  • 1. Data: 2005-05-06 09:41:57
    Temat: Terminy dla sądu?
    Od: "Noranda" <n...@i...pl>

    Czy sąd obowiązują jakieś terminy formalnych kroków prawnych zależnych od
    niego,
    czy też terminy kodeksowe dotycza wyłącznie stron Przykład:
    Licytacja komornicza realizowana przez sędziego:
    Procedura przybicia wymaga 7 dniowego terminu na uprawomocnienie się.
    Mija 7 dni + 3 na spływ zażaleń droga pocztową. Nic nie wpłynęło a więc są
    warunki do wydania decyzji o prawomocności przybicia i do żadania od
    licytanta wpłaty pełnej kwoty.
    Od terminu licytacji mija 25 dni od licytacji czyli 18 dni od terminu
    składania zażaleń i wniosków
    a sąd...nic. Płyną tygodnie, dług narasta a sąd z pełną nonszalancją dla
    szkód jakie ponosi strona oczekująca na jego formalne, rutynowe kroki musi
    pokornie czekać aż mu się zechce zrobić to, co do niego należy. Czy tam ma
    prawo być- boże jest to fakt ?
    Czy można coś z tym zrobić?
    Chodziłem kilka razy i prosiłem panie sekretarki o przypomnienie sędziemu,
    że
    minął termin uprawomocnienia sie przybicia.
    Amoże naruszyłem świętą zasadę "To nie ważne czy ma rację, ale jak on
    śmiał?"
    Prosze o poradę co z tym fantem mam prawo zrobić i czy sąd nie przekroczył
    obowiązujących go terminów.