  • 1. Data: 2005-01-22 18:03:21
    Temat: pytanie o pifko :)
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    gdzie znajde podstawe prawna do zakazu sporzywania pifka publicznie???

    pozdro....

  • 2. Data: 2005-01-22 18:11:03
    Temat: Re: pytanie o pifko :)
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    JDM napisał(a):
    > gdzie znajde podstawe prawna do zakazu sporzywania pifka publicznie???

    nie ma zakazu spożywania piwa publicznie
    jest zakaz spożywania alkoholu w określonych miejscach
    ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, art.14(?)

    KG

  • 3. Data: 2005-01-22 18:12:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jest zakaz spożywania alkoholu w określonych miejscach

    ~
    i to jest wazne, bo coraz czesciej policjanci szukaja jeleni, sam sie
    kiedys
    "sfrajerowalem".

    P.

  • 4. Data: 2005-01-22 18:13:00
    Od: lukasz_p <a...@...sygnaturce.com.albo.i.nie>

    Użytkownik kam napisał:

    > nie ma zakazu spożywania piwa publicznie
    > jest zakaz spożywania alkoholu w określonych miejscach

    Zakaz dotyczy spozywania "napojow alkoholowych".
    O ile mi wiadomo to piwo do tej grupy sie zalicza
    (oprocz oczywiscie piwa bezalkoholowego) ;-)

    > ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
    > art.14(?)

    Zgadza sie

    --
    pozdrawiam, lukasz

  • 5. Data: 2005-01-22 18:14:18
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > nie ma zakazu spożywania piwa publicznie
    > jest zakaz spożywania alkoholu w określonych miejscach
    > ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
    > art.14(?)

    no art 14 mowi o zakazie spozycia alk. nawet na ulicy (2a)
    wiec praktycznie wszedzie :)
    zastanawiam sie tylko ile procent musi miec taki alkohol aby mozna go bylo
    wszedzie spozywac :)

    thx for help :)

    pozdro...

  • 6. Data: 2005-01-22 19:02:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "JDM" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zastanawiam sie tylko ile procent musi miec taki alkohol aby mozna go bylo
    > wszedzie spozywac :)

    Może mieć nawet 40%. Byle był w butelce od Coca-Coli;)))
    Organoleptycznie nikt nie sprawdza.

    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2005-01-22 22:41:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JDM wrote:
    > gdzie znajde podstawe prawna do zakazu sporzywania pifka publicznie???

    Ustawa o wychowaniu w trzeźwości.

    Swoją szosą uważam tę ustawę za wyjątkowy kretynizm: np. w ramach
    ogrodzenia 'ogródka piwnego' wolno chlać 'ile wlezie', a po
    przekroczeniu ogrodzenia wypicie małego kieliszka wina na rozłożonym
    piknikowym kocyku w parku jest wykroczeniem.

    Sam jestem abstynentem, ale taki przepis mnie irytuje i kusi mnie mała
    akcja prowokacyjna ;) Mianowicie wyposażenie się w butelkę wyglądającą
    na butelkę z alkoholem, a napełnioną np. herbatą albo sokiem owocowym.

    Jakby zrobić taką masową akcję... :-D

    Stada strażników wiejskich uganiające się za dziesiątkami tysięcy
    obywateli pociągających z gwinta whiskey będącą w rzeczywistości
    schłodzoną herbatką (przypomina mi się komisk Binio Bill - tam też na
    filmie 'chlali' schłodzoną herbatę ;) )

  • 8. Data: 2005-01-23 09:31:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Jan 2005 23:41:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sam jestem abstynentem, ale taki przepis mnie irytuje i kusi mnie mała
    > akcja prowokacyjna ;) Mianowicie wyposażenie się w butelkę wyglądającą
    > na butelkę z alkoholem, a napełnioną np. herbatą albo sokiem owocowym.

    To jest tzw. odpowiedzialność zbiorowa, i jest to chyba jeden z niewielu
    przypadków, z którym się jestem w stanie zgodzić. Jak to mówi Rico, "szara
    masa" nie umie po prostu pić, więc lepiej niech piją w domach.

    Dla przykładu - ostatnio trzech czy czterech nawalonych studentów
    (prawdopodobnie) robiło bydło w autobusie, z puszkami piwa w łapach.
    Drugi przykład - znam miejsce, gdzie dzieci idąc do szkoły muszą minąć
    "pokój gościnny" żulików - praktycznie o każdej porze dnia i nocy można tam
    spotkać kilku panów (i czasami pań) którzy raczą się trunkami marki wino,
    głośno komentując ich walory, komentarze odpowiednio wzmacniając.
    Miejsce to można poznać z daleka - po zapachu. Kto by tam toalety szukał...

    Jeżeli ktoś się chce napić kulturalnie na łonie przyrody - zawsze może to
    zrobić... trunek można przelać do piersiówki albo nawet karafki czy jeszcze
    tysiace innych sposobów zastosować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 9. Data: 2005-01-23 10:20:31
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Sat, 22 Jan 2005 23:41:13 +0100, Andrzej Lawa wrote:
    [...]

    a jakbym postawił butelkę w ogródku piwnym, stanął poza nim
    i pił przez długą rurkę to podpada to czy nie?;-)

    K.

  • 10. Data: 2005-01-23 13:00:00
    Od: lukasz_p <a...@...sygnaturce.com.albo.i.nie>

    Użytkownik Karol Makowski napisał:
    > On Sat, 22 Jan 2005 23:41:13 +0100, Andrzej Lawa wrote:
    > [...]
    >
    > a jakbym postawił butelkę w ogródku piwnym, stanął poza nim
    > i pił przez długą rurkę to podpada to czy nie?;-)

    A czy jak stane na torach i chwyce sie trakcji to pojade jak tramwaj? ;)

    --
    pozdrawiam, lukasz