  • 1. Data: 2005-02-01 10:51:26
    Temat: Niekaralność ??
    Od: "ja" <p...@p...onet.pl>

    Cześć w tym roku wyjeżdżam do USA do pracy z work&travel, chodzi o to, żer
    żeby dostać wize to słyszałem, że trzeba być niekaranym, no i tu jest problem
    bo z jakieś 2 lata temu zostałem złapany w markercie na próbie oszustwa
    (droższy towar do tańszego pudła) wyrok zapadł, ale sąd stwierdził, że to
    zdarzyło się pierwszy raz, więc żadnych grzywien i innych konsekwencji nie
    będzie. Chciałbym się więc spytać, czy jestem w świetle prawa karany czy nie,
    czy mogę mieć przez to jakieś problemy z otrzymaniem wizy ?? Prosze
    odpowiedzcie szybko bo w najbliższym czasie musze wpłacić 300$ a skoro nie
    miałbym szans dostać wizy to szkoda kasy. z góry dzięki :))

  • 2. Data: 2005-02-01 11:12:15
    Temat: Re: Niekaralność ??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    nie
    > miałbym szans dostać wizy to szkoda kasy. z góry dzięki :))

    ja dostales wyrok w zawieszeniu to jestes karany.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-01 12:37:27
    Od: "Michał Romański" <r...@N...gazeta.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał
    (a):

    > żer

    jest takie pytanie, ale w przypadku wizy J1 czy F1 amerykanie nie żądają
    dokumentu o niekaralności...
    możesz się przyznać lub nie, decyzja nalezy do Ciebie

    Rezydent

  • 4. Data: 2005-02-01 19:47:23

    Użytkownik "ja" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzcie szybko bo w najbliższym czasie musze wpłacić 300$ a skoro nie
    > miałbym szans dostać wizy to szkoda kasy. z góry dzięki :))

    Dysponujesz treścią wyroku ? Jesli tak, to zacytuj go.
    Istnieje takze mozliwosc abys wystapil do Krajowego
    Rejestru Karnego z wnioskiem o wydanie zaswiadczenia
    ( koszt 50 zl ) i wtedy sam sie naocznie przekonasz.