  • 151. Data: 2010-02-04 01:04:44
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:03022010.796E6C5F@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail p...@d...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > mam wrazenie ze zrzucasz wine z barków rodziców.
    > Jak 13 letie dzieci miałyby byc takie nierozgarniete, to moze lepiej
    > zaczac
    > je inaczej wychowywac?

    A nie lepiej zmienic zasde przyznawania prawa jazdy?

  • 152. Data: 2010-02-04 01:14:23
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    ps.
    Zobacz jacy wypasieni kierowcy, co jeden to lepszy. Z pewnoscia cos ma
    wspolnego z tym ogolem co to mowisz, ze mi pukaja w glowe...
    Aha by nie bylo to Warszawa a nie wies.
    http://www.youtube.com/watch?v=1P1RjFXiGog

  • 153. Data: 2010-02-04 01:17:25
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "pmlb" <p...@d...com> wrote in message
> [...]
    > Zobacz jacy wypasieni kierowcy, co jeden to lepszy. Z pewnoscia cos ma
    > wspolnego z tym ogolem co to mowisz, ze mi pukaja w glowe...

    Sorka, ze odpisuje sam do siebie, ale wlasnie skoczylem ogladac i mam
    nieodparte warzenie, ze to bardziej przypomina Pakistan czy Indie niz
    Europe:))

  • 154. Data: 2010-02-04 06:02:47
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

    > Nie zabicie czy uszkodzenie kogos zwlaszcza dziecka to dla ciebie
    > paranoja?
    Wiesz, zeby miec 100% pewnosci ze nie zabijesz nikogo jadac samochodem,
    musialbys stac w miejscu.

    > A co na honorze mi ujmie jak zwolnie mijajac autobus na tyle by zatrzymac
    > pojazd w miescu?
    Mozesz zwolnic do 10km/h a jak gowniarz wyskoczy przed maske bezposrednio i
    tak mozesz go zabic w skrajnie niekorzystnych warunkach.

    > Widzisz roznimy sie podejsciem do zycia, jak mam podejscie ludzkie, dla
    > mnie nia m a problemu "gonienia czasu" bycia szybszym... dla mnie zycie
    > jest
    To po co w ogole z samochodu korzystasz? Wszedzie pieszo dotrzesz - skoro
    czas nie ma znaczenia, to mozesz pieszo chodzic :)

    > zyciem i biore je takie jakie powinno byc. Ty chcesz sie spieszyc, zwolnic
    > to strata czasu, a strata czasu to zle wyglada, bo ktos pomysli, ze
    > niudacznik jestes i zwlaniasz mijajac stojacy autobus,... a ze mozna kogos
    > tracic. Coz w "przepisach tego nie ma"...

    > Na tym polega roznica zycia w UK i W Polsce. W UK sie zyje w Polsce sie
    > biega na gwizdek.
    Prosze jaki swiatowiec, wrocil ze zmywaka i sie madrzy :)

    dziecko do 7 roku zycia nie moze sie samo poruszac po drogach.
    od 7 roku zycia moze, i to rola rodzica zeby nauczyc je podstawowych zasad
    ruchu drogowego, ktore jak widac przecietnie rozgarniety 7 latek jest w
    stanie ogarnac.
    Moge tylko zgadywac, ale odnosze wrazenie, ze jestes jednym z tych "super"
    rodzicow ktorzy nie potrafia wychowac wlasnych dzieci (tzw. wychowanie
    bezstresowe), wpoic im jakichkolwiek elementarnych zasad ani tez sprawic by
    ich przestrzegaly, wiec to wszyscy wokol maja sie dostowac do tych
    bachorow - no bo co to bedzie jak zginie dziecko.
    Ano bedzie jedno dziecko mniej i tyle. Rodzice nie nauczyli przechodzic
    przez ulice, to ich problem.

    > Dlaczego od razu wpadasz w skrajnosc i piszesz 5km/h? Czy ja mowie bys
    > jechal tyle przez cale miasto?
    problem w tym ze przeszkod zza ktorych moze ktos wybiec jest strasznie duzo,
    czy to zaparkowane samochody, przystanki itd.
    do tego np. dochodza dzieci stojace na chodniku - a co bedzie jesli ktores
    nagle wybiegnie? Itd.
    Jak pisalem wyzej 100% gwarancje tego ze nikt nie zginie pod kolami daje
    jedynie calkowity zakaz poruszania sie samochodow.

  • 155. Data: 2010-02-04 08:57:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo sie nieczytelnie robi...

    nie badz smieszny. Dla czytelnosci wycinasz pytania, na ktore odpowiedziec
    ci jest niewygodnie?

    > Bardzo duzo.

    a w systemie metrycznym to ile to bedzie?

    > Nie rozumiem, jak to nie "nasza" wina czy "wasza" nie wiem jak to
    > nazwac by kogos nie urazic.
    > Dsotosowujesz sie do ogolu, prawda, nie wazne czy ogol jest debilny
    > czy nie , wazne by sie nie wychylic... prawda?

    Pokazywałem ci to w kontekscie A. Lawy, musze drugi raz zwraca ci uwage w
    kontekscie mnie na ta sama sprawe - zeby wyciagac wnioski, jak powyzej,
    powinienes przynajmniej przejrzec odrobine moich postów. Moze wtedy
    rzetelniej moglbys sobie wyrobic opinie o moim wychylaniu się, badz nie.

    > Jakos z tresci tu zamieczanych caly czas pisza: jest 90 to jade 90 bo
    > mi wolno:)

    pewnie zle rozumiesz.
    Pisza, ze tyle jada, bo tak oceniaja warunki na drodze.
    Ja np. na prostej szerokiej drodze poza terenem jade szybciej niz 90,
    przewaznie około 110.

    > Naturalnie, ze nie! Jesli nie ma autostrad to dlaczego jezdzi sie po
    > drogach zwyklych jak po autostradach narazajac siebie i innych... to
    > juz nie glupota to debilizm!

    Nie to tylko kwestia prawdopodobienstwa popelnienia błedu.
    Czym wiecej jedziessz autostrada, tym mniejsza szansa na wypadek
    spowodowany czy to nieuwaga, czy to jakas dziura na drodze itp sytuacjami,
    jakie zdarzaja sie w codziennej jezdzie.

    > Blokuje? Czy ja napisalem, ze stoje?
    > Poza tym czy ja ci zabraniam wyprzedzic?

    jest wiele miejsc gdzie nie mozna wyprzedzac (z roznych powodów -przepisy,
    duzy ruch itd)

    > A dlaczego mam blisko krawedzi jechac i kogos jeszcze potracic, bo ty
    > chcesz jechac 70km/h?

    uuu, o nieistniejacych przepisach dotyczacych odpoczynku co 4 godziny
    wiesz, a o istniejacych o jezdzie mozliwie blisko prawej krawedzi drogi nie
    wiesz?

    > Oczywiscie,z e nie, ale moge go zmniejszyc.

    z toich postów wynika zdecydowanie, ze chcesz je zmniejszyc do zera.

    > Czytasz ze zrozumieniem? Napisalem ci, ze przy dzewach nie pojade
    > 90km/h z roznych wzgledow awarie byly tylko jednym z przykadow, poza
    > tym mi sie jeszcze nie wydarzyl;a ale jestes pewny, ze tobie sie nie
    > wydarzy?

    a z jakich innych? Jak argument podałes awarie, wiec?
    Nie, nie jestem pewny ze mi sie nie wydarzy. Ale podejme takie ryzyko,
    zwlaszcza, ze nie znam nikogo komu by sie zdarzyła awaria taka, ze nagle
    auto samo zjechalo na bok.
    A obracam sie wsród wielu kierowców, ktorzy przejechali po zdecydowanie
    wiecej niz milion km kazdy.

    > Mam ci poakzac statystyki polskich drog?
    > Wg. pewnego madrego (nie pamietam nazwiska, ale w jakies stacji tv
    > wystapil) za 5 lat w Polsce nie bedzie rodziny w ktorej kos nie doznal
    > uszczerbku na zdrowu lub smierci w wyniuku wypadku drogowego!!!!

    i to dwodzi prawdopodobienstwa wystapienia awarii układu kierowniczego?

    > No widzisz...Przyjedz do UK zobaczysz...
    > Tak sie sklada, ze dla angoli zycie jest cenniejsze niz 90km/h.
    > No ale to juz sposob rozumania indywidualnego.

    a moze to zwyczajna głupota bac sie jakiejs wyimaginowanej awarii, ktora po
    prostu sie nie zdarza?

> [...]
    > Napisalem jedynie, ze przy autostradzie nie ma dzew.
    > Jadac autostrada tez widzisz musisz miec caly czas zachowana
    > szczegolna ostroznosc... niedawno kierowca z Polski prprzez brak
    > zachowania szczegolnej sotroznosci na drodze 2-pasmowej zabil ludzi...
    > Tez mu sie wydawalo, ze to 2-pasmowka, wiec mozna sie rozluznic...
    > Na autostradzie kikla miesiecy temu byl glosny wyapdek, kierowca TIRa
    > z Rumuni lub Bulgari (nie pamietam) a moze z Wegier... tez nie
    > zachowal szczegolnej ostroznosci na autostradzie wlasnie, nie
    > zauwazyl, ze ciezarowka przed nim zwolnila i zmiarzdzyl osobowke.

    Wzruszyła mnie twoja historia.
    A teraz, wracajac do tematu....
    Chciałbym zrozumiec twoja logike - dlaczego na autostradzie jedziesz 120,
    skoro ewentualna awaria układu kierownicznego bedzie grozna dla zycia
    twojego i innych uczestników ruchu?

    > Przy 120 km/h? owszem zdarzy sie, ale w wiekszosci przypadkow kolizje
    > na autostradach koncza sie kasacja pojazdu nie czlowieka.

    czego dowodem twoje powyzsze historie...

    > Ja ci napiaslem, ze z w zaleznosci od warunkow. Caly czas o tym pisze.

    warunki juz okreslilismy.
    Droga, obok niej zaparkowane auta, szeroki chodnik.
    I napisałem, ze jechałbys 50. A teraz oczywiscie obracasz kota ogonem.

    > Nie znasz zanlow informujacych o szkole w okolicy?
    > To jak ty czytasz znaki?

    Najbardziej lubie znak Z-47.
    Uwaga, przekroczyłes magiczne 60km/h. AAAAAAA, zwolnij. Dotyczytylko pmlb i
    brytyjczyków...

    > No i zeszles z predkoscia z 90 do 80?:)))

    nie, to typisałes ze pojedziesz 60-70.
    Wiec uznałem, ze 80 to juz dla ciebie duzo.
    Chyba, ze znowu wycofasz sie ze swoich slów?

    > A z przeciwka nik nie daje 80? Jhak daje i np. wyprzedza, bo ktos
    > jedzie 60km/h to masz juz cieplo w porach i smierc w oczach, wa
    > wszystko dlatego, ze jedziesz 80 i on tez... jak bys jechal 60 ...
    > zdazyl bys zareagowac a tak... przykro mi - kolejen statystyki... Bo
    > sie komus spieszylo i mozna bylo jechac 80....

    dobra, konczy mi sie siła.
    Wiem juz ze jedziesz 60 jak jest drzewo, jedziesz 60 jak cokolwiek jedzie z
    naprzeciwka. Nie wiem jeszcze czy dobrze rozumiem, ze jak ten z naprzeciwka
    jedzie 100 to wtedy zwalniasz do 20 ale w sumie nie zdziwiłbym sie.

    > Czlowieku, z zycia!
    > Zycie jest dla mnie o miliardy razy bardziej cenniejsze niz jazda
    > 90km/h wsrod dzew...
    > No ale tym sie roznimy, ty cenisz sobie szybka smierc i ryzyko a ja
    > swoje zycie.
    > Daj mi jeden powod (poza medycznymi i wyjatkowymi) do jazdy 90km/h
    > wsrod dzew? Jeden powod?

    Prosze bardzo - taka jazda jest bezpieczna, nie niesie ze soba zadnego
    wiekszego ryzyka. Idac twoim tokiem rozumowania dochodzimy do absurdów, bo
    przeciez 60 jest bezpieczniejsze ale 40 jeszcze bezpieczniejsze.

    > Czy kiedykolwiek ktos oskarzyl producenta samochodu za wypadek?

    Strzelnica. Ludzie strzelaja do tarcz. Wbiega jakis oszołom na linie
    strzału i umiera. Winny strzelajacy?

    > Nie tylko pieszy ale szczegolnie kierujacy pojazdem.
    > Porownaj ile jest zapisow dotyczacych poruszania sie pieszego a ile
    > kierowcy? Widzisz ta roznice?

    Wiekszosc to sa unormowania dotyczace ułozenia ruchu miedzy pojazdami, a
    nie relacji pieszy-kierowca. Zapisów mowiacych o powyzszym jest podobna
    ilosc.

    > Po prostu nie pamietam.

    to juz nie moja wina, ze rzucasz obelgami na lewo i prawo.

    > Spoko, to teraz ja odwroce:)
    > Siedzis wsrod ludzi i kazdy z nich mowi, ze 2+2 to 5 a ty, ze 4 jak
    > sadzisz kto bedzie pojebany w tej grupie?
    > Kto bedzie sie pukal w czolo?

    fajnie porownac sytuacje ktora podlega ocenie do działania matematycznego,
    gdzie wynik sprawą oceny nie jest.
    Ale ja sie poddaje.

    > Tego niestety nigdy sie nie wyeliminuje, ale zawsze moizna i nalezy to
    > zmniejszac to ryzyko.

    juz ci powiedzialem - zmniejszysz je najbardziej jezeli od dzis nie
    wsiadziesz juz do samochodu. W kazdym innym przypadku ryzykujesz czyjes
    zycie.
    Pociesza mnie tylko fakt, ze dla ciebie zycie jest miliard razy cenniejsze,
    niz jazda samochodem, wiec bez wiekszego problemu podejmiesz te, jedyna
    słuszna decyzje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 156. Data: 2010-02-04 08:57:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Zobacz jacy wypasieni kierowcy, co jeden to lepszy. Z pewnoscia cos ma
    > wspolnego z tym ogolem co to mowisz, ze mi pukaja w glowe...

    zeby ci tylko z oczu nie uciekł temat dyskusji...
    Nie mowimy o jakis ekstremalnych przypadkach, tylko o normalnej jezdzie,
    gdzie postulujesz zwalniac wszedzie i zawsze gdzie tylko jest jakies
    podejrzenie, ze ktos moze zachowac sie niezgodnie z przyjetymi zasadami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 157. Data: 2010-02-04 08:57:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pmlb p...@d...com ...

    > A nie lepiej zmienic zasde przyznawania prawa jazdy?

    no chyba zartujesz.
    Rodzic puszcza w ruch uliczny bez opieki dziecko nieprzygotowane do tej
    roli a ty twierdzisz, ze problem lezy w wydawaniu PJ?

  • 158. Data: 2010-02-04 10:01:10
    Temat: Re: potr?cenie a odszkodowanie.
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message

    Sluchaj tez znam takiego madrale ktory bardzo podobnie pieprzy... Na zone
    narzeka ze "ona nie widzi co sie dzieje wokol", musi na nia krzyczec jak
    jedzie, a on to w ogole przewidujacy ostrozny i w ogole oh, ah.
    Tylko ze on sam nie ma prawa jazdy, bo lekko opozniony jest i go miec po
    prostu nie moze....

    > A ja znam takie polskie:
    > "jeśli wszedłeś między wrony, musisz krakać jak i one"
    > Widzisz, nie zawsze to co grupa powie musi byc madre i byc jedyna prawda,
    > czasem grupa jest bezmyslna masa.... Jak w tym watku.
    Nie zawsze tez pojedyncza jednostka przekonana o wlasnej wielkosci ma racje.

    Tez to zalezy od grupy ludzi. Z usenetu raczej korzysta inteligentniejsza
    czesc internautow (moze to nie jest tak widoczne jak 5-10 lat temu, gdyz
    mimo wszystko duzo latwiej korzystac, ale poziom dyskusji nie liczac takich
    trolli jak ty generalnie przewyzsza wiekszosc for).
    Co innego gdyby grupa starych pijakow ci to mowila, a co innego gdy jest to
    grupa badz co badz inteligentnych ludzi.
    Widzisz roznice?

    > Zrozum, od poczatku watku stawiam sie caly czas za najslabszym ogniwem na
    > drodze, za czlowiekiem, piechurem, niezubrojonym w zadna stal.
    Zwykly czlowiek ktory nie jest debilem sam z siebie bedzie unikal
    samochodow, zachowujac szczegolna ostroznosc przy przechodzeniu przez ulice.
    Tak jest i prosciej i efektywniej niz gdyby kazdy jadacy samochodem mial
    caly czas zachowywac szczegolna ostroznosc (choc zachowywanie jej caly czas
    jest absurdalne nawet z logicznego pktu widzenia), bo akurat mu wyskoczy
    jakis samobojca przed maske. Przepisy sa od tego zeby je przestrzegac. Skoro
    gdzies mozna jechac 50km/h to tyle sie jedzie.

    A gdzies nawet widzialem badania mowiace o tym, ze paradoksalnie zbyt duze
    zmniejszenie predkosci (a tym samym wydluzenie czasu jazdy) wplywa na
    zwiekszenie liczby wypadkow (ludzie ktorzy jada dluzej po pewnym czasie
    chcac nie chcac traca koncentracje), zwlaszcza gdy jazda jest bardzo
    monotonna.
    >Zostalem zasypany szambem, po nie liczy sie czlowiek ale maszyna, "mam
    >samochod to jestem boski"...i "wszyscy w zwiazku z rtym kurwa z drogi" oraz
    >"bo przepisy pozwalaja mi zapierdalac 70km/h top jade bo co? moge?"
    No wlasnie, przepisy pozwalaja to moge. Przepisy nie pozwalaja pieszym
    wpierdalac sie pod maske. To jezeli to robia to sami sobie winni, skoro nie
    potrafisz zrozumiec tak oczywistej rzeczy to zal mi ciebie.
    Do kontaktu tez nie wolno wkladac palcow, drucikow itd. To moze powinno sie
    zabezpieczyc kazde gniazdko zamkiem szyfrowym, albo w ogole zlikwidowac
    wszystkie gniazdka. Bo akurat jakis idiota zechce sprawdzic czy zacznie
    swiecic gdy sie podlaczy :)

    > Rozumiesz? A potem zdziwienie, ze Polska ma 2 miejsce pod wzgledem
    > smiertelnosci na drodze - rozumiesz to?
    Tak, i to wcale nie ma znaczenia jakosc drog, ilosc drog szybkiego
    ruchu/autostrad.
    Brak poboczy/chodnikow rowniez nie ma najmniejszego znaczenia.
    Piesi sobie nie maja nic do zarzucenia nie uzywajac odblaskow, nie
    przestrzegajac elementarnych zasad poruszania sie po drogach.
    To wylacznie wina kierowcow ze mamy wypadki! (jakbys nie zalapal to sarkazm)
    Idac tropem ustawy hazardowej przy najblizyszym wypadku w ktorym np. zginie
    dziecko, zdelegalizowac samochody! Po problemie.

  • 159. Data: 2010-02-04 12:56:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pmlb pisze:

    > Aha, no bardzo to madre stwierdezenie, pamietaj, ze posty sie archiwizuja!

    To dla ciebie jakaś nowość?

    > No wskaz! Nie potrafisz, tos baran a do tego onanista, przypisujesz
    > komus jakies slowa ktorych nigdy jie bylo a potem udajesz kretyna.

    Twoja schizofrenia/skleroza/kompletna tępota nie są moim problem.

    > Nie potrafisz to przepros to takie trudne?
    > Ujme na honorze bedziesz miec jak przeprosisz za pisane glupot i
    > oczernianie?

    Napiszę, że mi przykro, OK?

    Jest mi niezmiernie przykro, że jesteś idiotą :)

    > Zabicie kogos na drodze dla ciebie to wylacznie wina kogos innego....

    Zdarza się.

    > I ty masz prawo jazdy?
    > Wskaz miejsce o moim braku wiadomosci z fizyki oraz o braku umiejetnosci

    Każde miejsce, w którym domagasz się jazdy tak, alby niemożliwe było
    choćby lekkie potrącenie osoby, która nale wybiegnie zza zasłaniającej
    widok przeszkody prosto przed nadjeżdżający pojazdy - to jest zwyczajnie
    fizycznie niemożliwe.

    > prowadzenia pojazdu - nie wskazesz to nazwe ci wiesniakiem ktory wyszedl
    > ze wsi ale wies z ciebie nie wyszla.
    > Moze zona ci to wyjasni co?

    Twoja żona wiele mi wyjaśniła. I każdemu innemu, kto ją, ahem, "poznał" ;)

    > Jak na razie to ty zawsze jestes pierwsza osoba ktora obraza. A potem
    > placzesz, ze to sie na tobie odbija.
    > Az tak maly jestes?

    Masz jakieś kompleksy na punkcie wzrostu?

    > Baranie, nawet tego nie wiesz! To jest maksymalna dopuszczalna predkosc
    > a nie nakazana predkosc idioto!

    Jak to mawiają nasi sąsiedzi: małczaj, sobaka!

    > Boze skad ci ludzie dostaja te prawa jazdy... Ty debilu decyudujesz w
    > zaleznosci od warunkow jaka predkoscia pojedziesz idioto! Wez ty do reki
    > kodeks i poczytaj lub zadzwon gdzies i sie dopytaj.
    > Po twojej wiedzy juz nie dziwie sie, ze polska ma 2 miejsce pod wzgledem
    > smiertelnosci na drogach w europie. Jak ty takich podstawowych spraw nie
    > znasz!!! Dla ciebie zabicie kogos to jego wina, i znak ograniczajacy
    > predkosc do 50km/h to wg. ciebie nakaz jazdy z taka predkoscia....
    > Naprawde kogos zabijesz....

    Ciebie twoja matka powinna była zabić....

    > Nagle to znaczy w ile w 0.5sec. wyjdzie z autobusu przekroczy barierke i
    > podbiegnie do ciebie?
    > I ty sie uwazasz, ze znasz podstawy z fizyki?
    > Ty nawet tego nie znasz....
    > Baranie, jadac z predkoscia 60km/h w odleglosci ok 400m od przystanku na
    > ktorym zatrzymala sie autobus, policz po jakim czasie osiagniesz
    > przystanek?

    Jesteś zwyczajnie niereformowalny...

    > Serio? to zapraszam do lektury scenogramow sejmowych, ty nawet swojego
    > durnia idola nie znasz:)
    > To sa slowa kaczynskiego: "biale jest czarne, a czarne jest biale".
    > No lae ty jestes tak zaslepiony miloscia do kurdupla, ze wszystko
    > lykniesz co ci powiedza na jego czesc.

    Nie, matołku, nie. Użyj google i sobie sprawdź... ale to pewnie dla
    ciebie za trudne?

    > "zapierdalac" to sobie mozesz swoja zone.

    No. I twoją. I twoją siostrę i matkę.

    > Widzisz maly rozumku, jak bys troche wiecej mial w glowie, to bys
    > wiedzial, ze jazda z mniejsza predkoscia ale stala jest znacznie
    > efektywniejsza od jazdy szarpanej, jaka niewatpliwie stosujesz geniuszu
    > kierownicy ze wsi.

    Aaaa, no wreszcie zaczyna być widoczna twoja koncepcja jazdy: stale
    niezmienne 2-3km/h. No, wtedy faktycznie ciężko jest kogoś trafić, ale
    błagam: nie zmuszaj całej populacji do wzorowania się na tobie i
    przesiadki na 3-kołowy, dziecinny rowerek!

    > czekaj

    I się nie doczekam, bo myślenie logiczne i ty nie macie nic wspólnego.

    > Aha czyli wsiok jestes:))))
    > wszystko jasne koniec dyskusji.

    ROTFL

    > Masz jakies problemy seksualne?
    > A co na to zona? Masz za malego?... sorry tu ci nie pomoge...

    O! Projekcja! I wszystko jasne :)

    > wspolczuje...

    Ziuuuuuuuuuuum - to ironia i sarkazm przelatujące nad twoją płaską czaszką.

    > dla ciebie moze byc i odpadki.
    > Problem w tym bys dal zone do kalwoiatury, moze z nia sie da pogadac

    ROTFL

    > normalnie a nie z jakims wijskim frustratem, bo wiesz, tak naprawde to
    > ty zawsze bedziesz wiejskim chlopkiem w miescie....

    Przyganił kocioł garnkowi...

    > Naprawde? Lepiej uwazaj z takimi ocenami, bo sie poslizgniesz jak na
    > reszcie twoich wywodow wiejski filozofie.

    O, interpunkja też ci wysiadła...

    > Nie nadajesz sie nie jedz! Trudno to zrozumiec? Tego nie nauczono?

    Jesteś odporny na wiedzę i trudny do zarąbania...

    > Problem w tym, ze ty nie dostrzegasz nikogo nawet na prostej bez
    > przeszkod...

    Ja? Ponownie apeluję, żebyś przestał imputować swoje chore urojenia.

    > Rozumiesz teraz?

    Ja już od dawna rozumiem, jak wszyscy inny w tym wątku, że jesteś
    oderwanym od rzeczywistości, prawa i praw fizyki niedorozwiniętym dzieckiem.

    > Nie dales rady - nie nadajesz sie za kierowce - rozumiesz to?

    Reasumując: nikt nie nadaje się na kierowcę. Poza, oczywiście, tobą,
    ultramanie ;->

    > Ja wiem,, ze bedziesz szukac milion wymowek, ale prawda jest jedna: nie
    > nadajesz sie na kierowce!
    > Jesli nie umiesz odpowiednio wyhamowac to brak ci zdolnosci
    > psychotechnicznych do prowadzenia pojazu - ostrzegam cie, lepiej
    > przesiadz sie na autobus!

    Nikt nie umie tak wyhamować, jak ty się tego domagasz.

    Wymagałoby to drastycznego przekonstruowania organizmu, ogromnych zmian
    w pojazdach (one też nie reagują "natychmiast" - pewna zwłoka pomiędzy
    reakcją człowieka a rozpoczęciem hamowania jest) i potężnej ingerencji w
    prawa fizyki (zatrzymanie z zerową drogą hamowania nie jest możliwe).

    > No widzisz jak to szybko wyszlo, chlopka zawsze latwo namierzyc:)

    ROTFL

    [ciach]

    > No i nadal placzesz....

    Jak czytam twoje brednie? Zdarza się - na tobą oraz ze śmiechu.

    Ale, podobnie jak inni, też już się zmęczyłem "kopaniem się z koniem".

    W rezultacie: *plonk*

  • 160. Data: 2010-02-04 12:58:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marek pisze:

> [...]
    > ah.
    > Tylko ze on sam nie ma prawa jazdy, bo lekko opozniony jest i go miec po

    Może to on? ;)