  • 1. Data: 2002-12-18 06:52:47
    Temat: prawa policji
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    witam
    pytanko: czy policja albo inna służba mundurowa ma prawo wejść do mojego
    domu w celu odszukania mnie bez nakazu prokuratora? spodziewam sie takiej
    wizyty bo nie zgłaszam sie do wku a słyszałem ze potrafią przyjechac do
    domu. BTW zostało mi jeszcze 13 dni do rezerwy....
    pozdr,
    adam

  • 2. Data: 2002-12-18 12:44:39
    Temat: Re: prawa policji
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > pytanko: czy policja albo inna służba mundurowa ma prawo wejść do mojego
    > domu w celu odszukania mnie bez nakazu prokuratora? spodziewam sie takiej

    W celu przeszukania nie, ale jak najbardziej moze wejsc wszedzie w celu
    scigania/zatrzymania przestepcy.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-12-18 13:02:35
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    >W celu przeszukania nie, ale jak najbardziej moze wejsc wszedzie w celu
    scigania/zatrzymania przestepcy.

    rozumiem, że lepiej byłoby nie przebywać w miejscu zameldowania...
    pozdr,
    adam

  • 4. Data: 2002-12-18 15:33:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "adi" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > scigania/zatrzymania przestepcy.
    >
    > rozumiem, że lepiej byłoby nie przebywać w miejscu zameldowania...

    Udaj się w góry.Tam znajdz jakąś jaskinię;)
    Takiej porady szukasz na grupie dyskusyjnej poświęconej prawu?Aż tak się
    boisz męskiej szkoły życia jaką jest wojsko?
    Dziwny jest ten świat.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 5. Data: 2002-12-18 16:00:31
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <

    > boisz męskiej szkoły życia jaką jest wojsko?
    > Dziwny jest ten świat.

    Leszku, czego nauczyło Cię wojsko?
    pytam poważnie, w wojsku byłem.

    pzdr
    gl

  • 6. Data: 2002-12-18 19:19:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:atq658$316$1@news.onet.pl...

    > Leszku, czego nauczyło Cię wojsko?
    > pytam poważnie, w wojsku byłem.

    Twardości.Odporności na stresy.Koleżeńskości.Wzmocniło fizycznie.Dodało
    odwagi.Ciebie nic nie nauczyło? Było tylko strasznym przeżciem?

  • 7. Data: 2002-12-18 19:40:21
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <

    [wojsko]
    > .Ciebie nic nie nauczyło?

    niewiele albo prawie nic,
    choć zawsze to jakieś doświadczenie;
    z niekompetencją i zamiłowaniem do pozorów
    zetknąłem się już wcześniej choćby w SW (Studium Wojskowe);

    > Było tylko strasznym przeżciem?

    strasznie absolutnie nie było;
    to był SPR w czasie przełomu ustrojowego,
    więc w sumie było raczej paranoiczno-wesoło.
    trochę czasem tylko szkoda tych _zmarnowanych_kilku miesięcy.

    potem jeszcze byłem raz na ćwiczeniach już za III RP-
    wtedy też odebrałem MON bez zmian, tj. jako krainę lekkiego absurdu
    (a jednostka była raczej tzw. elitarna, tj. desantowa).

    pzdr
    gl

  • 8. Data: 2002-12-18 23:15:36
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    W celu przeszukania nie, ale jak najbardziej moze wejsc wszedzie w celu
    scigania/zatrzymania przestepcy.

    W celu zatrzymania może być przeprowadzone
    przeszukanie - art. 219 § 1 kpk.

  • 9. Data: 2002-12-19 06:50:11
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    > Udaj się w góry.Tam znajdz jakąś jaskinię;)
    > Takiej porady szukasz na grupie dyskusyjnej poświęconej prawu?Aż tak się
    > boisz męskiej szkoły życia jaką jest wojsko?

    Tak boje sie tej 'szkoły życia', nie wiem zresztą na czym ona ma polegać: na
    wsytrzeleniu 5 pocisków w ciągu 6 m-cy, czy średnim spożyciu wódki 2l/tydz,
    czy na służbie w wojskach transportowych, gdzie w jednostce nie ma kasy na
    benzyne itd... w moim miescie jest ponad 20% bezrobocie; myślisz że za rok
    gdy wróce z woja mój obecny pracodawca bedzie czekał z utęsknieniem na mnie,
    a jezeli nie on to kilku innych bedzie zabiegac o mnie (w końcu jestem po
    'szkole życia') ???

    BTW uważałem (i dalej uważam) że ta grupa jest odpowiednia na podjęcie tego
    tematu, zreszta kilka razy obecni na niej udzielali odpowiedzi na tematy
    związane z armią (akurat nie było takich typu 'skończyłem studia, grozi mi
    6m-czna służba, jak to ominąć, chce iść na rok do zasadniczej?'), i jescze
    nie spotkałem sie żeby ktoś powiedział ze to jest NTG.

    pozdrawiam
    adam

  • 10. Data: 2002-12-19 14:12:04
    Od: "Mak Sym" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > wizyty bo nie zgłaszam sie do wku a słyszałem ze potrafią przyjechac do
    > domu. BTW zostało mi jeszcze 13 dni do rezerwy....

    Prawo ma ale IMVHO najpierw ktoś im musi otworzyć furtkę/drzwi/bramę, czy co
    tam masz innego.... :-)

    Maksym Kammerer