  • 21. Data: 2005-02-20 23:52:07
    Temat: Re: polkomtel straszy sadem
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    zreszta w umowie jest o karze za zerwanie umowy, a nie o upuscie jaki udzielil
    mi polkomtel. sprawa porabana jak drewno u drwala....

    pozdro
    telemah

  • 22. Data: 2005-02-21 00:18:16
    Od: "Wit" <n...@p...pl>

    Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi poradzic jak sie dalej zachowac w tej sprawie?
    > Telemahos

    Napisali ci sami co masz robić, jest to na końcu ich pisma. Natychmiast
    napisz pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora departamentu reklamacji.
    Masz juz niewiele czasu. Argumenty podaj te same. Czyli, że roszczenie im nie
    przysługuje.
    Powołaj się na treść ich info, że "17 stycznia wchodzi nowy regulamin,
    w zwiazku z czym mam prawo nie akceptowac nowego regulaminu przez rozwiazanie
    umowy przy czym polkomtelowi nie przysluguje roszczenie odszkodowawcze".
    Podaj też art. 59, ust. 2 PT.
    Wit
    P.S. Oczywiście kopię niech ci potwierdzą w salonie z pieczątką i podpisem.
    Jak podpis będzie nieczytelny, to poproś o dodatkowy czytelny.

  • 23. Data: 2005-02-21 02:04:22
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wit" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    reklamacji.
    > Masz juz niewiele czasu. Argumenty podaj te same. Czyli, że roszczenie im

    Dlaczego ma niewiele czasu? Ewentualną sprawę w sądzie wygra/przegra bez
    względu na to, czy teraz będzie się płaszczył przed działem reklamacji
    Polkomtela...

> [...]
    rozwiazanie
    > umowy przy czym polkomtelowi nie przysluguje roszczenie odszkodowawcze".

    Już to napisał w pierwszej reklamacji. Nie odpowiedzieli mu na ten
    argument.

    > Wit
    > P.S. Oczywiście kopię niech ci potwierdzą w salonie z pieczątką i
    podpisem.
    > Jak podpis będzie nieczytelny, to poproś o dodatkowy czytelny.

    Czy nieczytelny podpis czemuś wadzi? Przypominam, że droga reklamacyjna
    jest już wyczerpana. Pan telemahos może teraz
    1. Iść do sądu z żądaniem stwierdzenia nieistnienia zobowiązania,
    2. Jeszcze raz pisać do działu reklamacji,
    3. Nie przejmować się i czekać.

    Ewentualny nieczytelny podpis lub w ogóle brak działania nic tu nie zmienia.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 24. Data: 2005-02-21 08:08:38
    Od: "Wit" <n...@p...pl>

    Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi poradzic jak sie dalej zachowac w tej sprawie? >
    > Telemahos

    Na razie napisz tylko pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora departamentu
    reklamacji. Polkomtel sam ci to podsunąl w swoim piśmie.
    Wątpliwe jest czy Polkomtel to wygra w sądzie. Sprawa jest dyskusyjna i
    przyniosłaby
    Polkomtelowi wątpliwą sławę. Prawdopodobnie Polkomtel zrezygnuje z roszczenia
    w odpowiedzi na twoje następne pismo.
    Ja rozwiązałem umowę promocyjną z Polkomtelem w pażdzierniku 2004 ze względu
    na zmianę cennika. Podstawą prawną był regulamin promocji. Z Polkomtelem byłem
    13 m-cy, a kara obowiązywała w ciągu 24 m-cy. Po mojej reklamacji faktury
    zrezygnowali z kary. Teraz zmądrzeli i chcą, aby pisać do dyrektora.
    Wit

  • 25. Data: 2005-02-21 08:08:45
    Od: "Wit" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przypominam, że droga reklamacyjna
    > jest już wyczerpana.
    > Liwiusz

    Nie jest wyczerpana.
    Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post uważniej, a także dokumenty załączone
    przez autora wątku.
    Podchodź do sprawy merytorycznie, a nie emocjonalnie.
    Wit

  • 26. Data: 2005-02-21 10:46:34
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie jest wyczerpana.

    Jest wyczerpana, odpowiedzieli odmownie. Gdybyś rzeczywiście zastosował
    się do swojej rady, aby "przeczytać post uważniej, a także dokumenty
    załączone przez autora wątku" to dowiedziałbyś się, że:

    "...droga reklamacyjna została wyczerpana i przysługuje Panu prawo
    dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym..." (fragment odpowiedzi na
    reklamcję). Oczywiście można pisać do dyrektora działu. Raz, dwa razy, a
    nawet do samej śmierci. Nikt tego nie broni. Ewentualny brak takiego
    odwołania nic tu nie zmienia.

    > Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post uważniej, a także dokumenty
    załączone
    > przez autora wątku.

    Czytałem.

    > Podchodź do sprawy merytorycznie, a nie emocjonalnie.

    Fajnie, że odpowiedziałeś na moje argumenty.

    Pozdrawiam!
    L.

  • 27. Data: 2005-02-21 11:05:55
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    > Polkomtel powołuje się na art. 57 ust. 6 Prawa Telekomunikacyjnego:
    >
    > "W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym o
    > zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną abonentowi,
    > roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez
    > dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu ustalonego w umowie nie
    > może przekroczyć określonej w umowie równowartości ulgi przyznanej
    > abonentowi."

    a czy nie jest tak ze brak akceptacji nowego regulaminu jest rozwiazaniem umowy
    z winy polkomtela? jesli tak, to zapis ten nijak odnosi sie do mojej i innych
    zrywajacych sytuacji. jesli sie myle prosze mnie poprawic :)

    Telemahos

  • 28. Data: 2005-02-21 11:26:46
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    > Na razie napisz tylko pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora
    > departamentu
    > reklamacji. Polkomtel sam ci to podsunąl w swoim piśmie.

    sorry, ale poczytaj uwaznie odpowiedz na moja reklamacje. zdania nie trzymaja
    sie kupy, w polowie sa urwane. powoluja sie o rozporzadzenie ministra ale
    dokladnie na jakie ustawy? mam wrazenie ze pani ktora to pismo podpisala, bawila
    sie kopiowaniem i wklejaniem roznych pism do jednego, co jej zabardzo nie
    wyszlo. jak mam znowu otrzymac taki belkot to przechodzi mi ochota na pisanie
    czegokolwie, choc nie mowie ze nie napisze ;). jak napisze do tego dyrektora to
    wysle mu ksero tego pisma, moze zobaczy co jego podwladni za kiche odwalaja.
    jest tylu ludzi wyksztalconych i z umiejetnosciami bez pracy....

    telemah

  • 29. Data: 2005-02-21 13:23:15
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 20.02.2005 witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał/a:
    > Kup u mnie telefon. Po promocjnej cenie za 1 zł. Zobowiązujesz się nie
    > rozwiązywać umowy przez rok. Umowę zawierasz na konkretnych zasadach
    > zapisanych w regulaminie.
    > A ja po miesiącu zmieniam regulamin na następujący. Masz być zalogowany
    > w sieci 24 godziny. Jeżeli nie będziesz, płacisz karę w wysokości 100 zł
    > za każdorazowe wylogowanie się z sieci.

    Tedy zrywam umowe i zwracam Ci roznice w cenie telefonu - bo juz go
    uzywalem, ma porysowana szybke i Ci sie nie przyda. Bo sie do tego
    poczuwam - nie dostalem telefonu za darmo w koncu, a za to, ze bede
    korzystal z Twoich uslug przez okreslony czas.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 30. Data: 2005-02-21 13:54:58
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@u...net>
    napisał w wiadomości news:slrnd1jogf.b77.lancaster@unix-secured.net...
> [...]
    > poczuwam - nie dostalem telefonu za darmo w koncu, a za to, ze bede
    > korzystal z Twoich uslug przez okreslony czas.

    .... na określonych w umowie warunkach. Zmiana tych warunków przez
    którąkolwiek ze stron jest zerwaniem umowy i ewentualnie mozliwe jest
    podpisanie następnej umowy ze zmienionym regulaminem. Jeżeli umowę zrywa
    Polkomtel (bo to on zmienia warunki umowy) to nie może oczekiwać od klienta
    zwrotu pieniędzy za telefon, który otrzymał za atrakcyjną cenę zobowiązując
    się do przestrzegania umowy, którą podpisał przy zakupie tejże oferty, a
    która została właśnie zerwana.

    Onzo