  • 1. Data: 2004-08-28 11:17:07
    Temat: przełożenie terminu ślubu cywilnego
    Od: "Salaryman" <s...@p...onet.pl>

    witam !

    mam pytanie - czy można przełożyć na późniejszą datę już ustalony termin
    ślubu cywilnego ?

    pzdr

    ms

  • 2. Data: 2004-08-28 11:39:18
    Temat: Re: przełożenie terminu ślubu cywilnego
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Salaryman wrote:

    > mam pytanie - czy można przełożyć na późniejszą datę już ustalony termin
    > ślubu cywilnego ?

    A niby czemu nie? To z prawem nie ma wiele wspolnego przciez.
    Kwestia dogadania sie w USC.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-08-28 13:40:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 28. sierpnia 2004 13:17 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Salaryman:

    > witam !
    >
    > mam pytanie - czy można przełożyć na późniejszą datę już ustalony termin
    > ślubu cywilnego ?

    Obowiązku pobierania się nie masz. Wycofać się zawsze możesz.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-08-28 20:07:03
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sat, 28 Aug 2004 13:17:07 +0200, "Salaryman"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >witam !
    >
    >mam pytanie - czy można przełożyć na późniejszą datę już ustalony termin
    >ślubu cywilnego ?

    A idz do urzedu i sie zapytaj.
    Albo chociaz zadzwon

    Klapuch

  • 5. Data: 2004-08-29 17:43:04
    Od: Komodor <k...@p...fm>

    Salaryman wrote:

    > witam !
    >
    > mam pytanie - czy można przełożyć na późniejszą datę już ustalony termin
    > ślubu cywilnego ?
    >
    > pzdr
    >
    > ms
    USC się zgodzi. Narzeczonej to bym się bał pytać...
    --
    Komodor