  • 1. Data: 2005-02-01 11:10:58
    Temat: Prowizja dla biura nieruchomości
    Od: "S" <c...@g...pl>

    A ja mam trochę inną sytaucję.
    Biuro nieruchomości udzieliło mi telefonicznie informacji o jednej ze swoich
    ofert podając ulicę na której się mieści. Nie byłam tym zainteresowana ze
    względu na cenę.
    Szukając samodzielnie trafiłam na tę ulicę i dotarłam do inwestora oferty z
    biura nieruchomości. Czy w takiej sytuacji biuro nieruchomości może żądać ode
    mnie prozwizji? Nie podpisałam żadnej umowy.

  • 2. Data: 2005-02-01 15:59:44
    Temat: Re: Prowizja dla biura nieruchomości
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik S napisał:

    > Szukając samodzielnie trafiłam na tę ulicę i dotarłam do inwestora oferty z
    > biura nieruchomości. Czy w takiej sytuacji biuro nieruchomości może żądać ode
    > mnie prozwizji? Nie podpisałam żadnej umowy.

    Nie moze, bo i na jakiej podstawie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-02-02 10:14:40
    Od: "S" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękuję za utwierdzenie mnie w moich przekonaniach ;-)