  • 1. Data: 2005-02-01 11:36:23
    Temat: pozew przeciwko Hestii
    Od: "Tomek Jaromin" <t...@i...com>

    Witam

    Chce wytoczyc proces przeciwko towarzystwu ubezpieczen - towarzystwo odmawia
    mi wyplaty odszkodowania na podstawie wlasnej interpretacji umowy, ktora ja
    interpretuje inaczej. Prosze o rade, czy musze miec adwokata, gdzie zlozyc
    sprawe oraz jakich kosztow sadowych mam sie spodziewac przy kwocie
    roszczenia przekraczajacej 5000 zl.

  • 2. Data: 2005-02-01 13:41:11
    Temat: Re: pozew przeciwko Hestii
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek Jaromin" <t...@i...com> napisał w
    wiadomości news:ctnpje$1shp$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > interpretuje inaczej. Prosze o rade, czy musze miec adwokata, gdzie zlozyc
    > sprawe oraz jakich kosztow sadowych mam sie spodziewac przy kwocie

    Skoro jesteś "zielony" w tym temacie więc radzę ci udać się najpierw po
    poradę prawną do prawnika (koszt około 100 zł), który zrobi właściwą
    interpretacji umowy. Pozwoli cię to uchronić przed stratą jeszcze większej
    ilości pieniędzy.

  • 3. Data: 2005-02-01 14:28:26
    Od: "Tomek Jaromin" <t...@i...com>

    "cosmo" <m...@U...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > poradę prawną do prawnika (koszt około 100 zł), który zrobi właściwą
    > interpretacji umowy. Pozwoli cię to uchronić przed stratą jeszcze większej

    Z pewnoscia pojde aby dobrze sformulowac pozew. Bede mial takze opinie
    Rzecznika Ubezpieczonych. Postaram sie takze o zwolnienie z kosztow
    sadowych.

  • 4. Data: 2005-02-01 16:01:13
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tomek Jaromin napisał(a):
    > Z pewnoscia pojde aby dobrze sformulowac pozew. Bede mial takze opinie
    > Rzecznika Ubezpieczonych. Postaram sie takze o zwolnienie z kosztow
    > sadowych.

    Jak na razie te koszty, to będzie 8% żądanej kwoty, więc nie przesadzasz
    z tym zwolnieniem?

    KG

  • 5. Data: 2005-02-01 16:58:55
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek Jaromin" <t...@i...com> napisał w
    wiadomości news:cto3m0$23qd$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    >
    > Z pewnoscia pojde aby dobrze sformulowac pozew. Bede mial takze opinie
    > Rzecznika Ubezpieczonych. Postaram sie takze o zwolnienie z kosztow

    Od rzecznika ubezpieczonych nie oczekuj zbyt wiele. Ubezpieczyciel będzie
    pisać mu to samo co tobie. Lepiej z korzystaj z firm typu "Alter Ego", ktore
    zajmują się dochodzeniem odszkodowań.