  • 1. Data: 2004-08-28 10:36:33
    Temat: K.s.h. na jogurcie
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Kupilem sobie dzisiaj jogurt Campina - na opakowaniu oznaczony jest
    oczywiscie producent dokladnie w taki sposob

    Campina Polska sp z o.o. sp. k.
    ul. Jana Olbrachta 94
    01-102 Wwa

    I tu moje pytanie : czy jedna spolka moze byc zarazem z o.o. i sp. k. ?

    Cezar

  • 2. Data: 2004-08-28 10:40:42
    Temat: Re: K.s.h. na jogurcie
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 12:36:33 +0200, Cezar naskrobał(a):

> [...]
    > ul. Jana Olbrachta 94
    > 01-102 Wwa
    >
    > I tu moje pytanie : czy jedna spolka moze byc zarazem z o.o. i sp. k. ?

    na pewno nie może być komandytową i zoo naraz :D Być może sp.k. oznacza
    spółka kapitałowa co byłoby zgodne z prawdą :) Choć oba zapisy mętne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-28 11:09:06
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 12:40:42 +0200, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Sat, 28 Aug 2004 12:36:33 +0200, Cezar naskrobał(a):

    > na pewno nie może być komandytową i zoo naraz :D Być może sp.k. oznacza
    > spółka kapitałowa co byłoby zgodne z prawdą :) Choć oba zapisy mętne.

    A nie przyszło do głowy że spółka zoologiczna może być komplementariuszem
    w spółce komandytowej? Zapis jest jasny.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 4. Data: 2004-08-28 11:47:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 13:09:06 +0200, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

    > A nie przyszło do głowy że spółka zoologiczna może być komplementariuszem
    > w spółce komandytowej? Zapis jest jasny.

    też prawda.

  • 5. Data: 2004-08-28 11:51:17
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 13:52:39 +0200, Cezar naskrobał(a):

    art 104 par 3 KSH.

  • 6. Data: 2004-08-28 11:52:39
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

  • 7. Data: 2004-08-28 12:02:32
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Cezar" <c...@i...pl> naskrobał/a w

    > kupilem, czyli do Campina Polska, a kogo obchodzi ze on moze byc
    > "uwiklany" w jakies inne spolki?

    Według ustawy komplementariusze w spółce komandytowej muszą być ujawnieni
    w jej firmie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Pesymista twierdzi, ze wszystkie kobiety to nierzadnice. Optymista nie jest tego
    zdania, ale ma nadzieje.

  • 8. Data: 2004-08-28 12:13:19
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    No dobra. Nie jesno sie wyrazielm. Moim zdaniem "dodatki" w postaci "sp.
    zoo" i "sp. k" okreslaja prawna forme funkcjonowania tego co nazywa sie
    Campina Polska - nawet jesli tam Campina jest komplementariuszem w innej
    spolce to "sp. k." raczej wskazuje na to ze ona sama jest wlasnie spolka
    komandytowa a nie komplemantariuszem w innej.

    Cezar

  • 9. Data: 2004-08-28 12:38:54
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Cezar" <c...@i...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > komplementariuszem w innej spolce to "sp. k." raczej wskazuje na to
    > ze ona sama jest wlasnie spolka komandytowa a nie komplemantariuszem

    Tylko, że Campina Polska jest spółką z o.o. i jest wspólnikiem spółki
    komandytowej, która wyprodukowała ten jogurt.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Zycie to nie film... TO JEST WOJNA, MUSICIE ZABIJAC!

  • 10. Data: 2004-08-28 14:27:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 14:13:19 +0200, Cezar naskrobał(a):

> [...]
    > spolce to "sp. k." raczej wskazuje na to ze ona sama jest wlasnie spolka
    > komandytowa a nie komplemantariuszem w innej.

    Tzn ze sie mylisz :) ten dodatek jest integralną częścią pełnej nazwy
    spółki.