  • 1. Data: 2005-04-22 06:13:29
    Temat: polski eBay a prawo anty-dumpingowe____JESTEM CIEKAW
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem eBay nie pobiera zadnych oplat.
    Daje wiec usluge ponize kosztów.

    Obrot ALLEGRO to niecaly 1% obrotow eBaya.

    Jak ALLEGRO moze walczyc z tym gorylem?

    ___

    Jak znam zycie to eBay wykonczy ALLEGRO zerowymi prowizjami.a potem
    wprowadzi swoje wyzsze od tych . ktore placimy teraz..

    Czy mozna to porownac do tego co robil Rockefeller sprzedajac paliwo ponizej
    kosztow i doprowadzajac tym do bankructwa malenkich sprzedawcow.

    Icoteraz

  • 2. Data: 2005-04-22 07:21:54
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jak ALLEGRO moze walczyc z tym gorylem?

    Moze w koncu wezma sie do roboty i przestana chowac glowe w piasek.
    Osstatnio nawet zlikwidowali mozliwosc kontaktu osobom
    niezarejestrowanym w ich serwisie.

  • 3. Data: 2005-04-22 07:22:40
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 22.04.2005 icoteraz <i...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Z tego co wiem eBay nie pobiera zadnych oplat.
    > Daje wiec usluge ponize kosztów.
    > Obrot ALLEGRO to niecaly 1% obrotow eBaya.
    > Jak ALLEGRO moze walczyc z tym gorylem?

    A musza? Wreszcie jakas konkurencja sensowna sie pojawia.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 4. Data: 2005-04-22 07:26:25
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Czy mozna to porownac do tego co robil Rockefeller sprzedajac paliwo
    > ponizej
    > kosztow i doprowadzajac tym do bankructwa malenkich sprzedawcow.

    Co za narod. Nie bylo wolnego rynku, narzekali. Jest wolny rynek narzekaja
    jeszcze bardziej

    Leszek

  • 5. Data: 2005-04-22 07:31:47
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Daje wiec usluge ponize kosztów.

    ROTFL!!!

    Przedstaw prosze koszt, otwarcia aukcji internetowej :)

    > Obrot ALLEGRO to niecaly 1% obrotow eBaya.

    W Polsce? No pacz, jak natrzaskali przez te kilka godzin.

    > Jak ALLEGRO moze walczyc z tym gorylem?

    Dziwne, myslalem ze QXL i spolki zalezne oraz spolka matka,
    maja wlasnych prawnikow

    > Jak znam zycie to eBay wykonczy ALLEGRO zerowymi prowizjami.

    Slabo znasz zycie a eBaya jak widze, jeszcze mniej. Zanim zdobeda
    jakakolwiek pozycje, to minie sporo czasu. Tym bardziej ze prowizje
    i system rozliczen z eBayem jest zupelnie inny niz w przypadku
    Allegro.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-04-22 07:45:07
    Od: "Andrew" <a...@p...bezspamu.onet.pl>

    > Jak znam zycie to eBay wykonczy ALLEGRO zerowymi prowizjami.a potem
    > wprowadzi swoje wyzsze od tych . ktore placimy teraz..

    Jakoś Swistak do tej pory nie wykończył Allegro. I tez jest darmowy.
    Zresztą nie ma co się obawiać, jest wolny rynek i niech niewidzialna ręka
    decyduje o sile graczy.
    Andrew

  • 7. Data: 2005-04-22 07:59:56
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Przedstaw prosze koszt, otwarcia aukcji internetowej :)

    Przedstaw koszty łącza, serwerów, UPS'ow, pracy ludzi.

  • 8. Data: 2005-04-22 08:01:34
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    icoteraz napisał(a):

    > Z tego co wiem eBay nie pobiera zadnych oplat.

    z tego co pamietam jak allegro wchodzilo tez nie pobieralo na poczatku
    zadnych oplat i jakos nikt z tego powodu nie plakal

  • 9. Data: 2005-04-22 08:41:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 09:45:07 +0200, Andrew napisał(a):

    > Jakoś Swistak do tej pory nie wykończył Allegro. I tez jest darmowy.
    > Zresztą nie ma co się obawiać, jest wolny rynek i niech niewidzialna ręka
    > decyduje o sile graczy.

    Świstak nie prowadzi żadnej promocji i reklamy, więc i tak ma niezłą
    pozycję w tej sytuacji. A co do allegro - to powiem, iż jest wielką szkodą,
    że ebay wszedł tak późno. Na razie można to spokojnie traktować jako
    publiczne betatesty. Myślę iż prawdziwe handlowanie i promowanie ebaya
    zacznie się jak wystartuje wreszcie polski Paypal.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 10. Data: 2005-04-22 08:42:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 02:13:29 -0400, icoteraz napisał(a):

    > Z tego co wiem eBay nie pobiera zadnych oplat.
    > Daje wiec usluge ponize kosztów.
    >
    > Obrot ALLEGRO to niecaly 1% obrotow eBaya.
    >
    > Jak ALLEGRO moze walczyc z tym gorylem?

    A pytałeś się o to, jak Allegro w taki sposób wykończyło inne portale
    aukcyjne? O ile dobrze pamiętam było ich z 7.
    Najpierw mieli za darmo, potem za jakieś śmieszne pieniądze. Jak padł
    ostatni, to podnieśli ceny o 700%