  • 1. Data: 2017-04-30 20:47:03
    Temat: Ile mecenas Giertych może wydoić z FACEBOOKA za "Tuska Hitlerowca"? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Bo jeśli afera ze zdjęciem ma być wielka musi znaczyć że zdjęcie wisiało
    _długo_ a admini z facebooka olewali "zwracanie uwagi" => musi być się
    dać facebooka za coś czepnąć by prowizja dla mecenasa była suta.
    Przecież Cimoszewiczówna dostała w sądzie USA wyrok na "Wprost" na miliony! ;-)

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5485
    82,msz-maria-szonert-binienda-kosul-honorowy-tusk-w-
    mundurze-ss.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-04-30 21:10:40
    Temat: Manipulant A. Filip nie przedstawia prawdy -- konto Pani Biniendy (zbieżność nazwisk przypadkowa) zostało zhakowanie a ona zawieszona w pełnieniu obowiązków konsula
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5485
    82,msz-maria-szonert-binienda-kosul-honorowy-tusk-w-
    mundurze-ss.html

    "Konsul honorowa RP w Ohio (USA) Maria Szonert-Binienda została zawieszona w
    pełnieniu obowiązków. [...] - Bardzo dobrze, że taka decyzja została
    podjęta, gdyż sprawa jest bardzo skomplikowana i poważna. Wszystko wymaga
    dogłębnego wyjaśnienia - powiedziała PAP w niedzielę Maria Szonert-Binienda,
    która uczestniczyła w Toruniu w XX Forum Polonijnym "Wspólnie odpowiedzialni
    za Polskę"."

    Heh, jeszcze Toruń się do całości "wtrąca"-- ciekawe kto na czyje zlecenie
    hakował -- A.Filip...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-04-30 21:29:22
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
> [...]
    > za Polskę"."
    >
    > Heh, jeszcze Toruń się do całości "wtrąca"-- ciekawe kto na czyje zlecenie

    Czy TY zarzucasz "w konsekwencji także" manipulację
    mecenasowi Giertychowi czy gazecie "(Das) Fakt"?

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5486
    11,roman-giertych-zdjecie-donalda-tuska-w-mundurze-s
    s.html
> [...]
    > mundurze SS. "Oczekujemy postępowania z urzędu"
    > 29.04.2017, 12:34 | Aktualizacja: 29.04.2017, 13:17
    >
    > [...] - Dzisiaj w imieniu Donalda Tuska wyślę do prokuratury wniosek o
    > wszczęcie postępowania w spr. konsul, która dokonała haniebnego
    > fotomontażu - zapowiedział na Twitterze Roman Giertych, który nie po
    > raz pierwszy występuję w roli pełnomocnika prawnego byłego polskiego
    > premiera.
    >
    > W rozmowie z dziennik.pl sprecyzował, że chodzi o zniewagę,
    > *której dopuściła się konsul honorowa* wobec Donalda Tuska. [...]

    Ochrona "dobrego imienia" Donalda Tuska *jako polityka* nie pozwala na
    zbyt szeroką wolność słowa? Jakie fotomontaże w Unii Europejskiej z
    "Szydło" będą musiały być karalne dla zachowania _najświętszej_ zasady
    wzajemności?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2017-04-30 23:16:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-30 o 21:29, A. Filip pisze:

> [...]
    > zbyt szeroką wolność słowa? Jakie fotomontaże w Unii Europejskiej z
    > "Szydło" będą musiały być karalne dla zachowania _najświętszej_ zasady

    Ta konsul honorowa padła ofiara hackerów. Jest jej wyjaśnienie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-04-30 23:46:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]
    s.html

    > Ta konsul honorowa padła ofiara hackerów. Jest jej wyjaśnienie.

    Dopóki tego ktoś inny (np. facebook) jakoś nie potwierdzi to *może* to
    być jej wersja lub jej linia obrony. To *KIEDY* upubliczniła tą wersję
    może nie być kluczowe znaczenie *w sądzie* . Ponieważ _dyskutujemy_ na
    grupie *.prawo to mamy prawo powątpiewać w jej wersje ale do czegoś
    poważniejszego wypadałoby tą wersje solidniej podważyć.

    IMHO prokuratura na 80% nie zechce się zająć sprawą zgłoszenia
    Giertycha i oznajmi to pod sam koniec ustawowych terminów -
    prawdopodobnie coś po linii wolności słowa przed objęciem stanowiska
    konsula _honorowego_ i że odpowiedzialność to "wewnętrzna sprawa
    służbowa MSZ" a nie sprawa karna.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2017-05-01 10:18:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-30 o 23:16, Animka pisze:

> [...]
    s.html

    > Ta konsul honorowa padła ofiara hackerów. Jest jej wyjaśnienie.

    Jasne. I to bardzo wiarygodne. Dla ciemnej masy która to kupi (niektórzy
    już kupili jak widać). Najpierw zadeklarowała zawieszenie aktywności w
    mediach społecznościowych, a gdy zagrożono złożeniem zawiadomienia o
    przestępstwie, to nagle "jej konto shackowali. Bajka w sam raz dla
    idiotów. Cały świat zapewne czyhał, aby włamać się na konto nikomu nie
    znanego babsztyla. Słyszał ktoś o niej przed tą aferą?

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2017-05-01 13:30:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-01 o 10:18, Sonn pisze:

> [...]
    > idiotów. Cały świat zapewne czyhał, aby włamać się na konto nikomu nie
    > znanego babsztyla. Słyszał ktoś o niej przed tą aferą?

    Przyznam, że ja nic o niej nie wiedziałam i nic nie słyszałam.

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-05-01 13:38:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2017 20:47:03 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
> [...]
    > dać facebooka za coś czepnąć by prowizja dla mecenasa była suta.
    > Przecież Cimoszewiczówna dostała w sądzie USA wyrok na "Wprost" na miliony! ;-)

    I wyegzekwowala ?
    Bo Wprost nie ma siedziby w USA (chyba), za to FB ma.
    I tu mozna sporo wydoic.

    J.

  • 9. Data: 2017-05-01 14:13:40
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > I wyegzekwowala ?
    > Bo Wprost nie ma siedziby w USA (chyba), za to FB ma.
    > I tu mozna sporo wydoic.

    Po wieloletnich bojach sądy w RP3 przyklepały Cimeszewiczównie do
    wyegzekwowania jakieś grosze (1.15%) [1] bo sądy się nie zdecydowały
    na olanie wyroku z USA całkiem wprost.

    A głupawa radocha "GW" po wyroku z USA i zapewniania że wyrok z USA
    będzie "łatwo" wyegzekwować w "wolnej Polsce" jakoś mi utkwiły w pamięci
    na dobre i na długo.

    [1] http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/sa-50-tys-dolarow
    -odszkodowania-dla-corki-cimoszewicza

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2017-05-01 17:54:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 01 May 2017 14:13:40 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Po wieloletnich bojach sądy w RP3 przyklepały Cimeszewiczównie do
    > wyegzekwowania jakieś grosze (1.15%) [1] bo sądy się nie zdecydowały
    > na olanie wyroku z USA całkiem wprost.

    chyba jak najbardziej mogly olac ... i jak widac w pierszej instancji
    olaly, choc nie tak calkiem.

    w kwestii formalnej zas - taki wyrok w USA sklada sie z czesci
    odszkodowawczej i "karnej". Ot, kwota, aby sprawca tego wiecej nie
    robil. Jak widac - znacznie wieksza od odszkodowania.
    U nas sad moze zasadzic nawiazke na szczytny cel, w USA wedruje to do
    kieszeni poszkodowanego (a raczej do kieszeni jego adwokata).

    Wiec te 4 mln $ w naszym systemie w zasadzie nie maja racji bytu.

    http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/corka-cimoszewicz
    a-nie-dostanie-5-mln-usd-od-dawnego-wprost

    > A głupawa radocha "GW" po wyroku z USA i zapewniania że wyrok z USA
    > będzie "łatwo" wyegzekwować w "wolnej Polsce" jakoś mi utkwiły w pamięci
    > na dobre i na długo.

    Ale zapewniali, ze łatwo, czy z ironia pisali, ze "łatwo" ?
    Bo nastepnym razem moglo na nich trafic :-)

    > [1] http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/sa-50-tys-dolarow
    -odszkodowania-dla-corki-cimoszewicza

    Kolejnej apelacji/kasacji nie bylo ?
    Bo tak troche kuriozalne - o ile te 4 mln sad mogl odrzucic latwo, to
    takie "czesciowe uznanie" wymaga grubszej gimnastyki.

    Albo i nie - napisze sie pare gornolotnych zdan, a dalej to niech sie
    SN martwi :-)

    J.