  • 1. Data: 2003-04-17 14:33:31
    Temat: pozostawione rzeczy
    Od: "Aran" <a...@o...rpg.pl>

    Dziendobry.
    Mam problem do rozwiazania. Mam nadzieje, ze naszkicuje go
    zrozumiale..
    Sytuacja jest taka. W pewnym mieszkaniu za zgoda wlasciciela
    mieszkal czlowiek. Jednak wlascicielowi po jakims czasie to
    mieszkanie stalo sie potrzebne, o czym poinformowal mieszkanca.
    Ten obiecal sie wyprowadzic i wspolnie ustalili termin, kiedy to
    calkowicie zwolni to miejsce. Czlowiek sie wyprowadzil lecz
    pozostawil swoje rzeczy i meble. Od tego terminu minelo ponad
    pol roku a rzeczy nadal przeszkadzaja. Wlasciciel nie ma
    kontaktu do tego czlowieka. Pytanie moje jest takie:
    jak w tej sytuacji ma sie zachowac wlasciciel ? czy moze te rzeczy
    wyrzucic? czy moze rzadac oplaty za ich przechowanie gdy czlowiek
    sie po nie zglosi? czy cos na ten temat mowi prawo?
    Bede wdzieczna za rady
    Aran