  • 11. Data: 2017-05-06 20:21:01
    Temat: Re: Maliniak i jego fobie
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w
    <news:oel1si$jgk$1@node1.news.atman.pl>:

    > Faktyczny problem jest taki, że twoje stwierdzenie "będę miał 26,
    > przepchnę referendum"

    Nie panie Malinowski, tak byś pan chciał, bo dałeś ciała, ale niestety to
    nie jest faktyczny problem tej dyskusji, ba nikt tak nie napisał oprócz
    ciebie.

    > jest co do zasady

    Zaczyna sie bełkot...

    > nie do spraktykowania.

    ...i jego kontynuacja.

    Jeszcze raz:
    "nie zgadzam się na zmiany w konstytucji"
    "Art. 125. 1. W sprawach o szczególnym znaczeniu dla państwa może być
    przeprowadzone referendum ogólnokrajowe."

    To czy potrzeba 26, czy 51 jest nieistotne (25 punktów IQ pana Malinowskiego
    ,które poszło w maliny... Bez znaczenia)

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2017-05-06 20:30:21
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    się Filip po raz kolejny PoPiSał:

    > http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

    Te znaki ">>" to zapewne pomyłka, bo dlaczegoby anfiego o manipulowanie
    cytatami podejrzewać...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2017-05-06 21:27:41
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
    > A. Filip w
    >
    > się Filip po raz kolejny PoPiSał:

    > Te znaki ">>" to zapewne pomyłka, bo dlaczegoby anfiego o manipulowanie
    > cytatami podejrzewać...

    A na czym miałaby polegać moja manipulacja _cytatem ze strony sejmu_ ?
    Istotne w dyskusji stało się referendum zarządzane przez prezydenta za
    zgodą senatu, pominięty fragment (o referendum zarządzanym przez Sejm)
    jest _wyraźnie_ zaznaczony, link do pełnej wersji jest.

    Mnie ostatnio szczególnie wkurwiają *syny tnące cytowany post na który
    odpowiadają bez jakiegokolwiek zaznaczenia "cięcią" w sposób
    zmieniający sens postu na który odpowiadają.

    Ciąć cytaty wolno. Nie wolno ciąć cytatów *bez zostawienia śladu cięcia*.
    [ Pisze o przyzwoitych obyczajach a nie o prawie ]

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2017-05-07 09:15:11
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgodą senatu, pominięty fragment (o referendum zarządzanym przez Sejm)
    > jest _wyraźnie_ zaznaczony, link do pełnej wersji jest.

    No i jeszcze czemu "elity" rządzące od 27 lat Polską tak panicznie boją sie
    referendum?
    U nas nawet zapowiedź rodzi protesty i sprowadza się do pytania "jak motłoch mógłby
    decydować o najważniejszych sprawach, mając stanowisko elit w du...e"?

  • 15. Data: 2017-05-07 09:20:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2017 o 19:37, 007 pisze:

    > I już.

    > Ba, tylko, że nie dyskutujemy o referendum o zmianie konstytucji, tylko o
    > referendum o *ewentualnej* zmianie konstytucji, i to Panu Prezydentowi
    > Andrzejowi Dudzie jak najbardziej wolno zarządzić ze wsparciem minimum 25
    > senatorów.

    Przy czym wynik tego referendum miałby równą moc prawną jak "czy jest
    pan, żeby była ładna pogoda w każdy weekend".

    Shrek

  • 16. Data: 2017-05-07 09:29:52
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przy czym wynik tego referendum miałby równą moc prawną jak "czy jest
    > pan, żeby była ładna pogoda w każdy weekend".
    >
    > Shrek

    A prawo jest _zawsze_ ważniejsze od polityki w "demokratycznym świecie"?
    Jak było trzeba to "demokratyczny świat" nie posunął się nawet do
    zastosowania kary śmierci na podstawie prawa działającego wstecz?
    Wiec co z tego że jak rozmawiamy na poziomie uproszczeń to masz rację?

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2017-05-07 10:59:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2017 o 09:29, A. Filip pisze:

    > A prawo jest _zawsze_ ważniejsze od polityki w "demokratycznym świecie"?

    Czyli jednak prezydent nie ma mandatu do pytania o zmianę konstytucji,
    bo w żaden legalny sposób nie jest w stanie jej obecnie zmienić. Czy
    twoje pytanie w sumie sprowadza się do tego, że chcemy zrobić referendum
    nad zamachem stanu?

    > Jak było trzeba to "demokratyczny świat" nie posunął się nawet do
    > zastosowania kary śmierci na podstawie prawa działającego wstecz?
    > Wiec co z tego że jak rozmawiamy na poziomie uproszczeń to masz rację?

    Jeszcze raz - czy zgadzamy się co do tego, że albo referendym jest albo
    zupełnie bez sensu (pytanie o rzecz niemożliwą do zrealizowania), albo
    jest to próba legalizacji zamachu stanu (zmiany konstytucji bez
    wymaganej większości konstytucyjnej)?

    Shrek.

  • 18. Data: 2017-05-07 11:31:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-07 o 09:15, Danusia pisze:

> [...]
    decydować o najważniejszych sprawach, mając stanowisko elit w du...e"?

    Bo ten naród jest po prostu głupi i nie może sam o wszystkim decydować.
    Dam ci prosty przykład. Zróbmy referendum pod hasłem "czy rząd i
    parlament powinny zlikwidować podatki". Jak myślisz, jak zagłosują
    ludzie i jaki będzie wynik referendum i jakie będą skutki takiej decyzji?
    Oto dlaczego władza nigdy nie powinna w całości leżeć w rękach motłochu.
    Motłoch w przeważającej większości jest po prostu głupi. Chcesz oddać
    władzę w ręce głupców i dać głupcom prawo do decydowania o wszystkim w
    drodze referendum?

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2017-05-07 11:54:08
    Temat: Re: prezia mam w dudzie [Przez referenda zejdziemy na psy "jak Szwajcaria"! ;-) ]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > głupi. Chcesz oddać władzę w ręce głupców i dać głupcom prawo do
    > decydowania o wszystkim w drodze referendum?

    No patrz pan na jakie psy zeszła ta durna Szwajcaria ze swoim systemem
    demokracji bezpośredniej! ;-)

    Tego że za SWOJE wybory się płaci wyborcy się tak od razu nie nauczą.
    Jak im się nie da okazji do bolesnych nauczek to się nie nauczą NIGDY.
    <cynizm> Referenda są po to żeby było że *cały* naród wybrał a nie
    tylko "oni" (skurwysyny u żłoba) jak przyjdzie płacić za dokonany
    wybór. </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2017-05-07 15:29:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

> [...]

    Motłoch w przeważającej większości jest po prostu głupi. Chcesz oddać
    władzę w ręce głupców i dać głupcom prawo do decydowania o wszystkim w
    ---
    Należy ludzi okradać pod przymusem bo sami nie chcą dać się okradać ?