  • Date: Thu, 04 Feb 2010 13:56:16 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    <4b66670f$1@news.home.net.pl> <1Zx9n.161663$jE1.109892@newsfe27.ams2>
    <4...@n...home.net.pl> <sQz9n.92384$u23.47305@newsfe05.ams2>
    <4b66cebc$1@news.home.net.pl> <ATC9n.147126$9A6.139970@newsfe07.ams2>
    <4...@n...home.net.pl> <Y2U9n.165968$jE1.62070@newsfe27.ams2>
    <4b683184$1@news.home.net.pl> <LI_9n.169276$9y6.95273@newsfe20.ams2>
    <4b6889e5$1@news.home.net.pl> <6hdan.173750$9y6.103246@newsfe20.ams2>

    pmlb pisze:

    > Aha, no bardzo to madre stwierdezenie, pamietaj, ze posty sie archiwizuja!

    To dla ciebie jakaś nowość?

    > No wskaz! Nie potrafisz, tos baran a do tego onanista, przypisujesz
    > komus jakies slowa ktorych nigdy jie bylo a potem udajesz kretyna.

    Twoja schizofrenia/skleroza/kompletna tępota nie są moim problem.

    > Nie potrafisz to przepros to takie trudne?
    > Ujme na honorze bedziesz miec jak przeprosisz za pisane glupot i
    > oczernianie?

    Napiszę, że mi przykro, OK?

    Jest mi niezmiernie przykro, że jesteś idiotą :)

    > Zabicie kogos na drodze dla ciebie to wylacznie wina kogos innego....

    Zdarza się.

    > I ty masz prawo jazdy?
    > Wskaz miejsce o moim braku wiadomosci z fizyki oraz o braku umiejetnosci

    Każde miejsce, w którym domagasz się jazdy tak, alby niemożliwe było
    choćby lekkie potrącenie osoby, która nale wybiegnie zza zasłaniającej
    widok przeszkody prosto przed nadjeżdżający pojazdy - to jest zwyczajnie
    fizycznie niemożliwe.

    > prowadzenia pojazdu - nie wskazesz to nazwe ci wiesniakiem ktory wyszedl
    > ze wsi ale wies z ciebie nie wyszla.
    > Moze zona ci to wyjasni co?

    Twoja żona wiele mi wyjaśniła. I każdemu innemu, kto ją, ahem, "poznał" ;)

    > Jak na razie to ty zawsze jestes pierwsza osoba ktora obraza. A potem
    > placzesz, ze to sie na tobie odbija.
    > Az tak maly jestes?

    Masz jakieś kompleksy na punkcie wzrostu?

    > Baranie, nawet tego nie wiesz! To jest maksymalna dopuszczalna predkosc
    > a nie nakazana predkosc idioto!

    Jak to mawiają nasi sąsiedzi: małczaj, sobaka!

    > Boze skad ci ludzie dostaja te prawa jazdy... Ty debilu decyudujesz w
    > zaleznosci od warunkow jaka predkoscia pojedziesz idioto! Wez ty do reki
    > kodeks i poczytaj lub zadzwon gdzies i sie dopytaj.
    > Po twojej wiedzy juz nie dziwie sie, ze polska ma 2 miejsce pod wzgledem
    > smiertelnosci na drogach w europie. Jak ty takich podstawowych spraw nie
    > znasz!!! Dla ciebie zabicie kogos to jego wina, i znak ograniczajacy
    > predkosc do 50km/h to wg. ciebie nakaz jazdy z taka predkoscia....
    > Naprawde kogos zabijesz....

    Ciebie twoja matka powinna była zabić....

    > Nagle to znaczy w ile w 0.5sec. wyjdzie z autobusu przekroczy barierke i
    > podbiegnie do ciebie?
    > I ty sie uwazasz, ze znasz podstawy z fizyki?
    > Ty nawet tego nie znasz....
    > Baranie, jadac z predkoscia 60km/h w odleglosci ok 400m od przystanku na
    > ktorym zatrzymala sie autobus, policz po jakim czasie osiagniesz
    > przystanek?

    Jesteś zwyczajnie niereformowalny...

    > Serio? to zapraszam do lektury scenogramow sejmowych, ty nawet swojego
    > durnia idola nie znasz:)
    > To sa slowa kaczynskiego: "biale jest czarne, a czarne jest biale".
    > No lae ty jestes tak zaslepiony miloscia do kurdupla, ze wszystko
    > lykniesz co ci powiedza na jego czesc.

    Nie, matołku, nie. Użyj google i sobie sprawdź... ale to pewnie dla
    ciebie za trudne?

    > "zapierdalac" to sobie mozesz swoja zone.

    No. I twoją. I twoją siostrę i matkę.

    > Widzisz maly rozumku, jak bys troche wiecej mial w glowie, to bys
    > wiedzial, ze jazda z mniejsza predkoscia ale stala jest znacznie
    > efektywniejsza od jazdy szarpanej, jaka niewatpliwie stosujesz geniuszu
    > kierownicy ze wsi.

    Aaaa, no wreszcie zaczyna być widoczna twoja koncepcja jazdy: stale
    niezmienne 2-3km/h. No, wtedy faktycznie ciężko jest kogoś trafić, ale
    błagam: nie zmuszaj całej populacji do wzorowania się na tobie i
    przesiadki na 3-kołowy, dziecinny rowerek!

    > czekaj

    I się nie doczekam, bo myślenie logiczne i ty nie macie nic wspólnego.

    > Aha czyli wsiok jestes:))))
    > wszystko jasne koniec dyskusji.

    ROTFL

    > Masz jakies problemy seksualne?
    > A co na to zona? Masz za malego?... sorry tu ci nie pomoge...

    O! Projekcja! I wszystko jasne :)

    > wspolczuje...

    Ziuuuuuuuuuuum - to ironia i sarkazm przelatujące nad twoją płaską czaszką.

    > dla ciebie moze byc i odpadki.
    > Problem w tym bys dal zone do kalwoiatury, moze z nia sie da pogadac

    ROTFL

    > normalnie a nie z jakims wijskim frustratem, bo wiesz, tak naprawde to
    > ty zawsze bedziesz wiejskim chlopkiem w miescie....

    Przyganił kocioł garnkowi...

    > Naprawde? Lepiej uwazaj z takimi ocenami, bo sie poslizgniesz jak na
    > reszcie twoich wywodow wiejski filozofie.

    O, interpunkja też ci wysiadła...

    > Nie nadajesz sie nie jedz! Trudno to zrozumiec? Tego nie nauczono?

    Jesteś odporny na wiedzę i trudny do zarąbania...

    > Problem w tym, ze ty nie dostrzegasz nikogo nawet na prostej bez
    > przeszkod...

    Ja? Ponownie apeluję, żebyś przestał imputować swoje chore urojenia.

    > Rozumiesz teraz?

    Ja już od dawna rozumiem, jak wszyscy inny w tym wątku, że jesteś
    oderwanym od rzeczywistości, prawa i praw fizyki niedorozwiniętym dzieckiem.

    > Nie dales rady - nie nadajesz sie za kierowce - rozumiesz to?

    Reasumując: nikt nie nadaje się na kierowcę. Poza, oczywiście, tobą,
    ultramanie ;->

    > Ja wiem,, ze bedziesz szukac milion wymowek, ale prawda jest jedna: nie
    > nadajesz sie na kierowce!
    > Jesli nie umiesz odpowiednio wyhamowac to brak ci zdolnosci
    > psychotechnicznych do prowadzenia pojazu - ostrzegam cie, lepiej
    > przesiadz sie na autobus!

    Nikt nie umie tak wyhamować, jak ty się tego domagasz.

    Wymagałoby to drastycznego przekonstruowania organizmu, ogromnych zmian
    w pojazdach (one też nie reagują "natychmiast" - pewna zwłoka pomiędzy
    reakcją człowieka a rozpoczęciem hamowania jest) i potężnej ingerencji w
    prawa fizyki (zatrzymanie z zerową drogą hamowania nie jest możliwe).

    > No widzisz jak to szybko wyszlo, chlopka zawsze latwo namierzyc:)

    ROTFL

    [ciach]

    > No i nadal placzesz....

    Jak czytam twoje brednie? Zdarza się - na tobą oraz ze śmiechu.

    Ale, podobnie jak inni, też już się zmęczyłem "kopaniem się z koniem".

    W rezultacie: *plonk*