) nie jest możliwa bez skierowania
    jej do _oznaczonego_ odbiorcy. (Chyba trochę zamotałem z tym ostatnim:
    krótko mówiąc, niniejszy post jest skierowany do oznaczonego odbiorcy,
    którym jesteś Ty).

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 35. Data: 2004-09-24 12:14:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    > dyskusyjnych nie są "oznaczonym adresatem"? W końcu jest to bardzo
    > konkretne i wyraźnie oznaczone (podpisy, adresy e-mail) gremium...

    Gremium to grupa osób a pojedyńcza osoba. Adresat jest w liczbie
    pojedyńczej a nie mnogiej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 36. Data: 2004-09-24 12:15:55
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    SDD napisał:

    > Mowisz ? :)

    Nie rozumiem... Chodzi ci o to: s...@w...pl ? Bo jeżeli nie jest
    to reklama, to chyba niepotrzebnie wysyłam maile na s...@w...pl
    , nieprawdaż?
    MSPANC
    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 37. Data: 2004-09-24 12:16:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    > www.wszechwiedza.pl

    O widzisz! I już jest to widoczne :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 38. Data: 2004-09-24 12:17:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Arek <a...@e...net> w poscie news:cj12o9$5t5$3@news.onet.pl
    napisal, co nastepuje:

    > Skróć stopkę do dwóch wierszy.
    > To co masz i tak będzie raczej nieefektywne.

    Mowisz ? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 39. Data: 2004-09-24 12:18:27
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Arek napisał:

    > O widzisz! I już jest to widoczne :)

    Ale co jest widoczne? To: a...@e...net , czy może raczej to:
    b...@e...pl ?

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 40. Data: 2004-09-24 12:23:51
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Piotr Zawadzki <p...@f...pl> w poscie
    news:cj136t$j9b$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > Nie rozumiem... Chodzi ci o to: s...@w...pl ? Bo jeżeli nie
    > jest to reklama, to chyba niepotrzebnie wysyłam maile na
    > s...@w...pl , nieprawdaż?
    > MSPANC

    No tak, a na p...@f...pl moge tez czasem puscic jakiegos maila. Taka
    mialbym ochote skrobnac czasem cos na p...@f...pl