  • 11. Data: 2005-01-23 14:58:09
    Temat: Re: pytanie o pifko :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Waldek Godel wrote:

    > To jest tzw. odpowiedzialność zbiorowa, i jest to chyba jeden z niewielu
    > przypadków, z którym się jestem w stanie zgodzić. Jak to mówi Rico, "szara
    > masa" nie umie po prostu pić, więc lepiej niech piją w domach.

    > Dla przykładu - ostatnio trzech czy czterech nawalonych studentów
    > (prawdopodobnie) robiło bydło w autobusie, z puszkami piwa w łapach.

    To nie logiczniej _egzekwować_ zakaz 'robienia bydła'?
    Zamiast tworzyć durne przepisy?

    Zauważ, że ten akurat przepis nie zabrania 'robienia bydła' - a tylko
    picia alkoholu w miejscach publicznych.

    Czyli: ktoś może się dowolnie nawalić u kumpla i robić dowolne bydło po
    drodze do domu, a pod TEN paragraf nie podpadnie.

    [ciach]

    > Jeżeli ktoś się chce napić kulturalnie na łonie przyrody - zawsze może to
    > zrobić... trunek można przelać do piersiówki albo nawet karafki czy jeszcze
    > tysiace innych sposobów zastosować.

    Sęk w tym, że karane jest picie alkoholu - w tym picie z nietypowych
    pojemników.

  • 12. Data: 2005-01-24 14:16:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Jan 2005 14:00:00 +0100, lukasz_p napisał(a):

    > A czy jak stane na torach i chwyce sie trakcji to pojade jak tramwaj? ;)

    Nie pojedziesz, ale jazdę będziesz miał niezłą. Ale co to ma do rzeczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 13. Data: 2005-01-24 18:44:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie pojedziesz, ale jazdę będziesz miał niezłą. Ale co to ma do rzeczy?

    "grasz w zielone" ? :-)

    P.

  • 14. Data: 2005-01-26 11:05:07
    Od: odi <o...@o...pl>

    On Mon, 24 Jan 2005 19:44:55 +0100, Przemek R.
    pl> wrote:

    > "grasz w zielone" ? :-)

    :D

    --
    odi

  • 15. Data: 2005-01-26 16:55:16
    Od: "Bogen" <b...@C...pl>

    > nie ma zakazu spożywania piwa publicznie
    > jest zakaz spożywania alkoholu w określonych miejscach
    > ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
    > art.14(?)

    + ewentualnie przepisy lokolane.

    pozdr
    bogen