  • 11. Data: 2005-02-20 21:42:00
    Temat: Re: polkomtel straszy sadem
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > czyli mnie nie obowiazuje regulamin ogolny?

    Czy w pismie z informacja regulaminu napisali o zmianie w regulaminie
    promocji w jakiej brales udzial czy o zmianie w regulaminie swiadczenia
    uslug przez Polkomtel S.A.?

    Wg. mnie wynika z Twojego i innych przypadkow, ze zerwales umowe
    na swiadczenie uslug, a poniewaz powiazana byla z umowa promocyjna
    (bo przeciez normalnie telefon kosztuje wiecej niz w promocji)
    to przywalili z tego powodu kare. Prawde mowiac sam mam telefon
    w Plusie i zamierzam stamtad sie wynosic niedlugo.

    Czyli, gdybys nie kupil w PLUSie telefonu po promocyjnej cenie -
    np. 1 zł lub 10 zł lub 50 zł lub "iletamzaplaciles" a korzystalbys
    ze swojego "starego" aparatu, to mialbys prawo wypowiedziec umowe
    bez zadnych przykrych nastepstw.

    Przynajmniej ja to tak widze, mam gdzies tez to pismo z PLUSa,
    ale akurat nie w domu.

    Moge sie mylic, ale probuje na slepo doszukac sie logiki w dzialaniach
    Polkomtelu.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2005-02-20 21:44:29
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No ale gość przystępował do promocji na określonych warunkach.

    Ok! Wszystko super, ale ja zmieniajac rok temu aparat na Nokie 6230
    dostalem regulamin PROMOCJI do zapoznania sie i podpisania.

    Moze PLUSrozdziela PROMOCJE od SWIADCZENIA USLUG? No nie mam niestety
    tego regulaminu teraz wiec nie moge zerknac.

    W koncu przeciez maja dzial prawny chyba od tego zeby takie wpadki sie
    nie zdarzaly. Gdyby sie okazalo ze jest inaczej to by mocno poplyneli.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2005-02-20 21:48:54
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Ok! Wszystko super, ale ja zmieniajac rok temu aparat na Nokie 6230
    > dostalem regulamin PROMOCJI do zapoznania sie i podpisania.

    Regulamin świadczenia Usług też Ciebie obowiązywał.

    > W koncu przeciez maja dzial prawny chyba od tego zeby takie wpadki sie
    > nie zdarzaly. Gdyby sie okazalo ze jest inaczej to by mocno poplyneli.

    Zapraszam na moją stronę, zobaczysz jak Polkomtel potrafi przegrywać przed
    sądem.

    http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel

    Pozdrawiam!
    L.

  • 14. Data: 2005-02-20 21:49:09
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    > No ale gość przystępował do promocji na określonych warunkach.

    wlasnie... zwlaszcza, iz w nowym regulaminie plus zapewnia sobie do pobrania od
    abonenta kaucji podczas podpisywania lub trwania umowy o nieokreslonej wartosci
    do konca trwania tej umowy. oczywiscie zapis ten jest z korzyscia dla abonenta i
    spowodowany jest wymogami dostosowania sie do prawa uni ;)

    Telemah

  • 15. Data: 2005-02-20 21:55:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No ale gość przystępował do promocji na określonych warunkach.

    Tylko Polkomtel mu te warunki zmienił....

    M.

  • 16. Data: 2005-02-20 22:29:21
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 20.02.2005 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > No ale gość przystępował do promocji na określonych warunkach.

    Tak. Ale kupil cos po promocyjnej cenie ZOBOWIAZUJAC sie do nie zrywania
    umowy. Umowe zerwal. Dlatego tez Polkomtel zada zwrotu roznicy w cenie
    telefonu - IMHO naturalne.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 17. Data: 2005-02-20 22:38:57
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):
    > Tak. Ale kupil cos po promocyjnej cenie ZOBOWIAZUJAC sie do nie zrywania
    > umowy. Umowe zerwal. Dlatego tez Polkomtel zada zwrotu roznicy w cenie
    > telefonu - IMHO naturalne.

    Czyli jak Polkomtelowi przyjdzie do głowy podnieść kilkukrotnie opłaty,
    to też będzie naturalne? Przecież się zobowiązał. :)

    KG

  • 18. Data: 2005-02-20 23:00:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Tak. Ale kupil cos po promocyjnej cenie ZOBOWIAZUJAC sie do nie zrywania
    > umowy. Umowe zerwal. Dlatego tez Polkomtel zada zwrotu roznicy w cenie
    > telefonu - IMHO naturalne.

    Kup u mnie telefon. Po promocjnej cenie za 1 zł. Zobowiązujesz się nie
    rozwiązywać umowy przez rok. Umowę zawierasz na konkretnych zasadach
    zapisanych w regulaminie.

    A ja po miesiącu zmieniam regulamin na następujący. Masz być zalogowany
    w sieci 24 godziny. Jeżeli nie będziesz, płacisz karę w wysokości 100 zł
    za każdorazowe wylogowanie się z sieci.

    I co dalej uważasz, że z mojej strony jest to OK i dalej uważasz, że nie
    masz prawa zerwać umowy.
    Właśnie prawo telekomunikacyjne daje ci taką możliwość, jeżeli operator
    zmienia warunki umowy, masz prawo zerwać umowę promocyjną i operatorowi
    nie przysługują wówczas roszczenia z tytułu odszkodowania za zerwanie
    tej umowy.
    Co więcej operator zmieniając warunki ma obowiązek poinformować cię o
    takie możliwości zerwania umowy.

    EOT

  • 19. Data: 2005-02-20 23:47:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Przynajmniej ja to tak widze, mam gdzies tez to pismo z PLUSa,
    > ale akurat nie w domu.

    Widzisz to tak, jak PLUS. Moim zdaniem Ani Ty ani PLUS nie mają racji. Ale
    zobaczymy, bo sprawa ma szerszy charakter. Z tego co wiem sporo ludzi
    skorzystało z okazji i odeszło. ciekawy jestem, czy PLUS pójdzie z tym do
    sądu.

  • 20. Data: 2005-02-20 23:49:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@u...net>
    napisał w wiadomości news:slrnd1i44a.b77.lancaster@unix-secured.net...

    > Tak. Ale kupil cos po promocyjnej cenie ZOBOWIAZUJAC sie do nie zrywania
    > umowy. Umowe zerwal. Dlatego tez Polkomtel zada zwrotu roznicy w cenie
    > telefonu - IMHO naturalne.

    Ale to POLKOMTEL zerwał umowę, a nie on. On tylko nie wyraził zgody na nowe
    warunki i nic więcej.