  • 1. Data: 2017-05-02 22:32:22
    Temat: Podsumowanie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Pozwolę sobie przytoczć ciekawy komentarz do artykułu. Co prawda nie
    wiem czy wolno :-(
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/polski-konsul-honoro
    wy-w-meksyku-zostal-odwolany/b8rtegp

    "~xxx ~yy: Osobiście uważam że już najwyzszy czas na odwołanie całej
    drużyny durnej zmiany. Kogóż tam mamy???? Min.Srodowiska z daczą o
    wartości 500tyś której zapomniał wpisać do oświadczenia-organizującego
    pojedynczy ochlaj i wyżerkę dla kolesi z Torunia i biskupów za 400
    tysięcy, mamy ministra MSWiA, który zatrudnia do BORu ludzi nie
    potrafiących prowadzić auta zgodnie z przepisami ruchu drogowego ani
    zmienić w nim opony, mamy niedouczonego mgr prawa, któremu "studentki
    wpłacają" po 20 tysięcy na partię, mamy prokuratora stanu wojennego
    wołającego do innych: precz z komuną, "uniewinnionego niewinnego" szefa
    CBA, małżonkę TW Wolfganga z wilczym biletem do sądu rejonowego za
    nieróbstwo i niekompetencję, mamy swira który podczas szaleńczego rajdu
    z jednego bankietu na następny rozbija dwie limuzyny zakupione wcześniej
    po 1,2 mln za szt, mamy zamiatacza aptecznego , nad którym oficerowie
    Wojska Polskiego trzymają parasole a generałowie salutują mu 'Czołem
    Panie Ministrze', marionetkę wykonującą co piątek i poniedziałek wbrew
    przepisom lot wojskową casą do i ze swojej wioski gdzie każdy przelot
    kosztuje więcej niż przeciętny Polak zarabia przez rok, której tak się
    śpieszy na kolację, iż potrzebuje taranować dzieciaka w seicziku
    wyprzedzając na podwójnej ciągłej, mamy prezesa SKOK brylującego na
    stanowisku szefa komisji finansów w Senacie, podczas gdy my jako klienci
    banków spłacamy 4 mld manka w nadzorowanej przez niego piramidzie
    finansowej, mamy geniusza dyplomacji, który jako sukces swoich zabiegów
    dyplomatycznych podaje nawiązanie kontaktu z San Escobar, mamy geniusza
    finansów, który w jeden rok natłukł nam blisko 100 mld nowych długów,
    mamy też 'niezłomnego' i bezwolnego podpisywacza, którego ze spraw
    polskich interesuje najbardziej grubość pokrywy śnieżnej w Karpatach i
    Sudetach, a wszystkimi nimi zawiaduje woniejący naftaliną eksponat z
    muzeum PRL-u, żyjący już tylko żądzą zemsty na Tusku, choć to nie Tusk,
    a on sam wykonał telefon do swojego brata na 15 minut przed jego i
    dziewięćdziesięciu pięciu innych ludzi śmiercią w katastrofie
    spowodowanej lądowaniem za wszelką cenę we mgle."

  • 2. Data: 2017-05-02 23:04:05
    Temat: Re: Podsumowanie [NTG]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
> [...]
    > wartości 500tyś której zapomniał wpisać do oświadczenia-organizującego
    > pojedynczy ochlaj i wyżerkę dla kolesi z Torunia i biskupów za 400

    A jak się to przekłada na tematykę pl.soc.PRAWO? Nie ma dobrego powodu
    dla którego pl.soc.PRAWO i pl.soc.POLITYKA to osobne newsgrupy?
    To jest post na temat *innej newsgrupy*.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2017-05-02 23:28:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-02 o 23:04, A. Filip pisze:
    wy-w-meksyku-zostal-odwolany/b8rtegp

    > A jak się to przekłada na tematykę pl.soc.PRAWO? Nie ma dobrego powodu
    > dla którego pl.soc.PRAWO i pl.soc.POLITYKA to osobne newsgrupy?
    > To jest post na temat *innej newsgrupy*.

    Wiem, ale zobacz co się na tamtej grupie dzieje. Jaki przyglupek tylko
    pisuje na ogół.

    --
    animka

  • 4. Data: 2017-05-03 01:13:09
    Temat: Re: Podsumowanie
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-02 o 22:32, Animka pisze:
> [...]
    > dziewięćdziesięciu pięciu innych ludzi śmiercią w katastrofie
    > spowodowanej lądowaniem za wszelką cenę we mgle."

    Może i NTG, ale trudno zaprzeczyć prawdziwości tego tekstu.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2017-05-03 08:25:48
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, ale zobacz co się na tamtej grupie dzieje. Jaki przyglupek tylko
    > pisuje na ogół.

    Ale to wcale nie znaczy że na naszej ma być tak samo.
    Każda taka próba jest a fe...

  • 6. Data: 2017-05-03 15:38:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 02 May 2017 23:04:05 +0200 (CEST), "A. Filip"
    <a...@b...pl> wrote:
    > A jak się to przekłada na tematykę pl.soc.PRAWO? Nie ma dobrego
    powodu
    > dla którego pl.soc.PRAWO i pl.soc.POLITYKA to osobne newsgrupy?
    > To jest post na temat *innej newsgrupy*.

    W obecnej sytuacji to powinna być pl.soc.polityka.prawo

    --
    Marek

  • 7. Data: 2017-05-04 10:11:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Podobnie prawdziwy jak propaganda hitlerowska (Gdańsk, "korytarz" do Prus, Śląsk,
    Mazury, Gliwice) i sowiecka ("wyzwolenie ludu pracujacego miast i wsi zachodniej
    Białorusi i Ukrainy z rąk polskich ciemężycieli") .
    Chcieliby Polskę i Polaków dmuchać na sucho i po cichu, a tu nagle taki Kaczyński im
    się trafił...

    ----

  • 8. Data: 2017-05-05 18:15:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-04 o 10:11, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    Białorusi i Ukrainy z rąk polskich ciemężycieli") .
    > Chcieliby Polskę i Polaków dmuchać na sucho i po cichu, a tu nagle taki Kaczyński

    Odpowiada się pacanie POD postem. Stać cię chyba na tyle intelektu by to
    pojąć i zmienić czytnik na jakiś normalny, prawda?

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2017-05-05 19:29:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-05 o 18:15, Sonn pisze:
    > Stać cię chyba na tyle intelektu by to pojąć

    Niestety nie. Wariat na swobodzie największą klęską jest w przyrodzie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-05-05 19:45:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 May 2017 18:15:52 +0200, Sonn napisał(a):

> [...]
    >

    > Odpowiada się pacanie POD postem. Stać cię chyba na tyle intelektu by to
    > pojąć i zmienić czytnik na jakiś normalny, prawda?

    On ma dębowy pieniek zamiast mózgu. Jest niereformowany. Jedyna rada to
    ignorować.
    --
    Jacek
    I hate haters.