  • 1. Data: 2017-05-09 12:07:51
    Temat: Klauzula wykonalności
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Czy odpis nakazu w post. upominawczym z nadaną klauzulą sąd mi przyśle z
    automatu czy muszę z odpisem udać się do Sądu po klauzulę?

  • 2. Data: 2017-05-09 12:20:21
    Temat: Re: Klauzula wykonalności
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:07, rg pisze:
    > Czy odpis nakazu w post. upominawczym z nadaną klauzulą sąd mi przyśle z
    > automatu

    Nie.

    > czy muszę z odpisem udać się do Sądu po klauzulę?

    Możesz też wysłać wniosek pocztą, nadto odpis nakazu zapłaty
    niepotrzebny, choć czasem pozwala na uniknięcie opłaty 6zł.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-05-09 14:29:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie z odpisem, lecz z wnioskiem o uznanie nakazu za prawomocny (ten kawałek nie jest
    konieczny, lecz przydatny) i o nadanie nakazowi zapłaty z dnia ..... sygnatura .....
    klauzuli wykonalności (w całości, w części, w punkcie ..... nakazu) z doręczeniem
    powodowi na adres ..... (lub z odbiorem osobistym, jeśli bardziej Ci pasuje).
    Bywają jeszcze niuanse, który sąd może nadać klauzulę wykonalności.

    -----

  • 4. Data: 2017-05-10 00:15:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-05-17 o 12:07, rg pisze:
    > Czy odpis nakazu w post. upominawczym z nadaną klauzulą sąd mi przyśle z
    > automatu czy muszę z odpisem udać się do Sądu po klauzulę?

    Najlepiej jest odesłać posiadany odpis z wnioskiem o opatrzenie go
    klauzulą, bo inaczej sąd Cie skasuje za wydanie kolejnego odpisu.

  • 5. Data: 2017-05-10 09:36:45
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nieprawda.

    -----

  • 6. Data: 2017-05-10 11:49:32
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 10 May 2017 09:36:45 +0200, w <oeufue$30o$1@node1.news.atman.pl>,
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> napisał(-a):

    > Nieprawda.
    >

    > -----

    Prawda.

  • 7. Data: 2017-05-10 15:28:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O ile zakład?

    -----

  • 8. Data: 2017-05-10 15:47:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-10 o 15:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > O ile zakład?

    O to, że zgodnie z przepisami sąd pobiera opłatę za tytuł wykonawczy,
    jak mu się nie da tytułu egzekucyjnego? O flaszkę.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-05-11 09:55:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No to jesteś mi winien kilka flaszek.
    Napisz, kiedy ostatnio sąd Cię (nie zawodowego pełnomocnika) wzywał do wniesienia
    opłaty od wniosku o nadanie klauzuli wykonalności nakazowi zapłaty i który sąd tak
    Cię nie lubi.

    -----

  • 10. Data: 2017-05-11 10:17:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 09:55, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    opłaty od wniosku o nadanie klauzuli wykonalności nakazowi zapłaty i który sąd tak

    Nie taki był temat zakładu. To, czy cię sąd wzywał, czy nie, nie
    interesuje mnie.

    --
    Liwiusz