  • 51. Data: 2009-12-03 00:16:42
    Temat: Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To ile milionów policjantów jest u nas w kraju? Chyba więcej niż wszystkich
    obywateli...

  • 52. Data: 2009-12-03 00:26:10
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisał(a):

    > I jeszcze się zastanawiam, czy groźba (jeśli dobrze rozumiem) bezprawnego
    > zatrzymania na 48h nie wyczerpuje znamion z art. 190 kk (może to
    > zainteresuje prokuratora albo BSW).

    Ależ on tylko ostrzegał o możliwościach przewidzianych prawem w art. 21 i 23
    ustawy o ochronie zdrowia psychicznego. ;) Zgodnie z tymi przepisami można
    świra wpakować na 48 h do psychiatryka tylko po decyzji jednego lekarza. A
    potem niech taka osoba udowadnia, że jest całkowicie normalna i nie zagrażała
    zdrowiu policjanta...

  • 53. Data: 2009-12-03 09:22:57
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 11:31:46 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To ten oszołom, co chce wsadzać ministra do paki, bo na grypę zmarło
    > o połowę mniej ludzi niż zwykle w sezonie? ;)

    To ten co namawia Polaków do wycieczek szcepiennych przeciwko "świńskiej
    grypie" do wielu innych krajów :))
    Oczywiście wszystkie te kraje nie miały o tym pojęcia.
    To było żałosne, p. Kochanowski winien się zdymisjonować, gdyby miał choć
    odrobinę dumy i honoru.

  • 54. Data: 2009-12-03 15:33:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > świra wpakować na 48 h do psychiatryka tylko po decyzji jednego lekarza.
    > potem niech taka osoba udowadnia, że jest całkowicie normalna i nie

    Ale i takie zatrzymanie podlega kontroli sądowej.

  • 55. Data: 2009-12-09 14:39:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > mamy nadzieje, ze razem z nagraniem rozmowy.
    > A do TVN poszło?

    http://bartowl.do.pl/~icek/urbanczyk_o_sujce.jpg

    narazie dalem szanse na wyjasnienie tego wydzialowi wewnetrznemu.

    nad nagraniem pracuje aby powycinac nieistotne dane z 60 min nagrania.

    Icek

  • 56. Data: 2009-12-09 14:42:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wiesz, równie dobrze inicjator wątku mógłby całą historię w ogóle zmyślić.

    http://bartowl.do.pl/~icek/urbanczyk_o_sujce.jpg

    nad nagraniem pracuje aby je jakos po ludzku opublikowac ;)

    Icek

  • 57. Data: 2009-12-09 14:43:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To ile milionów policjantów jest u nas w kraju? Chyba więcej niż
    wszystkich
    > obywateli...

    nie nie, policjantow jest 100 tys ale jedno wykroczenie/przestepstwo na
    milion jest wykrywane i karane

    Icek

  • 58. Data: 2009-12-09 14:44:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale i takie zatrzymanie podlega kontroli sądowej.

    a widziales decyzje sadu okreslajaca ze zatrzymanie bylo nielegalne albo
    przeprowadzone w niewlasciwy sposob ?

    Icek

  • 59. Data: 2009-12-09 19:20:09
    Od: kam <...@...pl>

    Icek pisze:
    > a widziales decyzje sadu okreslajaca ze zatrzymanie bylo nielegalne albo
    > przeprowadzone w niewlasciwy sposob ?

    widziałem

    KG

  • 60. Data: 2009-12-10 17:28:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > widziałem

    ale to tez jest raz na milion. Takie rzeczy zazwyczaj sie nie zdarzaja.
    Kaczmarkowi dali, ze zatrzymanie i doprowadzenie bylo niesluszne ale z
    doswiadczenia wiem, ze szary kowalski nie ma szans.

    Icek