  • 1. Data: 2004-08-28 10:14:19
    Temat: rezygnacja z cyfry +
    Od: "marioooo" <m...@w...pl>

    mam pytanko
    czy podwyżka abonamentu , może być powodem do zerwania umowy z C+, jesli tak
    to jak to zrobić
    pozdrawiam
    marian

  • 2. Data: 2004-08-28 10:32:51
    Temat: Re: rezygnacja z cyfry +
    Od: "JacekR" <J...@N...vgj.pl>

    Witam
    Normalnie :)
    Tzn piszesz wypowiedzenie i piszesz ze nie zgadzasz sie na podwyzke

  • 3. Data: 2004-08-28 10:37:42
    Od: "marioooo" <m...@w...pl>

    i co dalej przefaksować to pismo czy wysłać poleconym
    a co z oddaniem sprzętu
    ???

  • 4. Data: 2004-08-28 11:44:57
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    A co ci podwyższyli abonament? A mnie nie?
    Wysyłasz najlepiej poleconym.

  • 5. Data: 2004-08-28 12:35:08
    Od: "JacekR" <J...@N...vgj.pl>

    witam
    podwyzka prawdopodobnie od wrzesnia :))
    wypowiedzenie wyslac poleconym lub faxem
    i czekac az wezwa do oddania sprzetu
    bo i tak jest okres wypowiedzenia jeszcze !!

  • 6. Data: 2004-08-28 14:26:44
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > witam
    > podwyzka prawdopodobnie od wrzesnia :))
    > wypowiedzenie wyslac poleconym lub faxem
    > i czekac az wezwa do oddania sprzetu
    > bo i tak jest okres wypowiedzenia jeszcze !!

    Z tym okresem wypowiedzenia to całkiem dobry sposób.
    Szkoda, że cyfra nie walnie podwyżki o 1000 % i wtedy biedny klient ma prawo
    zerwać umowę ale z okresem wypowiedzenia więc przynajmniej jeszcze miesiąc
    zapłaci :-)

    (zapominam o art 357 KC)

  • 7. Data: 2004-08-28 15:54:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Szkoda, że cyfra nie walnie podwyżki o 1000 % i wtedy biedny klient ma
    > prawo zerwać umowę ale z okresem wypowiedzenia więc przynajmniej jeszcze

    ale ty podpisujesz umowe na pewna kwote, Ciebie raczej nie interesuje ze
    jest podwyzka.

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    A Także FreePascalowi oraz Lazarusowi (darmowa delphi)
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 8. Data: 2004-08-29 17:35:24
    Od: "marioooo" <m...@w...pl>

    dostałem nowy regulamin i pismo o podwyżce
    mam jeszcze jedno pytanie : czy uzasadniając wypowiedzenie umowy powinienem
    podeprzeć się artykułami ze starego regulaminu , czy z nowego (który wchodzi
    1 wrzesnia )
    treść tu i tam taka sama , tylko inna numeracja artykułów
    pozdrawiam
    mariusz wojciechowski

  • 9. Data: 2004-08-29 18:25:29
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    marioooo wrote:
> [...]
    > 1 wrzesnia )
    > treść tu i tam taka sama , tylko inna numeracja artykułów

    Jeśli z powodu zmiany wypowiadasz umowę, to nowa wersja nie obowiązuje.
    A więc stary.

    KG