  • 1. Data: 2006-07-08 17:28:24
    Temat: Status bezrobotnego, a renta rodzinna
    Od: <p...@g...pl>

    Witajcie,

    Mam pytanie, czy nadal obowiązuje prawo, iż status bezrobotnego może również
    otrzymać osoba pobierająca nie więcej niż 50% obowiązującego minimalnego
    wynagrodzenia z tytułu renty rodzinnej? Jeżeli tak, to wg. mnie ten przepis
    jest martwy - sam pobieram minimalną rentę rodzinną, która jest większa od 50%
    minimalnego obowiązującego wynagrodzenia.

  • 2. Data: 2006-07-09 16:29:27
    Temat: Re: Status bezrobotnego, a renta rodzinna
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie?

  • 3. Data: 2006-07-10 05:51:10
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sat, 8 Jul 2006 17:28:24 +0000 (UTC), p...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > jest martwy - sam pobieram minimalną rentę rodzinną, która jest większa od 50%
    > minimalnego obowiązującego wynagrodzenia.

    Tak, obowiązuje.
    A dlaczego martwy? Z Twojej dalszej wypowiedzi zrozumiałem, że pobierasz
    rentę i zarejestrowałeś się jako osoba bezrobotna, tak?

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2006-07-10 18:57:33
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldemar \Jakec\ Bulkowski <jakec @ tlen.pl> napisał(a):

    > Tak, obowiązuje.
    > A dlaczego martwy? Z Twojej dalszej wypowiedzi zrozumiałem, że pobierasz
    > rentę i zarejestrowałeś się jako osoba bezrobotna, tak?
    >
    > 3m się.

    Jest taka sprawa, że chciałbym się zapisać do szkoły policealnej, a tam
    podobno osoby bezrobotne mogą być zwolnione z opłat czesnego. Pobieram
    minimalną rentę rodzinną i teraz pytanie, czy mogę się zarejestrować w UP jako
    osoba bezrobotna? Z moich wyliczeń wynika, że nie, bo renta rodzinna jaką
    otrzymuję (minimalna stawka) jest i tak większa niż 50% minimalnego
    wynagrodzenia?

  • 5. Data: 2006-07-11 06:09:59
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2006 18:57:33 +0000 (UTC), p...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

> [...]
    > osoba bezrobotna? Z moich wyliczeń wynika, że nie, bo renta rodzinna jaką
    > otrzymuję (minimalna stawka) jest i tak większa niż 50% minimalnego

    Jak sam sobie wyliczyłeś - nie możesz (zgodnie z prawem) zarejestrować się
    jako osoba bezrobotna.

    3m się.