  • 1. Data: 2005-05-06 09:42:24
    Temat: Odbior poczty z prokuratury i okres do odwolania
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>

    Witam serdecznie.

    Moja matka zamieszkująca ze mną odebrała pismo skierowane do mnie
    na ktore mialem 7 dni aby się odwolac. Niestety nie przekazala mi tegoz
    pisma w terminie. Odbior potwierdzila swoim podpisem.
    Co w takiej sytuacji moge zrobic aby mimo wszystko sie odwolac?
    W koncu to nie moja wina, ze listonosz nie doreczyl przesylki do mnie...

    Dzieki za pomoc!
    Szolek

  • 2. Data: 2005-05-06 10:17:29
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Studencik napisał(a):
    > Co w takiej sytuacji moge zrobic aby mimo wszystko sie odwolac?

    wraz z odwołaniem wnieść o przywrócenie terminu wskazując, że do jego
    uchybienia doszło bez Twojej winy, "z przyczyn od strony niezależnych"
    masz na to 7 dni od ustania tych przyczyn
    odebranie przez inną osobę nie jest najlepszym argumentem

    > W koncu to nie moja wina, ze listonosz nie doreczyl przesylki do mnie...

    zgodnie z przepisami mógł doręczyć domownikowi, który podjął się przekazania

    KG

  • 3. Data: 2005-05-07 20:31:25
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>

    > odebranie przez inną osobę nie jest najlepszym argumentem

    Jakie argumenty polecasz??

    Zdrówka!
    Szolek