  • 1. Data: 2005-05-06 12:15:02
    Temat: program dla kancelarii
    Od: Robert <r...@t...pl>

    witam
    i mam pytanie poszukuje programu do obslugi kancelarii prawniczej

    jak na razie znalazlem tylko dwa
    www.jurxpert.pl i www.tfs.pl
    a chcialbym miec jeszcze ze trzy zeby byl jakis wybor
    mozecie cos polecic
    pozdr.
    Robert

  • 2. Data: 2005-05-06 12:23:48
    Temat: Re: program dla kancelarii
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Robert" <r...@t...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:Xns964E90EEBE199rdbtlenpl@194.69.207.134

> [...]
    > jak na razie znalazlem tylko dwa
    > www.jurxpert.pl i www.tfs.pl
    > a chcialbym miec jeszcze ze trzy zeby byl jakis wybor

    Możemy Ci tylko polecić abyś udał się na inną,
    właściwą grupę, np. pl.comp.nowe-programy ?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    O niektórych mówią, że myślą, a oni się tylko namyślają.

  • 3. Data: 2005-05-09 23:15:42
    Od: "MJ" <m...@p...onet.pl>

    z tego co wiem, to jest jeszcze kancelaris