  • 71. Data: 2017-05-16 09:33:08
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 May 2017 08:41:15 +0200, Danusia napisał(a):

    > idziesz na przetrzymanie.

    W tej konkurencji nikt Ci nie dorówna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 72. Data: 2017-05-16 10:14:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 08:41, Danusia pisze:

    > Widzę że idziesz na przetrzymanie. A ja chcę żebyś napisał że nie ma Referendum
    Konstytucyjnego, że pomyliłeś się. I to wszystko, potem możemy dyskutować na każdy
    temat jaki chcesz.

    Chwilę po tym jak znajdziesz w konstytucji zwrot "ustawa zasadnicza". No
    bo jak nie znajdziesz, to znaczy, że wszyscy się mylą i coś takiego jak
    "ustawa zasadnicza" nie istnieje:P

    Dobra było śmiesznie jak chciałaś posłów pod trybunał stawiać, ale się
    zapętliłaś i robi się nudno.

    Shrek

  • 73. Data: 2017-05-17 08:55:05
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > "ustawa zasadnicza" nie istnieje:P
    >
    > Dobra było śmiesznie jak chciałaś posłów pod trybunał stawiać, ale się

    Chętnie podyskutuję o stawianiu posłów pod Trybunał Stanu czy innych konsekwencjach
    nieuznawania wyników wiążącego referendum, ale wiesz jaki jest warunek, pisze o tym
    już od kilku postów.

  • 74. Data: 2017-05-31 21:43:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Olin"

    > NIE ZAUWAŻYŁEŚ JESZCZE ŻE STOPKI AUTORSKIE SĄ KRÓTSZE ?

    Naturalnie, że zeszłowieczna netykieta jest mi znana.
    Pocieszę Cię, że nie jesteś pierwszą osobą, tak szalenie przywiązaną do
    zwyczajów z czasów, kiedy modemy były na korbkę i trzeba było oszczędzać
    każdy bit.
    ---
    Argumentujesz za czym ?

  • 75. Data: 2017-06-01 10:08:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 31 May 2017 21:43:33 +0200, re napisał(a):

    > Argumentujesz za czym ?

    Tak długo zbierałeś się do ciętej riposty, że już zapomniałem.
    Argument o sygnaturce jest nie do odparcia i kończy wszelką dyskusję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl