  • 121. Data: 2014-03-27 02:11:41
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]
    Nie karm trolla, prosze.
    A swoja droga przyszlo mi na mysl, ze przeciez na monitoringu (ze stoku
    narciarskiego) widac tez wyraznie roznice miedzy kobieta a mezczyzna
    (nie na podstawie analizy drugorzednych cech plciowych, tylko sposobu
    poruszania sie), wzrostu i budowy ciala.
    No i jak juz pisalem narty/snonboard.
    I - jeszcze raz pisze - dla instruktora identyfikacja osob na podstawie
    indywidualnego, kazdemu wlasciwego stylu jazdy jest oczywisista i
    jednoznaczna.

    Pozostaje mi zywic nadzieje, ze sady nie zatrudniaja ograniczonych
    (tepych) i upartych osobnikow w rodzaju RadoslawaF>
    --
    TA

  • 122. Data: 2014-03-27 05:41:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Liczysz że facet/ratownik będzie pamiętał w co był ubrany
    > inny facet ? Optymista.

    Realista.
    Jeden zapamieta, drugi nie.

    > A może nie zapamiętali bo potłuczenia były w górnej części ciała.
    > A pani nie była w mini tylko w spodniach więc tam nie patrzyli.

    No i? Zakładasz, ze skoro Ciebie nie zapamietali to nigdy nie zapamietają?

    > No i nie bardzo wiem jaki to ma wpływ na użycie zdjęć czy filmu
    > z monitoringu ?

    To ja nie mam siły ponownie tłumaczyć.

    > To mamy wreszcie pewien postęp.

    Cieszę się. Gratuluję.

    > Jaki poziom rozmówcy takie argumenty, przepraszam takie truizmy.

    Oczywiście... Walisz truizmy i to jest moja wina...
    Gratuluje po raz drugi.

  • 123. Data: 2014-03-27 08:20:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-27 02:11, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

> [...]
    >
    > Pozostaje mi zywic nadzieje, ze sady nie zatrudniaja ograniczonych
    > (tepych) i upartych osobnikow w rodzaju RadoslawaF>

    No proszę głupiego buca olewają za trollwanie na p.s.historia to
    będzie się tu popisywał. Popisuj się nieudaczniku, jedyne co potrafisz
    to oskarżać inny o antysemityzm i trolować.

    Pozdrawiam

  • 124. Data: 2014-03-27 08:25:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-27 05:41, Użytkownik Budzik napisał:

    > Realista.
    > Jeden zapamieta, drugi nie.

    I bardzo dobrze, masz teraz materiał na którym sąd się może oprzeć.

    > No i? Zakładasz, ze skoro Ciebie nie zapamietali to nigdy nie zapamietają?

    Zakładam że nie muszą zapamiętać.

    > To ja nie mam siły ponownie tłumaczyć.

    A szkoda, wszak podobnie jak ten kretyn titus twierdzisz czy
    twierdziłeś że monitoring rozwiąże sprawę.
    Niestety nie rozwiąże, żaden sąd nie uzna takiego materiału
    na którym jednoznacznie nie da się ustalić że nagrana osoba
    od pan/pani xxxxx.
    Czyli też nie skarze na podstawie takiego materiału.
    Ale oczywiście można próbować.

    > Cieszę się. Gratuluję.

    Sobie pogratuluj, dotychczas twardo twierdziłeś co innego.

    > Oczywiście... Walisz truizmy i to jest moja wina...
    > Gratuluje po raz drugi.

    Zaprzeczasz rzeczom oczywistym to czego się spodziewasz poza
    truizmami po tak długiej dyskusji ?

    Pozdraawiam

  • 125. Data: 2014-03-27 15:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A szkoda, wszak podobnie jak ten kretyn titus twierdzisz czy
    > twierdziłeś że monitoring rozwiąże sprawę.
    >
    > Sobie pogratuluj, dotychczas twardo twierdziłeś co innego.

    Poproszę o konkretne fragmenty.
    Nigdy nie twierdziłem, ze monitoring zawsze i wszedzie rozwiazuje problem.

  • 126. Data: 2014-03-28 08:30:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-27 15:00, Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Poproszę o konkretne fragmenty.
    > Nigdy nie twierdziłem, ze monitoring zawsze i wszedzie rozwiazuje problem.

    Nie zawsze i wszędzie tylko w tym przypadku. Sugerował bym
    abyś przejrzał to co sam napisałeś.

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2014-03-28 14:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie zawsze i wszędzie tylko w tym przypadku.

    W tym konkretnym przypadku? A skąd miałbym to wiedzieć? Przeciez nie
    widziałem filmu z monitoringu.

    > Sugerował bym
    > abyś przejrzał to co sam napisałeś.

    Sugerowałbym skupienie się na ortografii.

  • 128. Data: 2014-03-30 06:47:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-28 14:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > W tym konkretnym przypadku? A skąd miałbym to wiedzieć? Przeciez nie
    > widziałem filmu z monitoringu.

    Stąd moje zdziwienie że dalej uparcie w to brniesz ?

    > Sugerowałbym skupienie się na ortografii.

    Jak rozumiem argumentów merytorycznych zbrakło i nie patrząc
    na własne błędy brzytwy się chwytasz.

    Pozdrawiam

  • 129. Data: 2014-03-30 13:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Stąd moje zdziwienie że dalej uparcie w to brniesz ?

    Widocznie skupiłes się na "mam rację" zamiast na tym co piszę.
    Pisze ogólnie, ze monitoring czesto może dać pogląd na sytuację, a nie ze
    zawsze w 100%.
    Ty zakładasz, ze nigdy nie pomoże.
    Kto brnie?

    > Jak rozumiem argumentów merytorycznych zbrakło i nie patrząc
    > na własne błędy brzytwy się chwytasz.

    Dokładnie.
    Nie podałes konkretnego argumentu, wiec z czym dyskutowac?