  • 1. Data: 2004-08-29 15:21:19
    Temat: przeniesienie numeru do innego operatora
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    chcialem poeksperymentowac z moim operatorem
    i zazadac przeniesienia numeru do innego operatora -
    slyszalem, ze przepisy juz obowiazuja ale telekomy
    zwlekaja ze wzgledu na korzysci z dotychczasowej
    sytuacji. Czy ktos moglby mi podac podstawe
    prawna na mocy ktorej operatorzy telefonii komorkowej
    sa obowiazani do przenoszenia numerow do innego
    operatora ?

    Wstepnie zamierzam napisac im, ze wypowiadam umowe
    z zastrzezeniem zadania przeniesienia mojego numeru
    do wskazanego innego operatora - ciekaw jestem co bedzie ?
    wiem ze mi nie przekaza tego numeru ale tez ciekaw jestem
    czy rodzi to jakas odpowiedzialnosc odszkodowawcza ?

  • 2. Data: 2004-08-29 15:29:10
    Temat: Re: przeniesienie numeru do innego operatora
    Od: "::: Solana :::" <s...@h...com>

    "fondi" <c...@o...pl> skrev i meddelandet
> [...]
    > wiem ze mi nie przekaza tego numeru ale tez ciekaw jestem
    > czy rodzi to jakas odpowiedzialnosc odszkodowawcza ?

    Bardzo smutne jest to co piszesz.

    W Szwecji wypelnia sie formularz na stronie nowego operatora lub podpisuje
    umowe na papierze i sprawa jest zalatwiona. Zadnego wypowiadania, zadnych
    uzsadanien, odszkodowan.

    Troche mialam problemow jak przenosilam numer z karty gotowkowej na
    abonament z nowym zakupionym telefonem. Dostalam wtedy list / formularz od
    nowego operatora. Po wypelnieniu przyslali mi potwierdzenie ktorego dnia
    moja karta u poprzedniego operatora przestanie dzialac. Dzieki temu moglam
    wykorzystac wszystkie pieniadze na owej karcie ;-)

    Teraz mam abonament w telef. stacjonarnym w Tele2. Kiedys jak sobie
    porownalam ceny, stwierdzilam, ze wypowiem im umowe. Zadzwonilam i mowie, ze
    mam za wysokie rachunki i chce zmienic na tanszego operatora. Wtedy pani
    zapytala mnie ile u nich bede placic, i na te sume obnizyla mi cene za
    minute :-)

    Zycze powodzenia!
    magda

  • 3. Data: 2004-08-29 15:34:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    fondi wrote:

> [...]
    > slyszalem, ze przepisy juz obowiazuja ale telekomy
    > zwlekaja ze wzgledu na korzysci z dotychczasowej

    to zle syszales, zeby to vbylo mozliwe musza zmodyfikowac system inf.
    a to nie takie hop siup.

    po za tym jak bedzie mozliwe a bedzie bo musi, to nie wiadomo czy bedzie Cie
    na to stac :))

    > Wstepnie zamierzam napisac im, ze wypowiadam umowe
    > z zastrzezeniem zadania przeniesienia mojego numeru
    > do wskazanego innego operatora - ciekaw jestem co bedzie ?

    nic bo systemna to nie pozwala (przeciez w tV trabili o tym),

    tak w ogole to bedzie platne.

    P.
    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    A Także FreePascalowi oraz Lazarusowi (darmowa delphi)
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 4. Data: 2004-08-29 15:36:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    > chcialem poeksperymentowac z moim operatorem
    [..]

    Zapomnij. Jeszcze długie lata nic z tym nie zrobią.
    Najpierw musi wyjść rozporządzenie, potem powstać firma,
    która by prowadziła "roaming" numerów, potem operatorzy muszą to
    zaimplementować, a potem okaże się to płatne :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2004-08-29 15:38:44
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    Przemek R. wrote:

    > to zle syszales, zeby to vbylo mozliwe musza zmodyfikowac system inf.
    > a to nie takie hop siup.

    to jest ich problem a nie moj, ze nie sa przygotowania ...

    > po za tym jak bedzie mozliwe a bedzie bo musi, to nie wiadomo czy
    > bedzie Cie na to stac :))

    poki co nie ma na to ceny, wiec moze skorzystam
    z tego co zapisano w ustawie - jesli oni mimo wszystko
    oddadza komus moj numer to bedzie kwestia odszkodowania

  • 6. Data: 2004-08-29 18:39:06
    Od: "xymax" <x...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
> [...]
    > która by prowadziła "roaming" numerów, potem operatorzy muszą to
    > zaimplementować, a potem okaże się to płatne :)

    Może nie do końca masz rację operatorzy już powinni być przygotowani. Ustawa
    weszła w życie i teraz nie bardzo to rozpowszechniają, ponieważ nie są
    przygotowani. Ale ja wiem czy warto się tak bawić? Jak komuś się nudzi to
    może się bawić.

    MS

  • 7. Data: 2004-08-29 21:14:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xymax wrote:

> [...]
    > weszła w życie i teraz nie bardzo to rozpowszechniają, ponieważ nie są
    > przygotowani. Ale ja wiem czy warto się tak bawić? Jak komuś się nudzi to

    A IDEA wciska kit, że potrzebują jeszcze aktu wykonawczego...

  • 8. Data: 2004-08-29 21:18:10
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A IDEA wciska kit, że potrzebują jeszcze aktu wykonawczego...

    No wlasnie ... Dlatego zadalem proste pytanie nie po to zeby mnie
    wysluchiwac ocen czy robie dobrze czy zle: W JAKIM AKCIE
    JEST PRZEPIS I KTORY TO PRZEPIS MOWIACY, ZE
    MA PRAWO EGZEKWOWAC PRZEPROWADZKE
    Z ZACHOWANIEM NUMERU ...

    Jesli moge jeszcze jedno pytanie - do kogo ten przepis jest adresowany
    i od kogo go egzekwowac (nawet jesli fizycznie sie tego nie da) -
    czy od tego u ktorego bylem czy od tego do ktorego przechodze ?

  • 9. Data: 2004-08-30 03:58:02
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > A IDEA wciska kit, że potrzebują jeszcze aktu wykonawczego...

    a tpsa nie potrafi w obrebu nawet jednego miasta:-)))))
    ale to od zawsze z tym maja problemy:-)

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 10. Data: 2004-08-30 15:09:59
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2004 17:21:19 +0200, fondi naskrobał(a):

> [...]
    > z zastrzezeniem zadania przeniesienia mojego numeru
    > do wskazanego innego operatora - ciekaw jestem co bedzie ?

    Odpowiedzą uprzejmie, że czekają na rozporządzenie ministra do ustawy a
    potem to zrealizują oczywiście za odpłatnością. Ile nie wiadomo - ustawa
    nie podaje widełek może w rozporządzeniu coś będzie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org