  • 1. Data: 2006-04-06 05:25:12
    Temat: policjant ponad prawem!
    Od: m...@t...pl

    niewiem co zrobic znalazlam sie w strasznej sytuacji,

    przed piecioma miesiacami,odwiedzila mnie policja,byla godzina
    05.30rano
    ja do mieszkania wrocilam z imprezy andrzejkowej,wrocilam wraz ze
    znajomymi o godzinie 05.10.ktos z mieszkancow zadwonil na policje ze
    jest za glosno
    policjanci przyjechali do mnie na interwencje,zadzwonili do drzwi
    kiedy je otworzylam
    wepchali sie do srodka!dalej bylo jeszcze gozej! zachowanie policjantow
    bylo straszne,((moja reka do tej pory nie jest calkowicie sprawna))
    a teraz to ja jestem podejzana! PROSZE O POMOC!
    historia ta jest jeszcze bardzo dluga i powiklana,niewiem czy dam
    rade dowiesc swoich racji,
    do tej pory zaowazylam i stwirdzam ze policja w polsce robi sobie co
    chce!
    jest to dalekie od standardow w UNI.12 lat mieszkalam w
    niemczech,przyjechalam tu po kocham Polske! teraz jest mi tylko bardzo
    smutno!
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-04-06 05:28:26
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@t...pl napisał(a):

    > a teraz to ja jestem podejzana! PROSZE O POMOC!

    A co zrobiłaś tym policjantom? Tylko szczerze.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-04-06 05:30:00
    Od: m...@t...pl

    nic szczerze

  • 4. Data: 2006-04-06 05:42:36
    Od: m...@t...pl

    dlaczego myslisz ze cos zrobilam tym policjantom??
    nie wierzysz ze to co pisalam jest prawda?
    mam adwokata jak bedzie po sprawie
    a nie zrobie mnie tu w polsce w konia..
    To napisze ci to szystko,mam nadzieje ze policjanci ci sostana
    ukarani!
    kiedy mi sie to zdazylo zaczelam sie tym tematem interesowac wiele
    ludzi
    w polsce,przezylo cos takiego! wielu z nich niestac bylo (jest) na
    adwokata a wiec...
    mozna sie domyslac kto tu byl ukarany! SKANDAL!!!!

  • 5. Data: 2006-04-06 05:43:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@t...pl napisał(a):
    > nic szczerze

    Czyli twierdzisz, że:
    1. twój sąsiad nie może w nocy spać i nagle o 5 pomyślał sobie nudzę,
    zadzwonię na policję i podakapuje sąsiadkę, przyjedzie policja i będzie
    rozrywka;
    2. przyjeżdża policja, tych ich grzecznie wpuszczasz do domu, a oni na
    twój widok bez żadnego powodu (zapewne też z nudów) wpadają we
    wściekłość, biją cię a potem jeszcze chce im się pisać kupę papierków
    (pewnie po to by przypomnieć sobie jak się pisze), po to by zrobić ci
    sprawę karna (?) lub o wykroczenie (?). I po co? Czyżby po prostu
    szukali pretekstu do spotkania z tobą? Przynajmniej popatrzą sobie na
    ciebie w sądzie jak bedą zeznawać w sądzie :)

    A może po prostu byłaś pijana po imprezie i nie pamiętasz jak to było?

  • 6. Data: 2006-04-06 05:51:33
    Od: m...@t...pl

    nie to mam na mysli
    oczywiscie sasiad ma prawo do spokojnego odpoczynku
    policja ma prawo przyjechac na interwencje,zgadzam sie!
    policjant ma prawo za takie naruszenie ciszy wypisac mandat na ktory
    wyrazilam zgode poniewarz nie uwazalam ze bylo cicho ,przyznalam to tez
    panom policjantom.
    wszystko bylo ok!
    policjanci jednak pokazali wieksza wladze! niesatyswakcjonowal ich
    manda!
    ja chcialam i zgodzilam sie na mandat.

  • 7. Data: 2006-04-06 06:00:10
    Od: m...@t...pl

    aha,pijana nie bylam,
    ty pewnie tez jestes policjantem
    w tym co piszezs nie jestes wogole obiektywny,
    od poczatku postawiles wyrok!
    niewiedzac naprawde nic!
    Pozdrawiam!!

  • 8. Data: 2006-04-06 06:07:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@t...pl napisał(a):

    > dlaczego myslisz ze cos zrobilam tym policjantom??

    Bo zawsze wybieram łatwiejsze rozwianie (bardziej logiczne i spójne).
    Gdybyś była w porządku wobec policjantów to po co mieli by sobie tobą
    zawracać głowę.

    > nie wierzysz ze to co pisalam jest prawda?

    Nie wierze. Ale to sąd ma ci wierzyć, a nie ja.

    > mam adwokata jak bedzie po sprawie
    > a nie zrobie mnie tu w polsce w konia..

    Pożyjemy zobaczymy. Adwokat powiedział że po sprawie? A ty oczywiście mu
    wierzysz :)

    > To napisze ci to szystko,mam nadzieje ze policjanci ci sostana
    > ukarani!

    OK, napisz. Ale mi wszystko jedno czy policjanci mają rację czy ty.

    > kiedy mi sie to zdazylo zaczelam sie tym tematem interesowac wiele
    > ludzi
    > w polsce,przezylo cos takiego! wielu z nich niestac bylo (jest) na
    > adwokata a wiec...

    W Polsce jest bardzo dużo "niewinnych", skazanych :)
    Psycholodzy nazywają to mechanizmem wyparcia.

    A tak poza tym twoje posty, to co piszesz i w jaki sposób, dla mnie
    bardzo uprawdopodabniają to że będąc pod wpływem alkoholu zacząłś
    pyskować policjantom i masz pewnie sprawę o zniewagę funkcjonariuszy.
    Zgadłem co do zarzutu?

  • 9. Data: 2006-04-06 06:09:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@t...pl napisał(a):

    > aha,pijana nie bylam,

    To co to za nędza impreza :)?
    Czyżbyś nawet na trzeźwo była bardzo głośna ?

    > ty pewnie tez jestes policjantem

    Niestety nie, ale kiedyś chciałem być.

    > w tym co piszezs nie jestes wogole obiektywny,

    A czemu miałbym być obiektywny? To nie sąd.

  • 10. Data: 2006-04-06 07:03:52
    Od: m...@t...pl

    DZIEKUJE ZA ROZMOWE POZDRAWIAM WSZYSTKICH
    KTORZY SA ZA I PRZECIW
    KAZDY MA DO TEGO PRAWO W DEMOKRATCZNYM WOLNYM PANSTWIE!