  • 11. Data: 2005-04-22 17:46:08
    Temat: Re: polski eBay a prawo anty-dumpingowe____JESTEM CIEKAW
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d4a4md$m76$1@news.onet.pl> icoteraz napisal(a):

    > Z tego co wiem eBay nie pobiera zadnych oplat.
    > Daje wiec usluge ponize kosztów.
    >
    > Obrot ALLEGRO to niecaly 1% obrotow eBaya.
    >
    > Jak ALLEGRO moze walczyc z tym gorylem?

    > Jak znam zycie to eBay wykonczy ALLEGRO zerowymi prowizjami.a potem
    > wprowadzi swoje wyzsze od tych . ktore placimy teraz..
    Nie martw się tym. Podwyższysz wtedy swoją marżę.
    Zapłaci klient końcowy.

    Kupiłem przed kilkoma dniami wyświetlacz do laptopa. LCD.
    10" z okładem.
    na eBay.de
    Zapłaciłem 35 Euro. Z przesyłką- 55 Euro.
    Jestem BARDZO zadowolony, że jest alternatywa dla Allegro.

    > Czy mozna to porownac do tego co robil Rockefeller sprzedajac paliwo ponizej
    > kosztow i doprowadzajac tym do bankructwa malenkich sprzedawcow.

    I dobrze, że eBay wykończy tego francuskiego goryla (allegro).
    Bo zatrudnił ten francuski goryl nieodpowiedzialnych ludzi, którzy
    pozwalaja sobie na zachowania chamskiego monopolisty.
    Wydają WYROKI.
    "Pańskie konto zostało zablokowane, i odblokowane NIE zostanie."

    Na dodatek- BEZTERMINOWE.
    I bez mozliwości odwołania sie do do kogokolwiek.
    Firma jest prywatna. I robi se co chce.
    Znaczy - te namiastki administratorów.
    A wyżej sie nie przebije normalny(szary) uzytkjownik.
    Bo to oni filtrują korespondencję do zarzadu.
    Żadnego kontaktu do NORMALNIE myślacych zwierzchników
    (administratorów) nigdzie sie nie znajdzie.

    Gdzie są przepisy ZEWNĘTRZNE, normujące pracę takiego aLLEGRO?

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010