  • 1. Data: 2005-01-22 17:47:08
    Temat: Usługi hazardowe w internecie
    Od: "PakK_pl" <p...@g...com>

    Czy mogę sobie postawić serwer na, którym będzie można zagrać w gry
    hazardowe na prawdziwe pieniądze ? Czy trzeba zarejestrować taką działalność
    ? Gdzie ? Ile to będzie kosztować ? Czy są od tego odprowadzane jakieś
    podatki i gdzie można o tym więcej poczytać ?

  • 2. Data: 2005-01-22 18:36:45
    Temat: Re: Usługi hazardowe w internecie
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "PakK_pl" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ? Gdzie ? Ile to będzie kosztować ? Czy są od tego odprowadzane jakieś
    > podatki i gdzie można o tym więcej poczytać ?

    Ustawa o grach losowych i zakładach wzajemnych.

    --
    " ...to nic, że codzienny dzień
    paplaniną gazetowych bzdur..."

  • 3. Data: 2005-01-22 18:36:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ustawa o grach losowych i zakładach wzajemnych.

    no i DG rzecz jasna jezeli ty jakies oplaty za to bedziesz pobierac.

    P.

  • 4. Data: 2005-01-22 21:35:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako Przemek R. w
    wiadomości <news:csu6ga$rae$1@inews.gazeta.pl> wyjaśniam co następuje:

    > no i DG rzecz jasna jezeli ty jakies oplaty za to bedziesz pobierac.

    No i trzeba pamiętać o nieświetnej pamięci serwisie losowania.net,
    przedostatni pomysł pewnego groźnego trola, którą to hucpę udało mi się
    wywrócić.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 5. Data: 2005-01-23 09:42:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > No i trzeba pamiętać o nieświetnej pamięci serwisie losowania.net,
    > przedostatni pomysł pewnego groźnego trola,

    A tam od razu groźnego.Zwykły popapraniec jest i tyle.

    Leszek

  • 6. Data: 2005-01-23 10:20:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A tam od razu groźnego.Zwykły popapraniec jest i tyle.

    jestes zwylym cieciem z drogowki a mowisz tak jakbys byl nie wiadomo kim

    P.