  • 81. Data: 2014-03-20 19:06:55
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:lgf6pa$v3$1@node2.news.atman.pl...

    > Zastosują przepisy jakie miały by zastosowanie jakby na ulicy
    > biegnący wpadł na idącego i uszkodził go w jakimś stopniu.
    > Tyle że monitoring stoku to nie monitoring stacji paliw i
    > czarno widzę ustalenie kto na kogo wpadł/wjechał bez przyznania
    > się do winy.

    A spotkałeś sie z ukaraniem kogokolwiek z pieszych w takim wypadku?

  • 82. Data: 2014-03-20 19:52:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A teraz uruchom rozumek

    Uruchomiłem i wyszło mi ze nie interesuje mnie dyskusja takim chamskim
    tonem.

  • 83. Data: 2014-03-20 20:27:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgf78g$1dl$2@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ja się nie reklamuje.

    Jako klakier tego mamzera mkarwana chyba sie jednk reklamujesz.
    A w tym watku wypowiadasz sie jak widze autorytatywnie o sprawach o
    ktorych nie masz pojecia. Albo masz jakas dysfunkcje wzroku.
    Tak czy sam sie kompromitujesz.
    --
    TA

  • 84. Data: 2014-03-20 22:34:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 19:52, Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Uruchomiłem i wyszło mi ze nie interesuje mnie dyskusja takim chamskim
    > tonem.

    To nie pisz głupot i nie prowokuj do takich komentarzy.
    Albo będziesz miał świadka i monitoring ci nie potrzebny albo
    nie masz i monitoringu możesz użyć tylko jako straszaka żeby winny
    się przyznał. A jak się nie przyzna to i monitoring ci nie
    pomoże.

    Pozdrawima

  • 85. Data: 2014-03-20 22:36:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 18:55, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Faceta stojacego - zapewne nie.
    > A teraz uruchom rozumek i zastanow sie dlaczego twoje porownanie jest
    > calkiem do dupy.

    W twoich marzeniach sennych.
    A jak się już obudzisz i wyjmiesz rękę z nocnika to nie zapomnij
    jej umyć.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2014-03-20 22:38:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 19:06, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > A spotkałeś sie z ukaraniem kogokolwiek z pieszych w takim wypadku?

    Nie, ale to nie ja jestem tym głąbem który wzywa do takiego
    przypadku policje. I chce aby zabezpieczyła nagranie z monitoringu.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2014-03-20 22:44:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 18:52, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Z reguly tak reaguje na bzdurne wypowiedzi.
    > A co do twoich watpliwych dedukcji...
    > ... w tym roku w ogole nie bylem w gorach, poza Gorami Falenickimi.

    Nie możliwe, to dlaczego taknie reagujesz na swoje bzdurne
    wypowiedzi? No tak,kolejny specjalista dla którego bzdurne to
    te nie po jego myśli.

    > Ja wysilem sie, w przeciwienstwie do ciebie odpalilem przegladarke i
    > zajrzalem na kilka stron pokazujacych widoki z kamer na roznych stokach
    > narciarskich.
    > W przeciwiestwie do ciebie, widze tam nie 'punkty', a sylwetki. Z
    > latwoscia odrozniam, kto jezdzie na nartach a kto na snowboardzie.
    > Co wiecej, rozrozniam sposoby poruszania sie na nartach, style jazdy
    > charakterystyczne dla poszczegolnych osobnikow.
    > Nie musze rozpoznawac rysow twarzy.
    > Jesli to podwazasz, to nie mamy o czym mowic.

    A teraz jak już tak dobrze używasz przeglądarki to sprawdź
    w ilu sprawach sąd uznał identyfikację osoby na podstawie stylu
    jazdy na nartach czy posiadania snowbordu ?

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2014-03-20 22:46:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie, ale to nie ja jestem tym głąbem który wzywa do takiego
    > przypadku policje. I chce aby zabezpieczyła nagranie z monitoringu.

    Moim zdaniem większe szanse są na odszkodowanie z OC albo NW Stacji
    Turystycznej.

  • 89. Data: 2014-03-20 22:47:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 20:27, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

> [...]
    > A w tym watku wypowiadasz sie jak widze autorytatywnie o sprawach o
    > ktorych nie masz pojecia. Albo masz jakas dysfunkcje wzroku.

    Obrona człowieka wyzywanego przez takie ścierwo jak ty to nie reklama.
    A wypowiedzi twoje jak rozumiem nie są autorytatywne natomiast
    te inne już tak. Ciekawe podejście :-)

  • 90. Data: 2014-03-20 23:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To nie pisz głupot i nie prowokuj do takich komentarzy.

    Stawiasz sprawę na głowie.
    Jakkolwiek nie podobałby ci się mój argument - nie upoważnia do takiego
    odzywania się.

> [...]
    > nie masz i monitoringu możesz użyć tylko jako straszaka żeby winny
    > się przyznał. A jak się nie przyzna to i monitoring ci nie

    I to pomimo tego, że kolega pisał ci iż:
    - przejrzał kilka monitoringów na stokach i mozna rozpoznac +- sylwetke,
    sposób jazdy, to na czym jedzie dana osoba
    - nie potrzebujesz rozpoznac sprawcy po twarzy (bo znamy uczestników
    wypadku), musisz tylko z dwóch osób rozpoznać ktora to ktora a to bardzo
    czesto bedzie mozliwe (np. po sylwetce, czy po kolorze ubioru)
    - tym bardziej okreslenie winy moze byc mozliwe bo np. A jechał na kreche i
    ewidetnie wjechał w B.

    Oczywiście moze być tak, ze jednak monitoring tego jednoznacznie nie
    stwierdzi bo np. zderzenie było poza obszarem monitorowania, bo było akurat
    bardzo daleko od kamery, bo obie osoby są podobnej budowy ciała, obie
    jechały na nartach i obie były ubrane na czarno.
    Ale na pewno nie można stwierdzić, że się nie da.

    Wszystko zalezy od danej sytuacji.