  • 1. Data: 2002-12-18 07:13:04
    Temat: Dobrze wychowany
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Jestem programista, mam przelozonego, kierownika IT z koleji jego
    przelozonym jest glowna ksiegowa, czlonek zarzadu(pracuje w spolce akcyjnej,
    500 osob)
    systuacja:
    wczoraj wpada do pokoju gdzie pracuje glowna ksiegowa, powiedziala co
    myslala i poszla sobie.
    Dzisiaj moj szef mowi ze byl u niej na "dywaniku". Wedlug tej pani to
    niedopuszczalne jest abym sie jej nie klanial, nie mowil dziendobry i
    siedzial podczas gdy ona stoi.
    Gdy przyszla do mojego pokoju, siedzialem i pisalem program, mialem
    sluchawki w uszach i nie slyszalem jak weszla, gdy ja juz zauwazylem mowila
    cos do mnie(oczywiscie sluchawki zdjalem), wiec siedzialem dalej i ja
    sluchalem, a gdy krzyczala wogol nie okazywalem starchu :).
    Tu w firmie wszyscy sie jej boja, mi nie zalezy na tej pracy wiec sie nie
    przejmuje tym co ona mysli o moje osobie.
    Ale mam problem. Moj szef kazal mi byc dla niej milszy, mam sie jej klaniac
    itp.
    Czy on ma prawo odemnie tego wymagac? Czy moze nalezec do moich obowiazkow
    to czy sie komus klaniam czy nie?

  • 2. Data: 2002-12-18 09:46:43
    Temat: Re: Dobrze wychowany
    Od: "Biedrona" <b...@o...pl>

    > Czy on ma prawo odemnie tego wymagac? Czy moze nalezec do moich
    obowiazkow
    > to czy sie komus klaniam czy nie?

    zawsze masz zakres praw i obowiązków
    reszte możesz doczytac w kodeksie pracy
    podaj adres to wyślę Ci ujednolicony tekst k.p

    najważniejsze nie dawaj się starszym cwaniakom

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-12-18 16:36:18
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itp.
    > Czy on ma prawo odemnie tego wymagac? Czy moze nalezec do moich obowiazkow

    Przecież to zależy do tego, czy:
    - zależy Ci na robocie ;-P
    - na ile w firmie przestrzegane jest prawo pracy

    Jak masz "jaja" i żyjesz na dobrej stopie z szefem - zapytaj Go, czy masz w JD
    włażenie
    w dupe księgowej...
    Inna sprawa - podlegasz swojemu szefowi - On jest za Ciebie odpowiedzialny, On Cie
    nagradza (czy opierdziela). Ona raczej nie może nic Ci kazać - tylko poprzez Twojego
    kierownika
    IT.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)