  • 1. Data: 2003-04-17 13:01:25
    Temat: Dowód osobisty...
    Od: "Sorbinian Potasu E-202" <s...@k...pl>

    Witam.

    Orientuje się ktoś, co oznacza w dowodzie osobistym ostatnia cyfra (liczba)
    w drugim rzędzie na rewersie karty? Znajomy powiedział, że jest to liczba
    osób podobnych do właściciela dowodu, ale to chyba mało prawdopodobne...

    PS: Gdybym napisał na niewłaściwą grupę dyskusyjną, prosiłbym o skierowanie
    mnie na odpowiednią. Ciężko mi było dopasować nurtujący mnie problem do
    konkretnej grupy.

    --
    Zdrowie Twoje w gardło moje,
    Sorbinian Potasu E-202

  • 2. Data: 2003-04-17 14:20:07
    Temat: Re: Dowód osobisty...
    Od: "Domcia" <d...@p...fm>

    ja myslalam, ze ta cyfra oznacza ile jest w Polsce osob o tym samym imieniu
    i nazwisku co Ty:))

  • 3. Data: 2003-04-17 16:54:36
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > osób podobnych do właściciela dowodu, ale to chyba mało prawdopodobne...

    Mylisz się. To jest orientacyjny rozmiar głowy. Potrzebne to jest, aby szybko
    dopasować hełm w
    wypadku nagłego poboru do wojska.

    mer

  • 4. Data: 2003-04-17 17:41:55
    Od: "Janek" <x...@g...pl>

    Zgodnie z ustawa, ktora obowiazuje w Polsce, ten numer nie znaczy nic
    konkretnego, jest przypadkowy.

    Prosze nie wierzyc w wymysly jak powyzsze.

  • 5. Data: 2003-04-18 12:26:10
    Od: "JarQ" <j...@o...pl>

    ROTFL :)
    Pzdr