  • 1. Data: 2014-03-12 18:34:41
    Temat: klamczuszki z firmy.net
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    Witam,

    ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie odnośnie darmowej
    prezentacji Państwa firmy w portalu Firmy.net.

    Zachęcam, aby jak najszybciej potwierdzili Państwo informacje o
    prowadzonej działalności, takie jak: dokładny adres, dane kontaktowe
    oraz zakres działalności, ponieważ istnieje ryzyko, że klienci oglądają
    nieaktualne informacje lub bezskutecznie próbują skontaktować się z
    Państwa firmą.

    Aktualne dane będą widoczne w Google dla Państwa klientów za
    pośrednictwem naszego portalu, jednej z najpopularniejszych wyszukiwarek
    firm w Polsce (prawie 4 mln odwiedzin miesięcznie).

    Nie ma silnych na takie klamstwa?

    Nie mozna ich jakos karac?

    "ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie"

    Ale ja doskonale wiem, ze nie rozmawialismy.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-03-12 19:27:43
    Temat: Re: klamczuszki z firmy.net
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > "ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie"

    Wiesz, może 4 lata temu rozmawiali i nie pamiętasz :) Też jest ponad
    tydzień.

  • 3. Data: 2014-03-12 20:10:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma silnych na takie klamstwa?
    > Nie mozna ich jakos karac?
    > "ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie"
    > Ale ja doskonale wiem, ze nie rozmawialismy.

    Odpisz im, że od ostatniej rozmowy nic się w Twoich danych nie zmieniło i
    oczekujesz, że wywiążą się z pojętych podczas tej rozmowy zobowiązań.

  • 4. Data: 2014-03-12 20:31:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    10/10 :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-03-12 20:47:59
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik hikikomorisan napisał:
> [...]
    >
    > Nie mozna ich jakos karac?
    >
    > "ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie"
    >
    > Ale ja doskonale wiem, ze nie rozmawialismy.

    Przeczytaj raz jeszcze to co napisali. Oni rozmawiali telefonicznie. Nie
    ty - oni, nigdzie nie twierdzą że z tobą albo z kimś z Twojej firmy...
    Może i rozmawiali, ze szwagrem Ziutka na ten przykład? No to gdzie kłamią?

    --
    Darek

  • 6. Data: 2014-03-12 21:18:41
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:5320b9f0$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przeczytaj raz jeszcze to co napisali. Oni rozmawiali telefonicznie. Nie
    > ty - oni, nigdzie nie twierdzą że z tobą albo z kimś z Twojej firmy...
    > Może i rozmawiali, ze szwagrem Ziutka na ten przykład? No to gdzie kłamią?

    Takich "legalnych" byznesów coraz więcej :) Dostałem dziś SMS
    od jakiegoś fajfusa, iż skrzynka na wiadomości głosowe powiązana
    z moim numerem jest pełna. Aby przesłuchać te wiadomości, mam
    wysłać SMS na numer premium :)

    Gdyby podrążyć sprawę, zapewne okazało by się, że wiadomości
    owszem, są - w serwisie owego gościa i zawierają dowolne bzdury,
    reklamy, cokolwiek. Mucha nie siada, nikt nie kłamie, oszustwa brak :)

  • 7. Data: 2014-03-12 23:22:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-12 20:10, Robert Tomasik pisze:
    > Odpisz im, że od ostatniej rozmowy nic się w Twoich danych nie zmieniło
    > i oczekujesz, że wywiążą się z pojętych podczas tej rozmowy zobowiązań.

    Uważaj bo się okaże w ich systemie że podczas rozmowy klient
    wypowiedział magiczne słowo TAK i zgodził się na przysyłanie faktur po
    perę stówek miesięcznie. :-)

    Znam przypadek że rozmowa była, a TAK padło zwyczajowo/nawykowo i to
    wystarczyło żeby przez kilka miesięcy wałkować temat niechcianej usługi.

  • 8. Data: 2014-03-12 23:25:31
    Od: z <...@...pl>

    > Przeczytaj raz jeszcze to co napisali. Oni rozmawiali telefonicznie. Nie
    > ty - oni, nigdzie nie twierdzą że z tobą albo z kimś z Twojej firmy...
    > Może i rozmawiali, ze szwagrem Ziutka na ten przykład? No to gdzie kłamią?

    Co zrobić? Uczą się od premiera. Ten też obiecał że się _postara_
    zlikwidować abo rtv. :-)
    Tak mi się przypominało bo ktoś tu w stopkach napomknął temat :-)

  • 9. Data: 2014-03-12 23:31:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-12 21:18, ikarek pisze:
    > Gdyby podrążyć sprawę, zapewne okazało by się, że wiadomości
    > owszem, są - w serwisie owego gościa i zawierają dowolne bzdury,
    > reklamy, cokolwiek. Mucha nie siada, nikt nie kłamie, oszustwa brak :)

    I to jest najgorsza plaga na którą my się godzimy.
    Przecież to jest świadome działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem, wyzyskania błędu, nienależytego pojnowania...
    Jest paragraf. Jest działanie wprost spełniające wymagania tego
    paragrafu. I co? I nic. Prawnicza praworządność. Szkoda gadać.

  • 10. Data: 2014-03-13 09:18:13
    Od: Kniaź Jarema <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-12 18:34, Użytkownik - hikikomorisan napisał::
    > Witam,
    >
    > ponad tydzień temu rozmawialiśmy telefonicznie odnośnie darmowej
    > prezentacji Państwa firmy w portalu Firmy.net.

    Takich chwytów jest od groma. "Mój" najnowszy:
    mail od gooroo.pl - "Brak płatności!". :-)