  • 1. Data: 2003-04-17 15:39:59
    Temat: przygotowywanie umów, pism, opinii
    Od: "Tomek" <g...@w...pl>

    Młody prawnik z dwuletnim doświadczeniem w dużej kancelarii prawnej
    sporządzi opinię, projekty umów, pism procesowych. Duże doświadczenie w
    zakresie znajomości prawa handlowego, gospodarczego przepisów ustawy o KRS
    (zwłaszcza rejestracja społek). Znajomość angielskiego i niemieckiego.
    kontakt: k...@p...fm lub g...@w...pl
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-04-17 18:50:01
    Temat: Re: przygotowywanie umów, pism, opinii
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Tomek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakresie znajomości prawa handlowego, gospodarczego przepisów ustawy o KRS
    > (zwłaszcza rejestracja społek). Znajomość angielskiego i niemieckiego.

    Szanowny kolego możesz wszystko robic co napisałeś ale opinii to Ty nie
    możesz sporządzac bo nie mają żadnej mocy prawnej i nie mogą stanowić
    podstawy do podjęcia decyzji.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-04-17 19:54:24
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Grupy wrote:
    > Szanowny kolego możesz wszystko robic co napisałeś ale opinii to Ty nie
    > możesz sporządzac bo nie mają żadnej mocy prawnej i nie mogą stanowić
    > podstawy do podjęcia decyzji.

    A jaka jest niby moc prawna opinii?

    KG

  • 4. Data: 2003-04-17 20:19:27
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > opinii to Ty nie
    > możesz sporządzac bo nie mają żadnej mocy prawnej i nie mogą stanowić
    > podstawy do podjęcia decyzji.

    Ale jaką właściwie moc prawną ma taka opinia - poza wskazaniem
    zleceniodawcy, jak powinien (lub ja nie powinien) postąpić w sprawie,
    odnośnie której zlecił opinię oraz poza ewentualną podstawą
    odpowiedzialności cywilnej, gdyby opinia okazała się błędna?
    Pozdrawiam,