  • 1. Data: 2008-08-09 16:39:04
    Temat: Bank
    Od: p...@w...pl

    Witam wszystkich

    Bank odmowil mi wyplaty gotowki z powodow lezacych po stronie
    banku,ktos czegos nie dopilnowal.
    Nastepnego dnia gotowka zostala wyplacona.Czy z powodu ewidentnej winy
    banku moge sie domagac zadoscuczynienia z powodu odmowy wyplaty
    gotowki w tym dniu.Czy ktos przerabial juz ten temat?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2008-08-09 17:48:42
    Temat: Re: Bank
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    p...@w...pl pisze:
> [...]
    > banku moge sie domagac zadoscuczynienia z powodu odmowy wyplaty
    > gotowki w tym dniu.Czy ktos przerabial juz ten temat?

    A jakie poniosłeś straty?

  • 3. Data: 2008-08-09 18:25:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    Mozesz sie domagac, tylko musisz wykazac, ze poniosles straty. O ile Twoje
    zadania nie beda jakos bardzo wygórowane, to sadze, ze wiecej uzyskasz w
    drodze ugody, niz przed sadem. Bank nie bedzie zainteresowany
    upowszechnianiem informacji, ze na skutek swoich bledów czasem klienci moga
    utracic dostep do zgromadzonych w nim pieniedzy.

  • 4. Data: 2008-08-09 19:25:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Mozesz sie domagac, tylko musisz wykazac, ze poniosles straty. O ile Twoje
    > zadania nie beda jakos bardzo wygórowane, to sadze, ze wiecej uzyskasz w
    > drodze ugody, niz przed sadem.

    Moze powiedziec, ze chcial te pieniadze zainwestowac na gieldzie na to co akurat
    najwiecej podskoczylo.

    Bank nie bedzie zainteresowany
    > upowszechnianiem informacji, ze na skutek swoich bledów czasem klienci moga
    > utracic dostep do zgromadzonych w nim pieniedzy.

    Dlatego zawczasu powinien poinformowac nas co to za bank.
    Niech zgadne, bank na litere "P"?

  • 5. Data: 2008-08-09 19:29:12
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Moze powiedziec, ze chcial te pieniadze zainwestowac na gieldzie na to
    > co akurat najwiecej podskoczylo.

    tak, gotowka...

    niestety, na gieldzie sie gotowka nie operuje :)
    nawet pieniedzmi sie nie operuje bezposrednio.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 6. Data: 2008-08-09 19:46:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    > tak, gotowka...
    >
    > niestety, na gieldzie sie gotowka nie operuje :)
    > nawet pieniedzmi sie nie operuje bezposrednio.

    Nie można zajść do maklera z gotówką? Szkoda. :(
    Trzeba coś innego wymyślić.

  • 7. Data: 2008-08-10 08:33:02
    Od: " " <l...@g...pl>

    rezist.com <r...@s...us> napisał(a):

    > tak, gotowka...
    >
    > niestety, na gieldzie sie gotowka nie operuje :)
    > nawet pieniedzmi sie nie operuje bezposrednio.

    mozesz powiedziec ze chciales zabrac gotowke i wplacic w kasie biura
    maklerskiego zeby zaksiegowali na Twoj rachunek maklerski co za problem?
    Pieniedzmi sie operruje na gieldzie ,chyba ze grasz na wirtualnej GPW- operuje
    w znaczeniu operowania w formie elekrtronicznej.

    Takie tluamczenie jednak nie przejdzie, poniewaz takie starty sa nie do
    oszacowania i nie da sie ich udowodnic. Mozesz w reklamacji zaproponowac
    ugodowe rozwiazanie takie ze np przez okres 3 mcy zwolnia cie z oplat za
    prowadzenie rachunku (jezeli takie sa).