  • 1. Data: 2006-07-08 17:39:57
    Temat: Poprawnosc NIP
    Od: "pytalski44" <h...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak sprawdzic poprawnosc numeru identyfikacji podatkowej oraz regon-u podych
    na stronie www? Czy w ogole jest do sprawdzenia czy pokrywa sie to z nazwa
    firmy badz jej wlascicielem?

  • 2. Data: 2006-07-08 18:18:13
    Temat: Re: Poprawnosc NIP
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sat, 8 Jul 2006 19:39:57 +0200, pytalski44 napisał(a):

> [...]
    > na stronie www? Czy w ogole jest do sprawdzenia czy pokrywa sie to z nazwa

    uruchomić gogle

    akala

  • 3. Data: 2006-07-08 21:48:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    akala [###a...@o...eu.###] napisał:
    > uruchomić gogle

    To nic nie da. Istnieją w sieci kalkulatory, które sprawdzają
    poprawność numeru NIP i REGON, ale nie spotkałem się z taką, która by
    sprawdzała zgodność jednego z drugim.

  • 4. Data: 2006-07-09 09:17:16
    Od: " " <r...@g...pl>

    > To nic nie da. Istnieją w sieci kalkulatory, które sprawdzają
    > poprawność numeru NIP i REGON, ale nie spotkałem się z taką, która by
    > sprawdzała zgodność jednego z drugim.

    Ja gdzieś widziałem kalkulator który sprawdza poprawność n-ru NIP oraz
    informuje który urząd skarbowy go nadał

  • 5. Data: 2006-07-09 19:01:36
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik r...@g...pl napisał:

    > Ja gdzieś widziałem kalkulator który sprawdza poprawność n-ru NIP oraz
    > informuje który urząd skarbowy go nadał

    moze sprobuj tu:
    http://chemeng.p.lodz.pl/zylla/ut/js-pesel.html

  • 6. Data: 2006-07-09 20:31:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    r...@g...pl [###r...@g...pl.###] napisał:
    > Ja gdzieś widziałem kalkulator który sprawdza poprawność n-ru NIP
    oraz
    > informuje który urząd skarbowy go nadał

    Takich jest masa. Podobnie z regonem, gdzie można ustalić, w którym
    starym województwie zarejestrowano firmę. Natomiast nie można tego
    sparować.