    From: "marek" <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Thu, 4 Feb 2010 07:02:47 +0100

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    news:ATC9n.147126$9A6.139970@newsfe07.ams2...

    > Nie zabicie czy uszkodzenie kogos zwlaszcza dziecka to dla ciebie
    > paranoja?
    Wiesz, zeby miec 100% pewnosci ze nie zabijesz nikogo jadac samochodem,
    musialbys stac w miejscu.

    > A co na honorze mi ujmie jak zwolnie mijajac autobus na tyle by zatrzymac
    > pojazd w miescu?
    Mozesz zwolnic do 10km/h a jak gowniarz wyskoczy przed maske bezposrednio i
    tak mozesz go zabic w skrajnie niekorzystnych warunkach.

    > Widzisz roznimy sie podejsciem do zycia, jak mam podejscie ludzkie, dla
    > mnie nia m a problemu "gonienia czasu" bycia szybszym... dla mnie zycie
    > jest
    To po co w ogole z samochodu korzystasz? Wszedzie pieszo dotrzesz - skoro
    czas nie ma znaczenia, to mozesz pieszo chodzic :)

    > zyciem i biore je takie jakie powinno byc. Ty chcesz sie spieszyc, zwolnic
    > to strata czasu, a strata czasu to zle wyglada, bo ktos pomysli, ze
    > niudacznik jestes i zwlaniasz mijajac stojacy autobus,... a ze mozna kogos
    > tracic. Coz w "przepisach tego nie ma"...

    > Na tym polega roznica zycia w UK i W Polsce. W UK sie zyje w Polsce sie
    > biega na gwizdek.
    Prosze jaki swiatowiec, wrocil ze zmywaka i sie madrzy :)

    dziecko do 7 roku zycia nie moze sie samo poruszac po drogach.
    od 7 roku zycia moze, i to rola rodzica zeby nauczyc je podstawowych zasad
    ruchu drogowego, ktore jak widac przecietnie rozgarniety 7 latek jest w
    stanie ogarnac.
    Moge tylko zgadywac, ale odnosze wrazenie, ze jestes jednym z tych "super"
    rodzicow ktorzy nie potrafia wychowac wlasnych dzieci (tzw. wychowanie
    bezstresowe), wpoic im jakichkolwiek elementarnych zasad ani tez sprawic by
    ich przestrzegaly, wiec to wszyscy wokol maja sie dostowac do tych
    bachorow - no bo co to bedzie jak zginie dziecko.
    Ano bedzie jedno dziecko mniej i tyle. Rodzice nie nauczyli przechodzic
    przez ulice, to ich problem.

    > Dlaczego od razu wpadasz w skrajnosc i piszesz 5km/h? Czy ja mowie bys
    > jechal tyle przez cale miasto?
    problem w tym ze przeszkod zza ktorych moze ktos wybiec jest strasznie duzo,
    czy to zaparkowane samochody, przystanki itd.
    do tego np. dochodza dzieci stojace na chodniku - a co bedzie jesli ktores
    nagle wybiegnie? Itd.
    Jak pisalem wyzej 100% gwarancje tego ze nikt nie zginie pod kolami daje
    jedynie calkowity zakaz poruszania sie samochodow.