  • 1. Data: 2004-08-28 09:29:26
    Temat: jak uzyskać ZUS nie mogąc się zarejetrować w UP ?.
    Od: r...@p...onet.pl

    Nie mam ZUSu po stracie pracy, ponieważ nie mogę się zarejestrować jako
    bezrobotny w UP jako że mam (symboliczny co prawda) dochód z wynajmu mieszkania
    (nawet mnie nie stać na płacenie sobie ZUSu żyjąc praktycznie z oszczedności).
    Czy do czasu znalezienia pracy (może to u mnie potrwać nawet rok) mogę w jakiś
    sposób załątwić sobie ZUS?
    Dziękuję za pomoc.
    /RAM

  • 2. Data: 2004-08-30 07:08:26
    Temat: Re: jak uzyskać ZUS nie mogąc się zarejetrować w UP ?.
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czy do czasu znalezienia pracy (może to u mnie potrwać nawet rok) mogę w jakiś
    > sposób załątwić sobie ZUS?

    "Przebywasz" w związku małżeńskim?

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski