  • 51. Data: 2006-04-07 14:13:44
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > I? Policjanci mogą ją zatrzymać, a ona może złożyć zażalenie na
    > zatrzymanie.

    ale to bedzie bezprawne jezlei nie istnieja powody dla ktorych to robia

    > A tutaj, to już w ogóle nie rozumiem. Nie chce mi się zagalądac
    > ponownie, ale chodziło mi o ppkt który mówi o zatrzymywaniu podejrzanych.

    skopiowalem z ustawy art ktore podales :)

    > Z omawianego przypadku - jakby wierzyć we wszystko wynika że pani nic
    > nie zrobiła, a ja w to nie wierzę. Napisałem to bo zrozumiałem że
    > generalnie twierdziłeś że policja nie mogła jej wepchnąc do jej domu i
    > zrobić z nią porządek.

    na podstawie tego co napisalem, a czy jej wierze czy nie nic o tym nie
    pisalem :)

    P.

  • 52. Data: 2006-04-07 14:40:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > na podstawie tego co napisalem, a czy jej wierze czy nie nic o tym nie
    > pisalem :)

    korekta :) na podstawie tego co napisała ...

    P.

  • 53. Data: 2006-04-08 13:04:08
    Od: t...@p...onet.pl

    wasy" )

> [...]
    > generalnie twierdziłeś że policja nie mogła jej wepchnąc do jej domu i
    > zrobić z nią porządek.> A ja jestem skłony uwierzyć bo ostatni byłem na
    imprezie studenckiej gdzie przybyła policja i widziłem co potrafią stworzyc ci
    panowie od starszenia kolegium (5000 zł gdyby było to koleguium jeszcze) po
    texty ze może nas wszystkich zabrać na izbe wytrzezwien jak bedziemy sie dalej
    stawiać !
    Ogólnie liczą na brak znajomosci prawa przez ludzi i na tym bazują oraz lekkie
    zastraszenie ,chcieli chyba nas sprowadzić do ich poziomu , nastepnym razem
    bedzie ukryta kamera w pogotowiu i gazety znów bedzią miały ciekawy reportarz
    poparty dowodami o chamskiej policji, a w sądzie bez solidnych dowodów np
    zapis z kamery to każda sprawa przeciw policji jest umażana .Bardzo się nam
    nie podobało zachowanie tych ludzi w stosunku do nas w razie sprawy w sądzie
    przeciwko policji nie mamy żadnych dowdów a to policja stwierdzi że to my
    bylismy agresywni a oni spokojni i komu sąd uwierży ? Wciąż sprawdza sie stare
    powiedzenie
    " panie z policja to nie wygracie ".

  • 54. Data: 2006-04-08 13:19:38
    Od: t...@p...onet.pl

    > chciala bym to ZMIENIC CHOCIASZ W MALY SPOSOB-
    > POLICJANT STRORZEM PRAWA TAK!
    >    JEST NAPEWNO WIELU DOBRYCH POLICJANTOW I NIECH TACY POZOSTANA ABY
    > DOPILNOWALI PORZADKU -ZAWSZE Z POSZANOWANIEM GODNOSCI
    > CZLOWIEKA!POZDRAWIAM!
    życze powodzenia , a dobrzy i zli policjanci są jak wszedzie tylko że tych
    złych jest chyba wiecej w polsce :)

  • 55. Data: 2006-04-08 13:33:48
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Drogi Tomaszku - jak się za dużo wypije i hałasuje, to czasem można
    oberwać. :-)

  • 56. Data: 2006-04-08 14:10:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > " panie z policja to nie wygracie ".

    "nie wazne co bylo wazne co jest w protokole" :-)

    P.

  • 57. Data: 2006-04-09 07:48:39
    Od: t...@p...onet.pl

    > "nie wazne co bylo wazne co jest w protokole" :-)

    i wszystko się zgadza :)