  • 11. Data: 2008-08-10 21:52:08
    Temat: Re: przekaz pocztowy- to prawda?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > Teraz na poczcie można płacić kartami kredytowymi, więc poczta może
    > pobrała jej ta kwotę do przekazu z karty kredytowej.
    > Czyli ona wypełniła druczek-przekaz na Twoje konto i zaplaciła kartą
    > kredytową.

    Na poczcie nie można płacić kartami kredytowymi. Na poczcie można
    wypłacić pieniądze z karty (tak jak z bankomatu), a następnie przesłać
    gotówkę przekazem.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 12. Data: 2008-08-10 22:13:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-10 23:52 Liwiusz napisał/a:

    > Na poczcie nie można płacić kartami kredytowymi. Na poczcie można
    > wypłacić pieniądze z karty (tak jak z bankomatu), a następnie przesłać
    > gotówkę przekazem.

    Podobno to się zmieniło.
    Jutro będę na poczcie (bo nie dotarła do mnie przesyłka) to się upewnię.

    --
    animka

  • 13. Data: 2008-08-11 06:11:10
    Od: " " <l...@g...pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > W dniu 2008-08-10 23:52 Liwiusz napisa=B3/a:

    > na=20
    > rzes=B3a=E6=20
    >
    > Podobno to si=EA zmieni=B3o.
    > Jutro b=EAd=EA na poczcie (bo nie dotar=B3a do mnie przesy=B3ka) to si=EA=
    > upewni=EA.
    >

    > --=20
    > animka

    klientka na 100% wplacila gotowka.w ogole sprawa jest skomplikowana ,bo na
    przekazie pocztowym bylo nazwisko mojej klientki i jej adres a na przelewie
    tym z UP jako dane nadawcy bylo inne imie i nazwisko ale ten sam adres
    (sprawdzilam to panienskie nazwisko klientki) ale imie inne,. moze to konto
    kogos z rodziny, ale ja juz nic nie wiem.Napisalam do mbanku o wyjasnienie.

  • 14. Data: 2008-08-11 06:21:33
    Od: " " <l...@g...pl>

    <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > kogos z rodziny, ale ja juz nic nie wiem.Napisalam do mbanku o wyjasnienie.

    Klientka zazadala zwrotu kasy a nie podala nr rachunku bankowego ,wiec
    zwrocilam na ten rachunek skad pienaidze przyszly i pod nazwisko z ktorego
    przyszly, zle postapilam chyba odsylajac kase po pierwsze nie uzgadaniajac z
    nia nr rachunku ,a po drugie nie wiem czy to nie oszustka ,trwa postepowanie
    na poczcie czy dostala towar czy nie, juz sporo na tym kasy starcilam:(
    wyslalam towar ,zwrocilam nie wiadomo komu kase :( szkoda gadac...

  • 15. Data: 2008-08-11 06:38:42
    Od: " " <l...@g...pl>

    <l...@g...pl> napisał(a):
    to jeszcze raz ja
    sluchajcie dzownilam tam na poczte gdzie dokonala przekazu, babka mowi ze sa 2
    rodzaje przekazow 1) jak wplaca sie gotowke -wtedy pokazlby sie u mnie nr
    rachunku bankowego poczty 2) klient daje dyspozycje sciagniecia kasy z danego
    rachunku bankowego -wtedy pojkaze sie u mnie jej rachunek bankowy
    kazalam im odnalezc przekaz i sprawdzic dzis do mnie zadzownia.

  • 16. Data: 2008-08-11 20:45:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 11 Aug 2008 06:38:42 +0000 (UTC), l...@g...pl
    napisał(a):

    > 2) klient daje dyspozycje sciagniecia kasy z danego
    > rachunku bankowego -wtedy pojkaze sie u mnie jej rachunek bankowy
    > kazalam im odnalezc przekaz i sprawdzic dzis do mnie zadzownia.

    Brak umiejętności wysłowienia się klienta a także nieumiejętnośc panny z
    okienka wytłumaczenia na czym polega usługa.

    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/help/help_kraj.ht
    ml
    Przekaz pocztowy:
    wysłanie pieniędzy na adres, listonosz przynosi lub urząd pocztowy oddawczy
    wpłaca na wskazany przez odbiorcę rachunek bankowy

    Pocztowe Zlecenie Wypłaty (PZW):
    wysłanie pieniędzy na adres w trybie expresowym do 6 godzin

    Wpłaty na rachunki bankowe:
    klient wpisuje na blankiet numer konta na który mają być wpłacone
    pieniądze.
    U odbiorcy pokazuje się numer konta Centrum Pocztowego.
    i adnotacja: "wpłata w UP..."

    W urzędzie pocztowym:
    "Pocztowe Konto STANDARD to rachunek bankowy dla osób poszukujących
    taniego, ale w pełni funkcjonalnego konta osobistego z dostępem do środków
    finansowych: przez Internet, telefon, bankomaty, placówki Banku oraz na
    każdej Poczcie."
    i tylko z takiego konta da się zlecić przelew w okienku pocztowym, wtedy u
    odbiorcy pokazuje się numer konta posiadacza konta w banku Pocztowym.

    Czytając poprzednie posty nie mogę dopasować stanu faktycznego do usług
    oferowanych przez poczte. Numer rachunku:

    > Dnia Sun, 10 Aug 2008 18:25:05 +0200,
    > gość o kryptonimie Wwieslaw napisał(a) na grupe dyskusyjną pl.soc.prawo:
    > [...]
    > 49 1140 wskazuje na mBank.

    wszystko w porządku, ale rachunku mBanku nie da się obsługiwać w okienku
    pocztowym, nie da się zlecić przelewu (nie przekazu) na poczcie, jedyne co
    da się zrobić, to wypłacić kartą VisaElectron kase i dokonac
    "Wpłaty na rachunki bankowe"

    > 2) klient daje dyspozycje sciagniecia kasy z danego
    > rachunku bankowego

    to mi wygląda na "polecenie zapłaty" ale szczerzewątpię, czy da się to
    zrobić między osobami nie prowadzącymi działalności gospodarczej.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

  • 17. Data: 2008-08-11 23:43:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-11 08:11 l...@g...pl napisał/a:

> [...]
    > kogos z rodziny, ale ja juz nic nie wiem.Napisalam do mbanku o wyjasnienie.

    Na Twoim miejscu napisałabym maila/zapytanie do Allegro. To są fachowcy
    i poradziliby Ci co i jak.

    --
    animka

  • 18. Data: 2008-08-12 07:40:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > Na Twoim miejscu napisałabym maila/zapytanie do Allegro. To są fachowcy
    > i poradziliby Ci co i jak.

    LOL :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 19. Data: 2008-08-13 01:07:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-12 09:40 Liwiusz napisał/a:

    > LOL :)

    Nie LOL, nie LOL :-)
    Mnie pomogli i powiedzieli co mam robić. Wysłali ostrzegawczego maila do
    gnoja oszusta. Ja już wcześniej zrezygnowałam oficjalnie z tego
    przedmiotu, bo zorientowałam się, że chce pieniądze, a nie ma zamiaru
    wysłać. Robił na konto tatusia. Potem domagał się jeszcze ode mnie
    zwrotu prowizji, ale Allegro go "usadziło.

    --
    animka

  • 20. Data: 2008-08-13 18:33:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Animka napisał(a) :

    > Nie LOL, nie LOL :-)
    > Mnie pomogli i powiedzieli co mam robić.

    A mi debile zawiesili konto, gdy sprzedawałem oryginalnego
    Windowsa, dołączając zgodnie z wymogami licencji, posiadaną
    kopię. Adminki z kompleksem Boga tłumaczyli mi, że kopii nie
    wolno sprzedawać.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE