  • 91. Data: 2014-03-20 23:08:51
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgfnf6$hui$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie możliwe, to dlaczego taknie reagujesz na swoje bzdurne
    > wypowiedzi? No tak,kolejny specjalista dla którego bzdurne to
    > te nie po jego myśli.
    A cos bardziej merytorycznego?

    > A teraz jak już tak dobrze używasz przeglądarki to sprawdź
    > w ilu sprawach sąd uznał identyfikację osoby na podstawie stylu
    > jazdy na nartach czy posiadania snowbordu ?

    A ile takich spraw bylo rozpatrywanych?
    Poza tym - przekrzalem twoje wypowiedzi - nie tylko w tym watku i twoj
    upor i jakosc twoich argumentow wskazuje na to, ze albo cos masz w
    glowie nie tak, albo trollujesz.
    Calkiem jak twoj ulubieniec.
    --
    TA

  • 92. Data: 2014-03-20 23:56:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

    > ...razem z cyklistami i rolkarzami pedzacymi po sciezkach rowerowych!!!
    >
    > ;)

    Moim ulubionym wypadkiem drogowym jest zderzenie ... pieszych!
    ;)
    (ale poważnie piszę - od lat, rzadko bo rzadko ale wraca, w prasie
    przewija się ten problem, że jeśli ma miejsce na chodniku to *JEST*
    wypadkiem *drogowym*, a problemem jest brak zarówno przepisów
    szczegółowych jak i wypracowanych procedur, choćby w kwestii ucieczki
    sprawcy z miejsca wypadku).

    pzdr, Gotfryd

  • 93. Data: 2014-03-21 00:05:12
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 20/03/14 22:47, RadoslawF wrote:

    > Obrona człowieka wyzywanego przez takie ścierwo jak ty to nie reklama.
    > A wypowiedzi twoje jak rozumiem nie są autorytatywne natomiast
    > te inne już tak. Ciekawe podejście :-)
    Widzę, że tu sami prawnicy siedzą, ale jak jeden kolo gadał
    bzdury na temat publikowania aktów normatywnych UE to jakoś dyskusja
    nie była tak ożywiona.

  • 94. Data: 2014-03-21 01:53:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgfnm4$i2l$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Obrona człowieka wyzywanego przez takie ścierwo jak ty to nie reklama.
    > A wypowiedzi twoje jak rozumiem nie są autorytatywne natomiast
    > te inne już tak. Ciekawe podejście :-)

    No jesli dla ciebie mkarwan nie jest oblakancem i naczelnym antysemita
    usenetu, to znaczy, ze z ciebie tez jest lepszy palant.
    Co zreszta juz od dawna podejrzewalem.
    Sam sobie pojdziesz, czy mam zawolac Wujka Staszka?
    --
    TA

  • 95. Data: 2014-03-21 01:58:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <532b61c0$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Moim zdaniem większe szanse są na odszkodowanie z OC albo NW Stacji
    > Turystycznej.

    A wracajac do tematu - jak twoim zdaniem mozna odtworzyc przebieg
    wypadku?
    W omawianym przypadku obie strony twierdza, ze wypadek spowodowala druga
    strona.
    I ja wierze, ze nie klamia. Po prostu oni tak to widza.
    A bez wizyty policji nie mozna bylo dobrac sie do zapisu monitoringu.
    --
    TA

  • 96. Data: 2014-03-21 20:16:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 23:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Stawiasz sprawę na głowie.
    > Jakkolwiek nie podobałby ci się mój argument - nie upoważnia do takiego
    > odzywania się.

    Mam inne zdanie.

    > I to pomimo tego, że kolega pisał ci iż:
    > - przejrzał kilka monitoringów na stokach i mozna rozpoznac +- sylwetke,
    > sposób jazdy, to na czym jedzie dana osoba
    > - nie potrzebujesz rozpoznac sprawcy po twarzy (bo znamy uczestników
    > wypadku), musisz tylko z dwóch osób rozpoznać ktora to ktora a to bardzo
    > czesto bedzie mozliwe (np. po sylwetce, czy po kolorze ubioru)
    > - tym bardziej okreslenie winy moze byc mozliwe bo np. A jechał na kreche i
    > ewidetnie wjechał w B.

    Sąd dopuści tylko taki materiał gdzie sprawca zostanie rozpoznany
    po twarzy i to bez wątpliwości. Rozpoznawanie po sylwetce, ruchach
    czy ubraniu możesz sobie wsadzić tam gdzie wiesz.

    > Oczywiście moze być tak, ze jednak monitoring tego jednoznacznie nie
    > stwierdzi bo np. zderzenie było poza obszarem monitorowania, bo było akurat
    > bardzo daleko od kamery, bo obie osoby są podobnej budowy ciała, obie
    > jechały na nartach i obie były ubrane na czarno.
    > Ale na pewno nie można stwierdzić, że się nie da.

    W przypadku kiedy wiadomo że twarz sprawcy nie będzie jednoznacznie
    rozpoznawalna można stwierdzić że się nagranie nie przyda.
    A oponować będzie tylko osobnik nie znający praktyki sądowniczej.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2014-03-21 20:18:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 22:46, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Moim zdaniem większe szanse są na odszkodowanie z OC albo NW Stacji
    > Turystycznej.

    Nie liczył bym na to.
    Oni takie wypadki/zdarzenia mają codziennie lub prawie codziennie
    i są od nich zabezpieczeni regulaminem.
    Ale próbować oczywiście każdemu wolno.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2014-03-21 20:20:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 23:08, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > A cos bardziej merytorycznego?

    Po co, żebyś miał co pomijać ?

> [...]
    > Poza tym - przekrzalem twoje wypowiedzi - nie tylko w tym watku i twoj
    > upor i jakosc twoich argumentow wskazuje na to, ze albo cos masz w

    Ty trollujesz, ja tylko to wykazuje.

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2014-03-21 20:23:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-21 01:53, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > No jesli dla ciebie mkarwan nie jest oblakancem i naczelnym antysemita
    > usenetu, to znaczy, ze z ciebie tez jest lepszy palant.
    > Co zreszta juz od dawna podejrzewalem.
    > Sam sobie pojdziesz, czy mam zawolac Wujka Staszka?

    Ty jesteś obłąkańcem i palantem.
    Zawołaj też ciotkę, pogłaska cię po główce to może trochę się uspokoisz.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2014-03-21 23:45:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgi3e9$qqm$3@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ty trollujesz, ja tylko to wykazuje.

    Wykazujesz ze jestes trollem.
    Moze na poczatek naucz sie ciac cytaty, memzerze.
    --
    TA