  • 1. Data: 2006-07-08 21:17:34
    Temat: propaganda?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ze strony Ziobry:
    "Legalne dotąd w Polsce rozpowszechnianie pedofilskich fotomontaży i
    rysunków oraz opowiadań erotycznych ma być wreszcie karalne zapowiada
    Zbigniew Ziobro
    2006-07-04"

    przeciez kodeks karny wyraznie mowi "tresci pornograficzne z udzialem
    maloletniego" a taka trecia moze byc zarowno fotomontaz czy tekst
    opisujacy takie czynnosci. Dalej pisze ze

    "Będzie to podchodziło pod nowy paragraf: publiczne propagowanie
    zachowań pedofilii - dodaje."

    ale pochwalanei przestepstwa rowniez jest karalne, niech mnie wiec ktos
    oswieci, bo sie gubie, znow probuje oglupic ciemny lud czy ja mam jakis
    stary kodeks?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 2. Data: 2006-07-09 08:25:06
    Temat: Re: propaganda?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    > maloletniego" a taka trecia moze byc zarowno fotomontaz czy tekst
    > opisujacy takie czynnosci. Dalej pisze ze

    dodam ze trescia pornograficzna jest tresc ktora u osob przecietnych
    wywoluje nadmierne podniecenie seksulane (Buchala), wiec tekst ooisujacy
    seks z dzieckiem moim zdaniem wypelnia znamiona przestepstwa z art 202
    ust 3.

    P.

  • 3. Data: 2006-07-09 10:43:32
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał:

> [...]

    Nie, wtedy nie ma faktycznego udziału małoletniego (udział
    jest fikcyjny).

    Krystian

  • 4. Data: 2006-07-09 11:42:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał:

    > Nie, wtedy nie ma faktycznego udziału małoletniego (udział
    > jest fikcyjny).

    zamieszczam link do postow z pl.soc.seks jakiegos czuba:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.seks/browse_thr
    ead/thread/7b5c5332c21fb2e4/bcf021eb91036ac6?lnk=st&
    q=rucha%C4%87+%2B++dzieci+group%3Apl.soc.seks&rnum=1
    &hl=pl#bcf021eb91036ac6
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.seks/browse_thr
    ead/thread/af7b994ad398f6b5/c7ccf8a39a9d4006?lnk=st&
    q=rucha%C4%87+%2B++dzieci+group%3Apl.soc.seks&rnum=6
    &hl=pl#c7ccf8a39a9d4006
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.seks/browse_thr
    ead/thread/793499f0a7cb5571/3bde090b4cb673a8?lnk=st&
    q=ruchanie+%2B++dzieci+group%3Apl.soc.seks&rnum=3&hl
    =pl#3bde090b4cb673a8
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.seks/browse_thr
    ead/thread/5a41853100da92e9/0994a4ad3ef601e9?lnk=st&
    q=ruchanie+%2B++dzieci+group%3Apl.soc.seks&rnum=5&hl
    =pl#0994a4ad3ef601e9

    Twoim zdaniem prawo nie zezwala na ukaranie autorow powyzszych postow?
    Jezeli nie to rozwin prosze mysl, bo nie przekonuje mnie stwierdzenie
    ze nie poniewaz nie ma faktycznego udzialu dzieci a fikcyjny, w ustawie
    nie ma takiego warunku. maja byc tresci pornograficzne z udzialem dzieci
    a powyzsze moim zdaniem są takimi!

    P.

  • 5. Data: 2006-07-09 11:51:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Twoim zdaniem prawo nie zezwala na ukaranie autorow powyzszych postow?

    1. uzywaj jakiegos http://tinyurl.com/
    2. ten padalec, ktorego tu cytowales to kwalifikował sie przede wszystkim do
    leczenia psychiatrycznego
    3. udzielal sie w podobnym stylu na grupie pl.soc.dzieci i o ile kojarze
    ktos z tej grupy zlozyl doniesienie na policje. Byc moze skuteczne bo
    padalec zniknal z netu.{ a moze tez sie znudzil )

    HaNkA

  • 6. Data: 2006-07-09 11:56:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):
    [...]
> [...]
    > ze nie poniewaz nie ma faktycznego udzialu dzieci a fikcyjny, w ustawie
    > nie ma takiego warunku. maja byc tresci pornograficzne z udzialem dzieci

    Nie jest to pornografia (IMHO) bo w żadnym normalnym człowieku takie
    obrzydlistwo nie wywoła to podniecenia, już nie mówiąc o nadmiernym
    podnieceniu.

    Ale z drugiej strony człowiekowi należy się porządny wpierdol łącznie z
    zastosowaniem tego co opisuje na nim.

    p. m.

  • 7. Data: 2006-07-09 12:10:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie jest to pornografia (IMHO) bo w żadnym normalnym człowieku takie
    > obrzydlistwo nie wywoła to podniecenia, już nie mówiąc o nadmiernym

    ale ma na celu, u normalnego czlowieka zdjecie przesdtawiajace
    "ruchanie" noworodka tez nie wywola podniecenia nadmiernego (o ile w
    ogole jakiekolwiek wywola)
    a jednak jest pornografia. ustawa moim zdaniem nie wymaga tego o czym
    Ziobro mowi a zapowiedz jest mniejwiecej takim oglupianiem jak chec
    wprowadzenia moziwosci zadoscuczycienia ofiarom za przestepstwa ktore
    oczywiscie od dawna w kk istnieje.
    Najlepszym jest praca kilkudziesieciu zespolow, wczesniej tez tyle
    pracowalo az tu nagle pod laske marszalkowska wpadl projekt kodeksu
    karnego z 2002 roku.

    P.

  • 8. Data: 2006-07-09 12:29:45
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał :

    > zamieszczam link do postow z pl.soc.seks jakiegos czuba:
    [...]

    > Twoim zdaniem prawo nie zezwala na ukaranie autorow powyzszych postow?

    Zezwala, ale nie z artykułu o treściach pornograficznych z udziałem
    małoletnich.
    Przy okazji warto zauważyć, że to troll podszywający się pod kogoś innego.

> [...]
    > nie poniewaz nie ma faktycznego udzialu dzieci a fikcyjny, w ustawie nie
    > ma takiego warunku. maja byc tresci pornograficzne z udzialem dzieci a

    A jednak nie masz racji. Fikcja nie jest udziałem w rozumieniu prawa,
    podobnie jak fikcyjne morderstwo w filmie nie jest ścigane ;-)

    Co do twoich zarzutów do Ziobry - takie same zmiany wprowadzono
    już w wielu krajach na świecie, właśnie po to, by móc karać
    rozpowszechnianie komiksów czy fotomontaży o treściach pedofilskich.

    Krystian

  • 9. Data: 2006-07-09 12:45:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał :

    > [...]
    >
    > Zezwala, ale nie z artykułu o treściach pornograficznych z udziałem
    > małoletnich.
    > Przy okazji warto zauważyć, że to troll podszywający się pod kogoś innego.

    wiem

    > A jednak nie masz racji. Fikcja nie jest udziałem w rozumieniu prawa,
    > podobnie jak fikcyjne morderstwo w filmie nie jest ścigane ;-)

    nie przekonuje mnie to :) film porno przesdtawiajacy seks z ucyiem
    przemocy tez jest 'fikcja' a jednak karalny jest.
    jakies orzeczenie w tym zakresie powstalo?

    > Co do twoich zarzutów do Ziobry - takie same zmiany wprowadzono
    > już w wielu krajach na świecie, właśnie po to, by móc karać
    > rozpowszechnianie komiksów czy fotomontaży o treściach pedofilskich.

    no droba, zalozmy ze to prawda, jak by sie ustosunkowal do pochwalania
    pedofilstwa? Bo w moim mneimaniu tutaj dosc jednoznacznie wynika z kk ze
    jest to karalne.

  • 10. Data: 2006-07-09 12:48:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie przekonuje mnie to :) film porno przesdtawiajacy seks z ucyiem
    > przemocy tez jest 'fikcja' a jednak karalny jest.

    a jednak jego produkcja jest karana mialo byc